Ailemin zorla seçtirdiği bölümdeyim ama çok pişmanım?

Selam çok canım sıkkın lütfen yardımcı olun en kısa şekilde anlatmaya çalışcam. Üniversite sınavına iki kere girdim ilk sene pek bi şey tercih edemiyodum baya düşüktü ben yine de tercih yapcaktım tekrar hazırlanmam için annem zorla dershaneye yazdırdı. Tekrar girdim sınava mühendislik vs tutmasın diye dua ederken bi yandan düşük puan yapıp onları üzmek istemedim. Bu sefer daha iyi geldi sonucum annemin istediği mühendislikler ucu ucuna tutuyodu. Üniversite sınavına bile okumuş olmuş olmak için hazırlandım okumakta gözüm yoktu ailemden korkumdan söyleyemedim annemin çok başarı takıntısı var. Sonuç olarak dedim ki okuyacaksam da 2 yıllık okuyup aşçılık vs okuyup direk çalışma hayatına atılırım. 4 sene okumak hem gerçekten istemediğim hem 4 yıllık bölümlere ilgim olmadığı için. 2 yıllık aşçılık okuma fikrim dalgaya alındı o kadar okudun ettin onu mu yapcaksın diye zorla mühendislik yazdırıldı. şu an 1. Sınıfın yarısındayım ama tamamen pişmanlık hissediyorum hayatımın bu yönde gitmesini istemiyodum hala geri çevirmek kurtulmak için ne yapabilirim bilmiyorum. Annemin başarı takıntısı yüzünden hep onun istedikleri oldu hep baskılandım. 2-3. Sınıfta bile bırakıcam yine de bu bölümü okumak istemiyorum, bi yandan da babam özel okula fazlasıyla para veriyor kendimi okumak zorunda hissediyorum ama nefret ediyorum. arkadaşlar zorla güzellik olmaz ne yapıcam:((

Ailemin zorla seçtirdiği bölümdeyim ama çok pişmanım?
Cevapla