Ev sahipleri, kiracıları neden gelir kaynağı olarak görüyor?

Yani her şey çok pahalı oldu diye kiraya zam yapmam gerekiyor diyip 3 bin lira olan kirayı 6 bin yapıyor.

Evet her şey iki katına çıktı doğru ama kirayla alakası ne bunun. Oturup kiradan para kazanmak zorunda mısın? Git çalış sende herkes gibi. Bu insanları sömürmek değil mi ya. Ekonomi bozuldu zam yapıyorum saçmalığa bak.

Bu yüzden tefe tüfe diye bir şey var markete göre zam yapamazsınız kiraya.

Kiracın sana asgari ücret sağlamak zorunda mı? Bide bunları haklı bulan millete de kızıyorum ödemeyin istedikleri rakamları.

Ev sahipleri, kiracıları neden gelir kaynağı olarak görüyor?
Cevapla