Türk İş Başkanı, "Asgari ücret pazarlığına 7.785 TL'den başlayacağız" demiş. Çok düşük rakam değil mi?

Türkiye İşçi Sendikaları Konfederasyonu (Türk-İş) Başkan Ergün Atalay az önce açıklama yapmış. Pazarlığa 7.785 TL ile başlayacağız demiş. Şu ekonomide aşırı az. En düşük seviyeden pazarlık mı başlar

Türk İş Başkanı, Asgari ücret pazarlığına 7.785 TLden başlayacağız demiş. Çok düşük rakam değil mi?
Türk İş Başkanı, "Asgari ücret pazarlığına 7.785 TL'den başlayacağız" demiş. Çok düşük rakam değil mi?
Cevapla