Dikkatsizlik sonucu şirkete 60 bin lira zarara soktum daha fazla zarar vermemek için çıkış istedim. Parayı vermem gerekiyor mu?

Bu maliyet tamamlanana kadar çalışacaksın dendi ve maaşsız. Bu durumda ne yapmalıyım

Dikkatsizlik sonucu şirkete 60 bin lira zarara soktum daha fazla zarar vermemek için çıkış istedim. Parayı vermem gerekiyor mu?
Cevapla