Bazen diyorum vermeyeyim hep vatandaşı mağdur ediyorlar ben de avukatı mağdur edeyim
3 ay
Bazen diyorum vermeyeyim hep vatandaşı mağdur ediyorlar ben de avukatı mağdur edeyim
Davayı kazanırsan zaten avukat paranı karşı taraf ödüyor. Büyük bir davaysa hem avukatsız olduğun için muhtemelen kaybedersin hem de karşı tarafın avukatını ödersin yine aynı parayı ödersin yani
Dava olmadı ki karşı taraf ödemeyi kabul etti
Şöyle söyleyeyim kanka, avukata hak ettiği ücreti ödemezsen “en fazla” olmaz, iş ciddi yerlere gider ⚖️
Avukat seni baroya şikayet etmez ama icraya verir, haciz dosyası açılır, maaşına bloke gelir, banka hesaplarına haciz konur, malın varsa üstüne gelirler. Üstüne bir de faiz işler, masraf biner 💸
Bir de şu var, işin duygusal kısmı ayrı ama sözleşme yaptıysan bu artık tamamen hukuki bir borç. Avukata kızgın olabilirsin ama onu ödememek seni güçlü değil daha da zor durumda yapar. Gücün, sözünü tutmanda belli olur 😉
İçini soğutmaktan çok cebini yakarsın, hiç tavsiye etmem. Oturup pazarlık etmeye çalışmak her zaman daha mantıklı 🔍
Bana icra işlemez ki
Cevap
2Cevap
440 bin neymiş bee avukat olmak varmış dönen paralara bak
Gerçekten öyle ama fazla iş bulabiliyorlar mı onu bilmiyorum
440 bin ne davasina girdin devlete mi savas actin direkt 🙄
Avukattan bahsediyorsun iki katını almasın sonra
kız o nee avukatı mı satın aldın
Ne satın alması para varsa alırsın da tazminat ücreti vericem avukatta
Dava konusu ne
Tazminat
Kazanınca sen ne kadar alacaksın k
Sigorta ödemeyi 15 gün içinde yapacak 2.2 milyon tl bana kalan 1.7 milyon tl
Başka avukat ne diyor
Bi de iş kazası mı bu ne
Trafik kazası
Aaa
Geçmiş olsun
Kötü bişey olmadı demi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?