Bazen diyorum vermeyeyim hep vatandaşı mağdur ediyorlar ben de avukatı mağdur edeyim
3 ay
Bazen diyorum vermeyeyim hep vatandaşı mağdur ediyorlar ben de avukatı mağdur edeyim
Cevap
9Cevap
Vermezsin ve dava açar kazanırsa mahkeme ücretleri faiz, tekrar av ücreti falan çok daha fazlasını ödersin
Kimse benden para alamaz dava mahkeme icra vs bana işlemez vermezsem olur mu avukatta işini yaptı vermemem doğru olmaz dimi
Aslında ben parasında değilim onlarda insanları mağdur ediyorlar o yüzden vermeyeyim diyorum ben mağdur edeyim ben mağdur edilmedim de ne dediysem yaptı yalan yok sadece başka bir avukat beni mağdur etmişti o yüzden vermek istemedim
Boşanma davasına bu kadar almadı avukatım bu ne böyle 😅
ayrica öyle ya da böyle vereceksin. Başka avukata danışıp kendine bir de ordan 30-40K masraf çıkartma da öde bence
Ne boşanması 2.2 milyon tl tazminat avukatlık ücreti
Ne saçma sapan bir zekaya sahipsin sen. Hem anlasmışsın o fiyata. Adam işini yapmış başarmış. Hemde vermeden doğru mu diyorsun. O bana işlemez şu bana işlemez filan madem öyle ne insanları kullanıyorsun. Halkından fazlasını talep ettiyse kabul etmeyecektin baştan. Boş beleş insansınız üreme sakın emi
canım canım konuşma kabul ettim doğru ama onlarda insanları mağdur ediyor bende mağdur edeyim diyorum
S. Alak. yav he
Bu kadar parayi bence deymez vermeye hem ne icin verceksiniz
Avukat işi bitirdi vermem gerekiyor ama vermemem doğru olur mu
Boşanma mi
Oha vala bu kadar meblayla ev alinir hanfendi
Ne boşanması boşanma için bu kadar para verilir mi
Ben evlenmem ki boşanayım
Tamam da ne davasi actiniz ki
Tazminat
2.2 milyon tl 440 bin TL nerde ev var
Kime tazminat actiniz ki
Sigorta
Himm size ne kadar odedi peki tazminat olarak
2.2 milyon tl
Peki naocaksiniz o parayi avukata ucreti odedikten sonra
Bilmiyorum
Eviniz yoksa ev alabilirsiniz yanliz mi yaşıyorsunuz
Avukata bulaşma donhna kadar alır
Hiç bir şey yapamaz bana icra işlemez ben vicdanı taraftayım vermemem doğru olur mu
Vicdanlı taraftayım diyorsun ama anlaştığın ücreti vermemeyi düşünüyorsun , ilginç 🤔
Başka bir avukata danış.
Başka avukatta niye danışıyorum avukat işi yapmış 440 bin TL avukatlık ücreti anlaşmıştık bende diyorum vermeyeyim doğru olur mu
Belki vermemenin yolunu söyler ve 440 binden kurtarır seni.
Vermemek gibi bir şey var mı
İstesem vermem icraya verir ondan da bişey elde edemez
Vay arkadaş 😂
Vermemem doğru olur mu ama bir yandan da hakkı
Yani o kadar tutması da enteresan. Hakkı neyse yasal olarak vermelisin. Bu işin belki hapishanelik süreci vardır veya mahkeme süreci olur. Uğraşma bence.
Borçtan hapis yatan kim var ki
Yani yatan yoktur da sana şöyle zararı olur, maaş alırsın devlet el koyar. Ne gereği var bence.
Yani maaşın hepsine değil de işte aldığı kadarı seni yorar.
Ben maaş aksamda hiç bir zaman sigorta yaptırmıyorum bana hiç bir şekilde işlemez vermemem doğru olur mu
Yani hadi vermedin diyelim, elbet bir gün yasal olarak karşına çıkar belki kanun çıkar hapishanelik olursun suanlik öyle bir şey olmasa da belki çıkarırlar bu borçlarla ilgili. Yani pek mantıklı olmaz borç vermemek.
Borç değil ki avukatlık ücreti bir yandan diyorum ver gitsin avukatın hakkı işini yaptı bir yandan diyorum verme insanları mağdur ediyorlar sende mağdur et sana şöyle söyleyeyim hiç bir şekilde bana engel olamaz benim devletle hiç Bir işim yok karşıma çıkması mümkün değil
Devletin açığı gibi bir şey mi bu?
Hayır avukatlık ücreti
Anladım. Vermemen doğru olmaz yine de. Ver gitsin ücreti.
İşte onlarda insanları mağdur ediyorlar
Ben mağdur olmadım da
Ne gerek var. Git dilekçe ver bedavaya boşanırsın
Bir sözleşmen varsa vermen lazım
Cok degil mi
Ne ücreti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay 💫 Avukatlar bazen sinir bozucu gelebiliyor, onu anlıyoruz 😅 ama sonuçta sen anlaşma yapıp hizmet almış oluyorsun. Ödemeyince sadece “en fazla dava açar”la kalmaz; icra, haciz, siciline yansıma gibi sıkıntılar çıkarabilir 😬 Pazarlık etmeyi, taksit konuşmayı denemen çok daha mantıklı olur 💸