Kargoya kurye olarak girdim 510 TL açık var diye beni aradılar parayı ödeyip istifamı etsem?

İşe gireli 2.5 hafta oldu günde 120 kargo dağıtıyoruz yarısından fazlası ödemeli
Eğer akşam tahsilat eksik çıkarsa para kuryeden gidiyor

510 TL açığı ödeyip istifamı etsem

Amele gibi çalışıyoruz birde hergün acaba bugün açık çıkacakmı diye korku içinde eve geliyorum

Yorumlarınızı bekliyorum😔
Kargoya kurye olarak girdim 510 TL açık var diye beni aradılar parayı ödeyip istifamı etsem?
Cevapla