Asgari ücretle çalışıyordum zamdan sonra isverenim 7500 tl vermek istiyor napayım, nereye şikayet edebilirim parami alabilmek için?

Napim sizce ilk senem tecrube olsun diye çalışıyorum bu rezil kurumda

Asgari ücretle çalışıyordum zamdan sonra isverenim 7500 tl vermek istiyor napayım, nereye şikayet edebilirim parami alabilmek için?
Cevapla