A101 istifa ettim işten çıkardılar bu yasal mı?

Bana haftalık 45 saat demişlerdi baya baya 45 saatten fazla çalışıyordum ve karşılık olarak mesai vermiyorlardı başka bir günden kısacaklardı ama hangi gün hangi ay orası meçhul. Bende bunu kabul etmedim. Dün gittim ve sayım vardı sabah 8den gece 1e kadar çalıştım. En son dayanamadım 16 saat oluyordu çıktım. Sonuç olarak istifa edeceğimi belirttim sabah telefonda seni aricam dedi bir baktım beni işten çıkartmış kovmuşlar. Üstüne üstlük o fazladan çalıştığımın payınıda vermemişler. Ben dedim ki istifa edicem sende bana sorup geri dönücez dedin. İstifa etme hakkımı elimden aldılar. Ben işten atılmadım ki işten istifa ettim. Ama onlar attılar. Ne yapıcam? Nasıl bir haklarım var bilen birisi yazabilir mi? O 16 saat calısma hakkımı almak istiyorum
A101 istifa ettim işten çıkardılar bu yasal mı?
Cevapla