Kadınların eşlerinden yüksek maaş alması neden garip karşılanıyor?

Bence değildir.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kadınların eşlerinden yüksek maaş alması neden garip karşılanıyor? Teşekkür ederim 🖤🧚‍♀️
Kadınların eşlerinden yüksek maaş alması neden garip karşılanıyor?
Cevapla