Eski Kültür ve Turizm Bakanı Fikri Sağlar'ın attığı twiti gördünüz mü?
Ekonomide durum:
— Fikri Sağlar (@dfikrisaglar) November 25, 2022
1 TL madeni paranın üretim maliyeti 3 TL'yi aştı.
Madeni paranın hurda değeri, paranın kendisinden değerli.
Eski Kültür ve Turizm Bakanı Fikri Sağlar'ın attığı twiti gördünüz mü?
Ekonomide durum:
— Fikri Sağlar (@dfikrisaglar) November 25, 2022
1 TL madeni paranın üretim maliyeti 3 TL'yi aştı.
Madeni paranın hurda değeri, paranın kendisinden değerli.
Artık piyasaya para sürülmesi durdurulması gerekir. Yoksa enflasyon iyice yükselecek. Çoğu madeni para ortadan kaldırılıp ve büyük banknotlar basılmalı. Bir süre piyasa rahat etmeli. Tabi güvenli kontrol gerek piyasayı. Serbest piyasa diye hala fiyatlari yükselten var. Devlet desteği artırılıp ve faiz oranları minimal olmalı. Adalet bu konuda önemli tabi.
Ekonomi iyi değil ayrı konu fakat Fikri Sağlar beyefendinin fikirleri de desteklenecek veya ciddiye alınacak gibi değil.
Cevap
36Cevap
Ekonomi çok kötü
100 yildir hep öyleyiz, 2001 yilinda batip bitmediysek, simdi hic bitmeyiz.

18 yaşındaki bir çocuk AKP ile gözünü açtı. Ona 20 yıl önceki ekonomiyi anlatacak kadar komik duruma düşmeyin bence
2001 yılındaki yönetime kurban ol o...
@Ridvanmayk2 Kurban olmasına gerek yok 2001 yılındaki asgari ücret alan insanların refah düzeyi bizden daha fazla çıkıyor zaten. Bunu anlamak için 2001 yılındaki asgari ücret ile kaç çeyrek altın alabiliyordu, şimdi kaç çeyrek altın alabiliyor. Kendi aklını kullanıp hesaplarsa daha iyi anlar.
Evde bir sürü 1 lira var 2den okutsak süper olur 😄
Ekonomi Allaha emenat derler ya hani. Keşke sadece Allah'a emanet olsa. O zaman daha iyiye gider şu an ki halinden
Paramız battı demek oluyor ülkeyi ayakta tutyorlar ama son anda u dönüşü olursa her şey mükemmel olur
Ülkeyi satarlarsa Araplara böyle olur. Bitmişiz ağlayanımız yok
Paraları topluyorlar eritiyorlarmış.. Piyasada madeni para kıtlığı varmış
Yani toplayıp kilo bazlı verirsek kendinin 3 katını kazandıracak…
Durumlar vahim Türkiye bataklığa doğru ilerliyor..
2001 oranlıyanlar var. şu an nifus o yılların 2 katı nerdeyse. yani insan çok gelir az! Bu da insanları çalmaya hatta gözü dönmelere götürebilir.
Ekonomiyi nerden öğrendin bu nasıl bir mantık 😂
Bi kilo 80 TL madeni para hurdacıda 150/160 TL mi ne yapıyordu, sence nereye gidiyor?
Bir şey olmaz ülkeye bu zamana kadar bir halt olmadıysa bu saatten sonrada olmaz
Bir şey olmaz reis bir çözümünü bulmuştur 😴
Feda edilecek olanlar düşünsün 😴😴
iflas eşiğinde olan ülke yakında millet sokağa dökülür.
bir ekmek en az 4 5 lira. bu fiyattan asagida dogru duzgun urun yok zaten.5 lira kagit para yerine digerlerini kaldirip 5 tl bozuk para yapsinlar. boyutunu da kucultsunler.
6 liralık ürünü nasıl alacaksın o zaman on liraya mı çıkarsınlar mesela
@Kimsesizsiz yo onun yerine 6 lira bozuk para cikartsinlar?10 a kadar.
E ne anlamı kaldı o zaman
@Kimsesizsiz en azindan maliyetinden yüksek para basmis olacaklar. gülünç bir durum.
Ülke bitmiş okeye dönüyor..
Hala "ülke nereye gidiyor? Batacak miyiz?" gibi deli deli sorular😂
Maliyetini o çocuğu mu belirliyorda birde tivit atoyor onun devrinide gördün krizleri yokluklari terörü
Sizin lağama, o kadar kötü ki artık kokmuyor. Gırtlak boş, laf çok, gerçekleştiren yok.
Ekonomi olmadığı için bir yere gitmiyor Tayyip uçuyoruz kaçıyoruz diye Hitler taktiği uyguluyor yersen.
Eskiden paraların altındaki tarihe bakanlar var mı parlak olanlar ne güzel oluyodu ya
1tlyi satma fikri çık aklımdan sjjs
Ekonomi havrana gidiyor nanay djsjsjsj
Şimdi gözlerime bak! Ne görüyorsun? 👀
Üretmesinler 1 tlyi artık
Arkadaşlar, uçuyoruz.
Ekonomi uçuyor yiğenim
Rte kurtaracak bizi jsdj
bu yüzden parayı hurdacıya satmaya başladılar
Ne güzel degil mi kendisi değerinden fazla
cehenemin dibine :D
Evdeki 1 liraları satma fikri çık aklımdan
Bulunmuyor zatennn hurdaya satıyorlar
Para üretmesinler de içeriye borçlanmayalım
Almanya bizi kıskanıyor
Boş verin bunları, Nebati'nin gözlerine bakın.
Ne güzel işte ucuyoruuuuuz 😀
Buna nebatiye sorun uyuyan adama 😂
Uçuruma gidiyor uçuruma..
dalga dalga dalgaaağ dalgalaniyourrr
Akapeye oy verenler gurur duysun
O zaman üretilmesin işe yaramıyor zaten
Gitmiyor battı
yok artık:)) ölmüşüz
çok komik bir ülke
Oha gerçek mi bu
Kuzeybatı yönüne
Cehennemin dibine gidiyor
Zarardayiz
başka ülkede yaşayamam yemin ederim
çüşş
Ekonomi horon tepeyi
Yokuş aşağıya :D
korkunç
Abo batiyoruz
Bilemiyorum
Hshshsh işe bak ya.
eyiye gidiyi
Paranın a*na koduk lafı tam da bu oluyor galiba.
Gerçek mi bu haber
Cevap verin ln!
Bende 3 lira var 6 mi oldu şimdi dkgkfk
Knk bana ver 7 lira vereyim
Şakacıktan mı skgjjdgj
Evet gerçekte olur
Düz 10 ver gitsin dkjgjdjg
Tamam öyle olsun ihigjgjg
Ver elini skgjkdjf
Verdim
Sende ver
Al..
Aldım
Tm bırak çok şey etme sksk
Hahaha tamam
Profiline onu koyunca çok mu yakışıklı oldun dkjgdj
Bilmem bjhjgjdnvh
İtici ama ksjfjdjg
Herkesin görüşü tabi bir şey diyemem hififydhgihyd
Kaldır şunu dkjgkf
Ya oldu canım hemen kaldırıyorum hfhfjgycjfhd
Hadi dkgjkdjg
Ya ciddi misin lnhkgkxnft
Hiç bukadar ciddi olmamıştım skgkkfkg
bir şey diyebilir miyim
İki şey de
Hayır ya ciddi olamazsın jljlnlvjgjg
Ciddiyim diyorum dkjgkfkg
Yok ya değilsindir olamazsın gkdhdkgjfgd
Oldum diyorum sinir etme djgjjf
Ya böyle bir şey nasıl olabilir bence olamaz khjkgufugkfuf
Ya varya skfjdjf
Ne var yaa khkdjhjdjh
Hofffff dkgnfkg
Hoffflama canım ljkhigkjigig
bir şey diyebilir miyimm
İki şey de.
Ekonomi nanay
İkinci aklıma gelmedi gelince derim
Özel mesaj atsana bir şey diyeceğim
Bırak artık peşimi dkkgdkg
Bi özel mesaj atar mısın
Hayır skgjkd
Ya kggkfjfjfj
Batık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?