
Üst üste gelen zamlardan nasibini alan sigaraya yeni yılda bir zam daha geliyor siz içmeye devam edecekmisiniz

Üst üste gelen zamlardan nasibini alan sigaraya yeni yılda bir zam daha geliyor siz içmeye devam edecekmisiniz
Sigara kullanmıyorum. Fakat bence yasaklanması lazım. İş yerinde kantine gireyim diyorum kantine girene kadar zaten sağlı sollu masaların sigara dumanına ve kokusuna maruz kalıyorum. İçen evinde içsin şahsen ben pasif içici olup sağlığımdan olmak zorunda değilim. Ayrıca elbiseme siniyor koku ve yıkamadıkça çıkmıyorda. Dışarda gezerkende aynı. Yemişim gösterişlerini hiç bir faydası olmayan sağlıksız bir şey sırf gösteriş için tüketiliyor. Yasaklanmalı en temizi. Kaçak getirenler olursa kaçakçılık yapan olursa caydırıcı cezalar verilsin.
ayrıca dışardan osurmak gibi bir şey, o iğrenç kokuyu yayarak başkalarna rahatsızlık vermek.
Kesinlikle çok doğru dedin katılıyorum.
enflasyonu artıyor diye sevineceğim tek ürün. zira kapalı yerlerde, yasak yerlerde, durakta vs içmeyenlere rahatsızlık verecek kadar düşüncesizce içen insanlar azalır belki.
Devam.. Keyifli geceler..
Teşekkürler.. 😊
Rica ederim
Zaten tüketmiyorum
Cevap
8Cevap
Sigara içmeye devam edeceğim.
Öyle bir derdim yok çok şükür içen arkadaşlar düşünsün.. Sigaraya verilen paraya acıyorum resmen..
Hedeflenen şeye bak 😂 zam hedefi 😂 sigara ve alkole koyup temel gıda ürünlerinden kısılsa bari 😂
Sigara kullanmıyorum. Fakat oğlanlar kullaniyor. Bu durumda harçlıkları zam yapacağız...
Ben kullanmıyorum ama abim kullanıyor boş masraf 😒😒
La çocukken babam bakkala gönderirdi 8 TL olmuş dedim diye doğru söyle birşeyler alıp yalanmi söylüyorsun demişti
100₺ olsun içen içmeyen belli olsun🤣🤣
Kullanmıyorum
İçmiyorum eğer içen biri olsam çoktan bırakırdım
70 lira olsun bırakıcam
Tütün içiyorum ben 😅
Olmaz şakadır
İçelim fayıkcım
100 TL olsun
öfff
Kullanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?