An itibariyle sigaralara 1 TL zam geldi, ne düşünüyorsunuz?

Yazın başından beri zam gelecek diye bekleniyordu, bugün kara haber geldi. Sigara kullanmadığım halde içenler için üzüldüm. 19,5 TL'ye bir paket sigara almak acınası bir durum. Bu zamlar yüzünden sigarayı bırakanlar olur mu sizce, siz bırakmayı düşünüyor musunuz?
An itibariyle sigaralara 1 TL zam geldi, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla