Sigaraya yine zam! Zamlar bugünden itibaren geçerli olacak. Yeni sigara fiyatları listesine göre, Philip Morris sigara grubuna 3-4 TL zam geldi. Sigara grubunun en pahalı sigarası 81 TL; en ucuzu ise 72 lira oldu. İşte güncel sigara fiyatları, listede en pahalı ürün ise 100 TL ile Marlboro Roll 50 sarmalık kıyılmış tütün oldu.
PHİLİP MORRİS GRUBU ZAMLI FİYAT LİSTESİ
İşte Parliament grubu güncel sigara fiyat listesi:
Parliament Aqua Blue Slims 80 TL
Parliament Night Blue Pack (uzun) 81 TL
Parliament Night Blue / Aqua blue / Reserve 79 TL
Parliament Mıdight blue 76 TL
Marlboro Red Long 79 TL
Marlboro Red / Touch 77 TL
Marlboro Touch Blue/Gray / White 77 TL
Marlboro Edge 75 TL
Murattı 74 TL
Murattı blu 73 TL
Lark 73 TL
Chesterfıeld 72 TL
L&M 72 TL
Marlboro Roll 50 sarmalık kıyılmış tütün 100 TL


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Devam, bırakamam alışkanlık ayrıca beni teselli ediyor.
Mazotun da fiyatı gittikçe gidiyor bırakıyor muyuz? :D Devam devam.
Sigara kullanmıyorum ama bu zamlar fahiş. Alkol zamları da aynı şekilde. Devletin kendi açıkladığı enflasyon üzerinde zam yapması zaten abes.
Kesinlikle katılıyorum Allah'tan içmiyoruz...
Merhaba
Ben hiçbir zaman sigara içmedim içmek gibi bir niyetim yok
İçmesinler diye de patır patır zam olmaz böyle. Saygı duyulmalı.
Hem akılsızlık işi paran gidiyor hem de organların zarar görüyor. 😏
içmediğim için isterse 250 tl olsun umrumda bile değil
Icememek daha yarali olur ve saglik ve butucenize yardimci olur
İnşallah 500 tl ye doğru gider. gerçi yine alırlar.
Kredi çeker yine içerim..
:) :)
içmemeye devam :)
Bırakın 100 TL olsun icmesin fakirler :)
İçmek isteyen içer o fiyat koymuyor demek ki.
Paketini en az 500 yapsinlar :d
Kullanmıyorum kullananların işi zor.
Bırak bence
İçmeye devam
Hiç içmedim içmem de
Kullanmıyorum ben