Para & Ekonomi En çok kira ve ısınmaya para harcıyormuşuz. Siz en çok nelere para harcıyorsunuz? superisi1992 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Türkiye genelinde tüketiciler, yüzde 55.8 ile aylık harcamalarının en büyük bölümünü konut-kira ve ısınmaya ayırdı... :/ En çok kira ve ısınmaya para harcıyormuşuz. Siz en çok nelere para harcıyorsunuz? Cevapla Bölüm Soruları Para Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı. İçeceklere harcıyorum 0 3 Yorumla superisi1992 +1 yıl Genç olunca öyle oluyor 🙂 alkol mu yoksa 🤐 u Barış_LonelyForever +1 yıl Hayır kahve kola ya da enerji içeceği gibi. alkol ayda yılda 1 içerim oda çok mutlu hissedersem kendimi :) superisi1992 +1 yıl hm iyi bakalım :)
yoncaokyanus Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kira fatura ve evet 🙂😍ama kişisel bakımda candır , fiyatlar uçmuş olsa da 1 7 Yorumla superisi1992 +1 yıl Evet olmazsa olmazımız :D Yorumla yoncaokyanus +1 yıl Aynen, sen ne kadar harciyorsun Yorumla superisi1992 +1 yıl Ben doğallıktan yanayım genelde maskelere doğal bakımlara para harcıyorum :) aşırıya kaçmadan :) Yorumla yoncaokyanus +1 yıl Aynı ben de , özel gün vs harici yapmam, benim kafadasin 🙂ay dur istek atıyorum sana ❤️ Yorumla superisi1992 +1 yıl cc kremim bitti işte oda 100 tl olmuş alacağım akşam :D Yorumla superisi1992 +1 yıl en son 30 tl ye almıştım :D Yorumla superisi1992 +1 yıl tamam :D Yorumla
xxbosvergitsin Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Yatırıma harcıyorum ben hisse senedi kripto altın vs 1 3 Yorumla superisi1992 +1 yıl Seninki sonuçta kazandırıyordur mantıklı Yorumla xxbosvergitsin +1 yıl Şuanda kazandırmıyor hepsi zararda, uzun vade bekliyorum çoğunlukla lazım olmayan para oldugu için sıkıntı olmuyor Yorumla superisi1992 +1 yıl anladım :) iyi bakalım Yorumla
lumos_01 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 62% +1 yıl Ev ihtiyaçları, kira, araba vs 1 1 Yorumla superisi1992 +1 yıl Evet araba giderleri de vardı doğru :/ Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 343 cevap paylaştı. Teknoloji ve kılık kıyafet 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kira derdimiz yok elektrik kaçak ama gelirde yok valla 0 9 Yorumla superisi1992 +1 yıl İlginçmiş seninki de Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ne ilginci insanlar gecinemiyor mecbur yapıyorlar burada Max maaş 2500 ortalamada 2000 herhalde veya 1500 yani sen düşün Yorumla superisi1992 +1 yıl Sende haklısın ne diyim 😑 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaaa bizde böyle su elektrik çay telefon her şey kaçak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hayatımız kaçak :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Telefon çok ucuza geliyor Türkiye fiyatlarına göre Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mesela i14 Türkiye fiyatından 15 bin falan daha ucuz Yorumla superisi1992 +1 yıl Başarılarının devamını dilerim :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İlgilenmiyorum i14 le Yorumla
umutsuzlar6407 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Her şeye 0 4 Yorumla superisi1992 +1 yıl Çok aydınlatıcı oldu :D Yorumla umutsuzlar6407 +1 yıl Daha ne olsun Yorumla superisi1992 +1 yıl :D Yorumla umutsuzlar6407 +1 yıl ah ah Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Yeme-içme 1. sırada bende.
İçeceklere harcıyorum
Genç olunca öyle oluyor 🙂 alkol mu yoksa 🤐
Hayır kahve kola ya da enerji içeceği gibi. alkol ayda yılda 1 içerim oda çok mutlu hissedersem kendimi :)
hm iyi bakalım :)
Kira fatura ve evet 🙂😍ama kişisel bakımda candır , fiyatlar uçmuş olsa da
Evet olmazsa olmazımız :D
Aynen, sen ne kadar harciyorsun
Ben doğallıktan yanayım genelde maskelere doğal bakımlara para harcıyorum :) aşırıya kaçmadan :)
Aynı ben de , özel gün vs harici yapmam, benim kafadasin 🙂ay dur istek atıyorum sana ❤️
cc kremim bitti işte oda 100 tl olmuş alacağım akşam :D
en son 30 tl ye almıştım :D
tamam :D
Yatırıma harcıyorum ben hisse senedi kripto altın vs
Seninki sonuçta kazandırıyordur mantıklı
Şuanda kazandırmıyor hepsi zararda, uzun vade bekliyorum çoğunlukla lazım olmayan para oldugu için sıkıntı olmuyor
anladım :) iyi bakalım
Ev ihtiyaçları, kira, araba vs
Evet araba giderleri de vardı doğru :/
Yeme-içme olabilir.
Teknoloji ve kılık kıyafet
Tekstil ve gıda.
Kira derdimiz yok elektrik kaçak ama gelirde yok valla
İlginçmiş seninki de
Ne ilginci insanlar gecinemiyor mecbur yapıyorlar burada Max maaş 2500 ortalamada 2000 herhalde veya 1500 yani sen düşün
Sende haklısın ne diyim 😑
Yaaa bizde böyle su elektrik çay telefon her şey kaçak
Hayatımız kaçak :)
Telefon çok ucuza geliyor Türkiye fiyatlarına göre
Mesela i14 Türkiye fiyatından 15 bin falan daha ucuz
Başarılarının devamını dilerim :)
İlgilenmiyorum i14 le
Isınma elektrik
Her şeye
Çok aydınlatıcı oldu :D
Daha ne olsun
:D
ah ah
Ysys