Eşimin aylık geliri 20 bin ama ben onun parasını harcayamıyorum, bu ara işsizim. Fakir hissediyorum normal mi?

Özgür hissedemiyorum kendimi hiç... Sanki beş parasız kaldım gibiyim. Eli açık ne istesem almaya hazır ama yine de rahat harcayamıyorum. Bu normal mi? Koca parası yemek tabirini bi ben mi gerçekleştiremiyorum

Eşimin aylık geliri 20 bin ama ben onun parasını harcayamıyorum, bu ara işsizim. Fakir hissediyorum normal mi?
Cevapla