Asgari ücretlinin bir günlük yevmiyesi 183 TL yapıyor. Bir paket tuvalet kağıdı ise 180 TL.
Sizce Avrupa gerçekten bizi kıskanıyor mudur? 🤔
#kafamıngüzelligi

Asgari ücretlinin bir günlük yevmiyesi 183 TL yapıyor. Bir paket tuvalet kağıdı ise 180 TL.
Sizce Avrupa gerçekten bizi kıskanıyor mudur? 🤔
#kafamıngüzelligi

Arjantin'den sonra iflas etme olasılığı en yüksek ülkeyiz.. En iyi ürünlerimiz yurt dışına gidiyor, süte su katılmış, Avrupanın reddeddiği zirai ilaç kalıntıları olan ürünlerimiz bize yediriliyor. Bizim en iyi ürünlerimizi onlar yiyor. A dan z ye her şeyi yerli olan "devrim" arabısana sahip çıkamadık. A dan z ye her şeyi ithal olan arabamızla övünüyoruz.. Ömründe hamama bile gitmeye parası yetmemiş amca, ülkeye turist geliyor, denizlerimizde yüzüyor diye seviniyor. Kendi ülkesinde çektiği işkenceyle gurur duyuyor.. Sözde Müslüman ülkeyiz ama uyuşturucu kullanım oranı 5 buçuk kat artmış. Türk vatandaşı çalarsa hapis yatıyor, Suriyeli, Afgan çalarsa serbest. Sen dükkan açarsan sürekli vergi ödüyorsun. Mülteci açarsa sıfır vergi... Vatandaş mıyız? Müşteri mi?
Mülteci. Ne vatandaş ne müşteri...
Şimdi Türk Ekonomisi mi uçuyor, yoksa Tuvalet Kağıdı mı? Saray'a ve Saray Soytarılarına sormak lazım.
Avrupalılar olsa başkanlarına tuvalet kağıdı fırlatır, anında hakkını arar ama bizim toplumda nerde o akıl, kimse insan olduğunun bile farkında değil!..
Soyulmaktan haz alan tek canlı örneğiyiz...
Dün temizlik ürünleri için alışverişe çıktım keşke fişi saklasaydim 😒 resmi yollardım sonra avrupanın battığına şahit olurdun.
Bu kadar ürüne 36$ civarında ödeme yaptım. Avrupa batmış 😞
Ancak dün 124€ kazandım ancak bu avrupanın Turkiyeyi kıskandığı gerçeğini değiştirmez 🤣
Biz o kadar alışveriş yapsak kasiyere aylığı bırakıp çıkarız djdj
Abartma o kadar da değil
Avrupa Türkiye'yi mi kıskanıyor muş 🤣🤣🫢🫢🫢👏👏👏
@--NiKoTiNeby-- evet evet kıskanıyoruz. Mesela kışın sizde güneş var bizde çok az güneş oluyor onun için eczaneden d vitamini takviyesi alıyoruz
Dün bende tuvalet kağıdı almistim ama ben 8li aldım. Kıtlıktan çıkar gibi 32liyi napcam 😅
8 li tavalet kağıdına 1,15$ ödeme yaptım yani tlye çevirirsek tanesi 2.5tlye geliyor. Daha ucuzları da var ama kalitelisini almak varken neden daha ucuzunu alalım ki?
Cevap
32Cevap
Ülkede maalesef durum kötü
Avrupada da duruar iyi değil Rusya doğal gazı kestiği için enerji fiyatları fırlamış durumda ve ayrıca orada para kazanan buraya gore değil oraya gore harcama yapıyor orada ki fiyatlara gore alıyor yani luks refah icinde yasamıyorlar tabi bizde durum daha kotu
@Çiçeğim27 Sürekli avrupa kıskanıyor diye ters köşe edebiyatını yapıyorlar Sanki avrupada herkesin 5 katli villası yatları ferrarileri var.5 Gram samimiyetleri varsa kimse kimseyi zorla burada tutmuyor bavullarını alıp gitsinler şöyle kötü böyle kötü günün sonunda yine ülkedeler
@Çiçeğim27 👍
Sende tuvalete gitme o zaman kardeş.
Bu fiyatlar Amerika'nın oyunu.
Oyuna gelme. 😄
https://www.youtube.com/embed/00yJFivQCuEBiraz saçma bir örnek olmamıl mı? 6 ay yetecek kadar tuvLet kağıdı için 1 günlük yövmiye gayet normal değil mi? Birde bir paket diyorsun tuvalet kağıdına, sanki tek bir top tuvalet kağıdı algılanıyor. Bunun 2lisi 4lüsü 8 lisi 16lısı 32 lisi var.
Alım gücünün düştüğünü herkes biliyor. Bumu yani açıklaman. İnsanları farklı algılarla yanlış yönlendirip sonra öyle demek istememiştim mi diyorsun yani. Bırakın insanların aklıyla oynamayı artık. O fotodaki fiyata göre bir tuvalet kağıdı 5,5TL ye geliyor. Günlük yövmiye 180 liraydı dimi. 5,5 lira pahalı mı evet pahalı ama senin bir tuvalet kağıdı 180 lira diye ima ettiğin kadar pahalı değil.
Avrupada yaşıyorum ve şu an turkiyeye üzülüyorum güzel ülkem ne hale geldi her şeyi bırakıp gelmek istiyorum ama yasam ve şartlar çok zor burada yeni evlendik iyi kötü tek maaş eşim çalışıyor ailesinden destek görmedigi halde dolanınız eti sütü dolu dolu en iyi marka eşyamız vs turkiyede olsa imkanı yok böyle yaşamanın iki ülkede de yaşadığım için biliyorum
Evet evet avrupa kıskanıyor 😓 dün 8li tuvalet kağıdı almıştım 4 katlı. 1,49 frank ve bir hesap yaptım tanesi 3.5 tlye geliyor 🙁 itiraf ediyorum turkiyeyi kiskaniyornsnsjsnsnsn Allah çarptı 😂
Bizim burada da pahalı 🙄 16lı almistim geçenlerde 2,89 frank ödemişim. Kısacası tanesi 3.5TL gibi bisey yapıyor bizdede pahali 😅
Beni zorla Avrupa'ya kaçırtacaksınız demeyin böyle şeyler seviyorum ben ülkemi aklımı çelmeyin 😂😂
Kimse sana bisey demiyor ki 😅 sen sadece mağaradan çıkıp dünyayı görüyorsun 🙄
Haklısın minik cadı 😃
32li’si Kanadada 56$ vergi dahil bu da 4 saat asgari ücret demek
https://www.hizliresim.com/d9wpctw
La dana günde birtane kullansaniz 32 gün gider 3 gün bitse 96 gün.
Neyin kafasını yaşıyorsun sen bu akılla fazla da yaşamazsın sen haberin olsun🤣🤣
@Semih4500 iki sene önce senin malın kaç para ediyordu peki kardeş?
Bir Twitter paylaşımında kağıt fabrikalarının özelleştirilmesinin olumsuz etkisini insanların, tuvalet kağıdı fiyatının artmasıyla hissettiğini okumuştum.
Tabi ki kıskanıyorlardır.
"Aaaaa adamlardaki rahatlığa bak yaa..!" diyor olabilirler 🙄
tuvalet kağıdı bana pahalı gelmiyor çünkü zaten 32’li bi paket neredeyse bi ay gidiyor bu fiyat uygun bile
Enflasyon gerçekten çok yüksek seviyede ama ortada günü kurtaran çözümler dışında bir çözüm göremiyorum.
ekmekle beslenmekten ekmek beyinli olmuş çomarların düşüncesi...😂😂😂
Aşırı kıskanıyor bizi ya Avrupa 😂😂çatlasın🤷♀️🤷♀️
3 ay kullanirsin o kağıdı 3 ayda bir 180 tl cok değil Avrupa'daki fiati kac onuda yazsana
G*tümüz çok değerli, ondan öyle. Reisimiz yine ince düşünmüş 💣
Hem de çok. Çünkü bizim g*tümüz çok kıymetli ki ucuz tuvalet kağıdı kyllanmıyoruz. 😜🤣🤣🤣
Tabiki kıskanıyor adamlar totisini silemiyor 😂
Evet kıskanıyorlar, onlara göre Türkiyedeki her şey Hâlâ çok ucuz.
Abartmayın ülke için bişey yapmıyosunuz konuşuyosunuz
Kendi adına konuş
Tabii ki kıskanıyor orada kiler çok mutsuz mesela hiç para derdi çekmedikleri için kfkfkfk
Asgari ücret 1600 lirayken 2 paket alınıyordu. Bak yine ülke batmış.
işte hayatta kalmak için çalıştığımızın kanıtıdır :)
Evet ahpap, sadece kı***nı silmek için bile bir gün boyunca sabahtan akşama kadar çalışmak zorundasın
Sen çok pahalı markete gitmişsin :) Bimde geçen 32lisi vardı 115tl :) Tarım Kredide 125tl idi 32lisi :)
Evet 180 liralık tuvalet kağıdına k*çımızı siliyoruz böyle lüks var mı
ben indirimlere bakarım. gecen özdilekte 16lı selpak 70 liraydı 2 paketi 140 yaptı. alıp atarım eve nasılsa tarihi yok :D
Ben peçete kullanmıyorum sabunla yıkıyorum peçeteye para yok
Davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş Avrupa'ya git de bir yıl yaşa orada Almanya da sonra gel konuş boş yapma
Kıskanmak ne kelime ya ortalarından çatlayıp dedikodumuzu yapıyorlar abovvvvvvvv
Vereyim bir peçete de sus m'k.
Ne boş adamsın mk
Soru yüzünden kendime acıdım :/
Neden tuvalet kağıdın mı bitti yoksa 😃
Hayır kxjcksmxkd
Günlük çalışma fiyatıyla 1 peçete alınıyor artık ona üzüldüm hem de ülkenin geldiği duruma.
Bunlar daha iyi günlerimiz gibi hissediyorum 😒
Bende...
Az önce irlanda da 1 saatlik çalışma ücretiyle 1 kilo ayçiçek yağı 1 kilo toz şeker 1 kilo makarna 1 kilo un ve daha birkaç şey daha vardı hatırlamıyorum bunların hepsinin alınabildiğini öğrendim. Çok üzüldüm daha kaç günlük ülke 100 yıllık Türkiye Cumhuriyetinden daha iyi koşullarda yaşıyor...
İrlandaya mı kaçsam😂
32 almak zor, hele ki üç katlı filan almak lüks
Gerçekten sonumuz iyi değil
Çok kıskanıyorlar.
Rezillik halinde istikrar ile yürüyoruz
Desene tuvalete çalışıyoruz :)
Evet baya kalın ama fiyat olarak
Kıskançlıktan çatlıyolardır bence...
Kıskandığının ıspatı daha ne istiyorsunuz
Shshahaha yolu göründü onunda
Ne güzel demiş, Kalın Hesap
Kıskanıyordur herhalde 😀
Yakında taşa yaprağa silin derler
Ay yeter bizde biliyoruz ya sıkıldım bu sorulardan
Daha da sıkıl o zaman 😃
B*ka bile zam gelecek nerdeyse
Biz onları kıskanıyoruz.
Sıçmayacaksın bu kadar basit
😂😂
Bu 80 liraydı
Yol yaptı köprü yaptı
rezillik
Batık halde ekonomi
Bizim psikolojimizi bozdular
Avrupa bizim neyimizi kıskanacak
Kiskaniyor evet
Yeahhh
Tabii efendim
Yuh lan çok pahalli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?