- Müzik & Etkinlik konusunda 560 cevap paylaştı.
11 ayO kadar umrumda değil ki.. Yıllarca umrumda oldu.. Baktım çoğunluğun umrunda değil.. Eski bir söylem vardı halkı kurtarmak diye.. Sonra zaman geçince fark ediyorsun ki.. Halk kurtulmak istemiyor.. Biat kültürüne birini onun adına kararlar vermesine aşmaya kesmeye somurulmeye hakir görülmeye o kadar alışmış ki.. Gücü elinde tutana yanaşmaya o kadar meyilli ki asıl gücün kendinde olduğunun bile farkında değil ki.. boş ver diyorsun dmbir yerden sonra.. Kendi küçük dünyanı komun ysqsntini kuruyorsun aynı dili konuştuğun ortak dertlerinin olduğu insanlarla... Hayatına odaklaniyorsun... Zerre umrumda değil :))
11 Yorumla- 11 ay
Abi o kadar güzel özetlemişsin ki yani altına imza atılır Bu sözlerin. Insanlar önceden allah'a tapardı şimdi kula tapar oldular. Inançlar yerini ihtiyaca bırakmış şeyh bir şıh larin Elini öper olmuş. Türkiye'de inanç sahibi artık neredeyse%10'lara düşmüş Bu açık ve net sayıdır abi. Senin gibi güzel düşünen insanlar olsun Çünkü biz Azgınlık Zeki insanlarız
En İyi Cevaplar
Müzik & Etkinlik konusunda 526 cevap paylaştı. Benim çok gurbetçi arkadaşım var. Ve Türkiye'nin bu halinden son derece memnunlar. Erdoğan başta olduğu müddetçe Euro - Dolar daima artacak kafasındalar.
O yüzden Erdoğan'ı çok severler, kendi çıkarları için. Ama yaşadıkları ülkede de, Erdoğan gibi biri tarafından hayatta yönetilmek istemezler.
21 Yorumla- 11 ay
Doğru diyorsun bizim inanırsınız orada marketten aldığımız samfitikli Ülker 75 ya burada tl ile 4.5 lirw bizim ülkemiz bizi soyuyor hepsi bu. diyor ya ben 5 euro ya sigara aldim evet tl vur 235 de adam diyor ki turkiye de ucuz burada 90 lira ama bize göre öyle yani damlara kendi para birimi 5 lira ona göre maaş alıyor bizim ulkede 5 tl satsa ya kendi birimine gore bir euro ile mi maaş alıyoruz ozaman bizim birimiliz suriye hindu turkmende iyi öylemi kiyaslamamiz lazim. bu milletin yanlış zihniyeti 2014 araç 800 euro iPhone 16 330 euro Turkcel burada en yüksek hatti internet 6 euro bizim kendimize gelmemiz lazim tog yerli otv kdv yok derler 2600000 nasit chry japon otv kdv var 1750000 nerde milli ama anlatamaz sin bu millete
11 ayonlar kıskanmazlar devletini kötülemez varoş gibi yaşmazlar belli bir sayğı çerçevesin de yaşarlar sebepleri eğitim ceza hukuk sistemi ama bizde ki kadar aç bıraksalar devletini de yakarlar çocuklarını da satarlar bakış açıları önemli
124 Yorumla- 11 ay
Onlar kıskanmaz Tabii ki devletini asla kötülemez hukuk sistemini eleştirmez sen son model telefonu nereden aldın demez sen bu eti nasıl yiyebiliyorsun bu restoranı nasıl geliyorsun burada nasıl çay kahve içiyorsun demez bunu senin zihniyetinde insanlar söyler basit ucuz insanlardır bunlar Bir insan kendi vatanında aç kalıyor ve Devleti yönetenler biz bu vatanı seviyoruz diye satıyorsa şerefsizdir hırsızdır katildir canidir bir insan devletin nasıl sever biliyor musun Vatan evlatlarına sefaleti yaşatmadığı zaman devlet sevilir şehitlere kelle çiftçiye ananı da al git diyene devlet denmez çiftçisine sahip çıkmadan haciz yollayacak kadar aciz traktörüne tarlasına haciz koyacak kadar Vicdansız olmaz Bak güzel kardeşim makarnadan uzak dur kendi vatanla 15 Temmuz darbesini yapıp kendi milletini askerlerini öldüren bir yönetime devlet denmez tarikatları besleyip şehitlerimizi katleden teröristle masaya oturmaz Sen önce devlet nasıl olur onu öğren makarna yemek le bu iş yürümüyor
- 11 ay
katılıyorum artık devlet bir şey yapması lazım parti demiyorum devlet ülke çürüyor kokmaya başladı
- 11 ay
Evet doğru söylüyorsun Ama bunu insanlara anlatamıyorsun Sana bana makarnayı veriyor al ye diyor yandaşları tarikatları terörü besliyor Bir de Somali'nin IMF'ye olan borcunu kapıyor Yani bu senin benim param bu milletin parası bu devletin parası bu bizim kasamız kendi halkının 1 lirayı çok görüyor
- 11 ay
2030 kadar zaman var düzelmez ise asıl o zaman biz bk yedik jeapolitik dengelere bakıyorum dünya bir savaş içinde küreselciler ile ulus devletler biz ulus devletler kampındayız para ekonomi sosyal medya gıda bankalar kureselcilerin elinde çoğu devletlerin içine de sızmış çekicez bunları kaçarımız yok bedellerini ödüyücez kim gelirse gelsin değişmicek durum devlet politikası bu parti politikası ditil içeriyi çok fazla boş bıraktılar içerisi yangın yeri devlet bütün gücünü dış politikaya vermiş gibi sen olaylara parti olarak bakıyorsun ben direk devletin ne yapmaya çalıştığına bakıyorum başa gelenler belirlermez ülke politikasını zaten vardır kurumları çalışır devleti a gelmiş b gelmiş önemi yok rahatsızlık veriyorsa devlete zaten öldürür muharrem ince o yüzden demiştir devleti yeniden kuralım yasaları yeniden yazalım herkes siyaseti bıraksın diye daha ona zaman var olucak mı görücez bu ülkede büyük bir temizlik yapıldığı zaman gelir refah unutma
- 11 ay
her cebinde türk kimliği olanı türk sanma bu ülkede osmanlı da bir şair demiştir ye iti bıraktı ye * bu kadar hain bizden olamaz diye şiir uzun böyle köşe başında ülkede bir hain var bu ülkede tarikatlar ülke karşıtı türk düşmanı kanallar azınlıklar var bu ülkede unutma temizlik yapılıcak bu ülkede ben onu bekliyorum
- 11 ay
Evet çok güzel söyledin Tabii ki çok büyük bir temizlik işareti askeriyeden yargıya polise kadar çok iyi bir Temizlik yapıp suçların ceza alması gerekiyor sanıyorum ki iç savaştan sonra bu olacak çünkü şu anda Türkiye'de Sen de biliyorsun ki Bir suçlu suç örgütü diyelim yargıya askere polise hükmedebiliyor ve İşin en acı tarafı bu 3 kurumda bir suçluya Ön ayak olarak suçu işlemesinde yardımcı oluyor dünyanın hiçbir yerinde azınlı bir suçlu yargı polis ve askeriye ile hareket etmez bu işin sonucu iç savaş açık ve net
- 11 ay
bizim ülkede insanlar takım tutar gibi siyaset konuşuyor taraf oluyor ama devleti zaman algısı olmaz dini olmaz yaşı olmaz ölmez birini öldürürsün o kuruma başkasını getirir bitmez yani bunu nereden biliyorum bu ülke mustafa kemal den günümüze kadar yapılan şeyler orta doğu dan azınlıkların ülkeye sokulması pkk terör sorunları darbeler her köşe başını tutmuşlar bu ülkede tesadüfen hiç bir şey olmaz ülkeye yapılan ekonomik saldırılar ülkedeki bütün partilerin içlerinde olan hainler köşe başına çokmuş küreselci holdingler şirketler her yerdeler dikkatlı baktın biraz ekonomi dünyayı bildin mi anlarsın ülke ekonomsi kötü ise bilin ki sömürüyor birileri bu yüzyılın kurallarını onlar koydu şimdi o düzen çöküyor dünya da avrupa batı bu yapıyı söküp atmak için uğraşıyor bizde uğraşıyoruz büyük temizliği bekliyorum bahceli dedi ya dünya değişicek türkiye değişmez diye bir şeyler geliyor görücez 2030 kadar ne olucak savaş bütün dünya genelinde devam ediyor biz bir kısmını görebiliyoruz medya sayesin de çoğu devletler içlerine girmiş bu yapılar ile savaşıyor şu an zamanla görücez neler oluyor
- 11 ay
mustafa kemal doğu sınırlarını neden mayın döşedi kaçakcılık için diyil nufus gelmesin oradan diye azınlık yasası çıkardı hiç bir azınlık türk nufusunu yüzde 10 geçmez diye şehirlerde ölümünü erkene aldı ondan sonra darbeler dönemine girdik ülkenin her yerine nufus ettiler azınlıklar soktular bitmiyen terör ekonomik sorunlar böyle gidiyor bu ülkede başarı cezasız kalmaz
- 11 ay
Evet sana katılıyorum çok güzel bir şekilde ülkenin durumunu ifade etmişsin keyif alır okudum ağzına sağlık. Fakat ne var ki insanların anlamamış olduğu şey bu gibi yönetilen ülkeler haksızlığı kapatmak için bütün haber alma özgürlüğü olan kanalların tamamını ele geçirirler ve yayını burada istediği gibi yaparlar çizgi filmlerden tutun belgesellere kadar dizilerden tutun filmlere kadar senin ne kadar iyi olduğunu ne kadar rahat yaşamış olduğunu anlatmak için senden daha beter olan ülkeler ve filmleri insanların gözüne dayatarak mutlu olmalarını sağlarlar yani bakın o dönemde insanlar nasılmış yok hindistan'da hayat nasılmış der gibi suriye afgan'ı gazzeyi göstererek biz halimize şükredelim dedirtir insanlara ve bununla beraber insanlarda Ya biz ne kadar rahatmışız Ya şu insanların çektiğine bak diyerek aslında bir reklam zincirinin içinde yer aldıkları bilmezler şu anda Zaten yaptıkları zihin yıkamak bakın Amerika'da bile Bunun araştırması yapılmış hatta bizim Türkiye'de örnekleri oldu televizyon programında Kahkahalar atıldı bir üniversite kongresini izlediniz mi Boğaziçi Üniversitesi'nde yapay zekayla test yapılıyor insanların beynine hükmedip düşünce yetilerini kaybetmelerini sağlaması için programlandık biz diyor bizim diyor daha küçük hallerimiz elinizde kulağınız telefonlarda da mevcut insanlar bizi bilinçli bir şekilde değil de bilinçsiz bir şekilde kullandığı için onları kendimize bağımlı yapmamız daha kolay hale geliyor diyor İşte buna benzer örneklerde olduğu gibi
- 11 ay
Osmanlı dizilerinden tarihi öğrenen çocuklar var ama bak siz de izliyorsunuz Osmanlı dizilerin hiçbirisinde doğruluk Payı yoktur Çünkü Osmanlı böyle yönetmedi ülkeyi kaoslar haraçlar haremler köle pazarları vardı alkoller meyhanelerde oluk oluk dökülürdü ve padişahın sarayında haremleri vardı biliyorsun cariyelerden geçilmezdi ve köylü haraca bağlanmıştı haracı vermeyen köylülerin kafalarını kesiyorlardı Yani demek istediğim şu kısacası insanların beyinlerini yıkıyorlar korkutma politikası basit insanların üstünde etki gösteriyor bizim en büyük acı kaybımız da budur Cahil insan çok
- 11 ay
hikaye 3 bin yıl önce başlıyor nabukatnezar dan firavuna yahudilere romaya türklere ispanyolara vatikana giden bir yol çıkamam işin içinden günler sürer sahneyi terk ediyorum :)
- 11 ay
Doğru söylüyorsun ama bunun kökeni Petra'dır Dünya 7 kıtadan oluşur hepsinin Merkezi Petra'dır ağzına sağlık çok güzel yorumlarda bulundun keyifle okudum seninle müsait bir zamanda gerçek söylüyorum tarihi konuşabiliriz çok sağ ol
- 11 ay
ben dizi izlemem türk dizileri filan 20 yıldır tarih milletleri araştırıyorum osmanlı kodlarını biliyorum ne olduklarını ne yaptıklarını günümüz den bir savaş deyil bu geçmiş den gelen bir savaşlar o dediklerin osmanlı arşivlerin de yok olsa görürdük yede başka bir kaynak da o dediğin belki diziler de arapların yaptığı osmanlı dizilerinde görürsün adamlar günümüz sanayi devrimini başlatmış temelerini bunlar atmış neredeyse şu an gördüğün top silah makineli tüfekler bunlara ayit aşı sağlık sistemi çok var böyle şey haremcilik masalarına gülerim osmanlı tek eşlilik var türkler tek eşlidir biz arap diyiliz osmanlı haremlerin de çok eş alma sadece sultanlar da olur soyunu devam ettirmek için meyhane yoktur şerihat diye gezenler bilmez osmanlı türk törelerine göre yönetilir her devletin islam hukuku farklılık gösterir ona girersem çıkmam osmanlı hiç bir doğu milletine kimlik vermemiştir belli bir sınırlar da tutmuştur o dediklerin olsa bu kadar azınlık bu kadar etnik grubu yönetemez osmanlı hedefi kızıl elma açılımı şuydu aslında insanlar bilmez siz bütün dünya milletler kendiniz den güçsüzü ezer asimile edersiniz bu dünya da bir düzen kurulucaksa türk catısı altında olur demiştir al sana kızıl elma bunların gerçek olduğunu da türk tarihin den yola çıkabiliriz biz kök ırkı dünya daki 500 700 yıl önce çıkmış milletler ile karıştırma bence türkleri iyi bilmiyorsun 200 fazla devlet 24 tane imparatorluk kuran bir millet böyle yönetirmi mantınlık düşün devlet kurmayı iyi bilir bizimkiler bunlar uzun konular
- 11 ay
osmanlı laf demen türke laf demen sen aykırı konuşuyorsun ben türküm sen türk müsün? bende türklük esasdır sadece
- 11 ay
Sana kısaca bir şey söyleyeyim Osmanlı kökenini ve tarihini bilmiyorsun o zaman Ebu abbozi bir Osmanlı ailesidir ve Osmanlı'yı Türk topraklarına Taşıyan tek Arap ailesidir Türkler 24 kuşaktan oluşmuyor tek bir topluluktur Cengiz Han dönemine de baksan Bunlar biliyorsun göktürklerden sonra çıkan Han dönemleridir ilk kurucumuz tek dir göktürk'tür Gök tanrılarıdır ibadet edip taptıkları şey Orta Asya'dan Çin'e kadar uzanan tek bir ırkçısın sen parçalanmış 24 tane örgüt yok hangi kitaptan okudum bilmiyorum ben o kadar Kitap okudum halen de okuyorum halen de araştırıyorum Çünkü niye biliyorsun Kur'an'ı da tevrat'ı da İncili de zebur'u da hepsini okuyorum bunları yıllardır okuyorum Türk milleti bir ırktır hiçbir zaman için 100 tane 300 tane bir ırkımız olmamıştır şu anda bile dünyayı bölsen 200 tane ülke yok zaten bir ırk olarak Türk ırkı Göktürkler Orta Asya'dan kine kadar uzanan çok büyük uluslu bir devlettir senin dediğin 500'ü 700 yıllarda böyle bir soy yoktu zaten Petra vardı şehir vardı bölünmüş 7 kıtanın bir tane Hanı vardı haccami bikiyormusun? Arap soylarının sığındığı liman osmanlı'dır yani Türklerin hiçbir kökeni Osmanlı'ya dayanmaz sen bunu çarpıtıyorsun Bak bunu çok iyi araştır istersen ben sana kaynaklı hisselerini de atarım sen boş kitaplar okuyorsun Atatürk de bunun farkında olduğu için Osmanlı'yı bölerek çıkartmıştır Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ni kurmuştur senin 500 700 Yıl önce dediğin tarihleri Döndüğün zaman 1.500'lerden başlıyorsun zaten 1300 lerde Kur'an yazıldı gökten inen bir kitap değil de o Osmanlı Ondan sonra çıktı çünkü niye Bu sadece bir aileydi bir devlet değildi sen bunu bir devlet olarak gördün ondan mı Vahdettin üye evlat alarak koltuğu devretti O da vatanı sattı kaçtı sanıyorsun şunu unutma dünyanın bir Merkezi vardı petraydı bugün kiliselere
- 11 ay
Cami minarelerine Şahin tapınaklarına kadar bakarsan hepsinin ibadet ettiği nokta kıble değildir hepsinin baktığı noktada petradır sen yanlış kitaplar okuyup yanlış bilgi ediniyorsun Evet yorumların güzel seviyorum katılıyorum ama tarihi girdiğin zaman bana var ya incil'den tevrat'tan size Buradan Kur'an'dan Osmanlı'dan göktürklerden Kaan Handan Cengiz Handan göte bakanlarına kadar saydırdı bana sana çocuklarına kadar saydırırım sen bugün Osmanlı'yı konuşuyorsun Osmanlı hiçbir zaman Türk olmadı yiyip içip Toprak alıp satan Yahudileri yandaş bilip yanından ayırmayan haremlerini doldurup Akşamları Kadar ham dediğin yerler de içen Evli bekar kadın ayrımı yapmaksızın ordusuna güzel kızları toplanıp itiraz eden eş ve çocuklarını öldüren katil bir toplumdur Kendi öz evlatlarına akrabalarını kılıçtan geçirip tahtı kaptırmamak için Hırs yapıp yüreksiz bir toplumdu en son Fatih Sultan Mehmet diyorsun o da düzgün bir adam değildi Üsküdar'da kilise papazının oğluna aşık olup mektup yazdı papaz buna karşı çıktı diye kilisede Kim var kim yok kadın çoluk çocuk hepsini katletti sen o zaman tarihi yanlış kaynaktan okuyorsun ama evet düşüncelerine katılıyorum bu kadar mal insan bu kadar mal toplum var bize Avrupa kıskanmaz bizim ilerlememiz lazım bu konuda mutabıkız yani bu tarihte yazmıyor Ben bunları dediğin zaman yanlış yani o zaman senin tarihin başka bir şey mi Sen neyi biliyorsun Osmanlı döneminde mi yaşadın Bunlar hepsi kaynaklı mevcut paylaşılan bilgilerdir kaynak işi hiçbir şey yok
- 11 ay
Bunlar kaynakta yok bunu kimse bilmiyor dediğin zaman hayat hikayesi hayal ürünü Olur kaynaksız hiçbir bilgi olmaz Ağzına sağlık olsun
- 11 ay
geldim örnek veriyorum araştırmalar da avrupalılar var 7 8 devlet var kazı çalışmaların da mogilistan da kazı çalışması yapıyorlar çalışmanın adı türk aile grubu içlerin de mogullar koreliler japonlar türkler var 9250 yıl inmiş aynı yerde yaşadıkları ortaya çıkıyor yüzde 25 dna uyumlu oldukları ortaya çıkmıştır mogolistan da hepsinin ortak noktası çinle savaş mış çinlikeri sevmez türkler ve diyerleri de mustafa kemalin mayaları kızılderiler çalışmaları neden vardır bir rus sözü vardır eğer türk diğilsen rus diğilsindir :) türkoloji okur ruslar çok kök ırkız onun bunun çarpışması ile olan bir millet olmak ayrı bir şey kök ırklar farklı bir şey orjin tam olmamız imkansız benim dediğim milletler 10 15 bin yıla gidiyor bu mu hipotezi oradan çıkıyor işte bizim tarihi yabancılar bizden çok araştırıyor bizde onların kazıdan çıkan bilgiler eşliğin de bildiğimiz kadarı ile onlarda kendi köklerini araştırıyor ama bir şey iyi biliyorum medeniyet bazıları afrika diyor bazısı asya diyor bazısı mu kıtası diyor buralar dan dağılım gösterdiler dünyaya nasıl oldu bunu kimse tam bilmiyor senin anlatıkların yakın tarih zaten ırklar çapraz ilişki den türüyorlar ama bazı milletler var yakından uzak dan alakası yok keskin ayrılıyor o nasıl oluyor bilmiyorum genelde yabancılar dünya tarihini anadolu da avrupa da doğu da aramıyor asya dalar ağırlıklı amerika kızıl derileri mayalar astekler inkalar türkler o yüzden alman profesör şunu demiştir türkleri tarih den çıkar yazıcak tarih kalmaz diye türkleri avrupalılar tarih den çıkarmak istiyordu avrupa da tarihcileri ileri gelen
- 11 ay
arkeolog toplayıp mogolistan da bir köyünden bir adamın kanını alıyorlar kızıl derililer ile akrabala oldukları ortaya çıkıyor amerikan kaynaklarına göre bunlar orta asya dan 8 9 bin yıl önce oraya geçmişler denizler donunca çok fazla şeyler var yazmak ile bitmez herkes dinlere göre kendi ırkına göre yorumluyor bunları ama bence dünya insanlık tarihi bizim bildiğimiz gibi diyil bazen arkadaşlar soruyor dünya milletleri hangi ırklar dan meydana geldi diye bende bir türkün iki taşss. ağının arasın da demek zorunda kalıyorum bulgular yüzünden :D yede uzay dan geldik demek zorunda kalıyorum ne olduğumuzu benden tam bilmiyorum her yerden çıkıyoruz neden bilmiyorum çok fazla millet ile akraba sayılırız bariz açık avrupa dan kızıl derililer mayalar dan gidiyor bir çok şey var ve bu kızıl derili mayalar ile çok fazla ortak kelime kültürümüz de olan şeyler var sümmer tabletlerin dede çıkıyor ben bu konuyu nasıl toparliyim sen söyle rusya da mezar çıkıyor 15 bin yıllık türk mezarı vatikan satın almak istiyor mezarı içindekileri hepsini götürdüler vatikana almanlar tanrımız odin diyor atamalarımızın yazıtları runik yazıları diyor türk orhun alfabesi türk yazıları odin de türk land diye bölgeden çıkıyor runik yazıları dedikleri avrupa dan sibiryaya her yerde bu irili ufaklı eser yazıtları buluyor dünyaya bakıyorsun her yer de piramitler var kimisi bin yıllık kimisi 3 bin kimisi 7 8 bin yıl kimin yaptıkları tam belli diyil bazılarının çindekiler türk piramitleri diyorlar balkanlar da mısır da afrika dünyanın her yerinde var tuhaf dimi çok fazla şeyler var bilmediğimiz hitlere göre ari ırklar almanlar türkler bir millet daha vardır unuttum :) hitler neden antartika kazılar yaptı ne arıyordu belki oradan dağıldı insanlık bilmiyoruz ne var orada bilmiyoruz çoğu bölgesine girişler uçuşlar yasak
- 11 ay
çok fazla bilinmezlik bilmediğimiz şey dincilere kalsak zaten bk yedik biz uzaylılar ile ittifak yapmak daha mantıklı gelir :D
- 11 ay
Bak şimdi bir Hristiyanlık kitabını Okuduğun zaman kendi ırkını döverek diğer ırkı bölerler bir almanı İngilizi Okuduğun zaman aynı şekilde kendisini överek diğer ırkları küçümser Doğru bilgiler doğru kaynaklar ve araştırmalar kendi kökeninden olan bilgilerde doğrudur Şimdi senin konuna geldiğimiz zaman moğollardan Çin'den bahsetmişsin tarih kitaplarını okumuş sanki okuduğunu düşünüyorum Türkler parçalanmıştır mesela Gazi Mustafa Kemal Atatürk için Selanik dedi olmuş ama Yunan asılıdır derler aslında bu yanlış bilgidir Selanik'te doğmuştur Atatürk ama türk'tür yunan'ı denize döken kimdi neden kendi ırkını denize döksün Türk halkı parçalandı aynı Osmanlı dediğin tarih bizim yanlış olduğu gibi bu bilgiler de doğru değildir Çünkü sana bir şey kabul ettirmek için inanman için dayatılan bir kitaptır Bunun yazarı da araplardır sen moğolistan'dan Çin'den bahsetmişsin moğolistan'da Çin'de Asya'da ve Avrupa'da birçok Türk vardır dağılan bir Türk soyunun her tarafa yayılmasıyla gruplar oluşmuştur Yani bugün De ki şöyle düşün senin evladın gitti Amerika'dan biriyle evlendi Çin'den biriyle evlendi 300 sene sonra ondan gelen çocuklar Torunlar Amerika'da oldu ya da Çinli oldu farz ettiği Moğol oldu Şimdi o ona inanabilir çünkü soyuyordur öyle alışmış öyle yetişmiş ama kökenine baktığın zaman sen bir Türksün fakat ikinci kuşağın kesinlikle Türk olmaz Çünkü artık yaşamış olduğu topluma artık adapte olmuştur Yani bugün derler ya işte kan tahlili yaptı işte şu ırktanmış dedi Bunlar yalan hurafeler DNA testi ve kan testinde ırk ve soyu bilemezsin kişinin daha önce vermiş olduğu dna'sından Ölüm anında yüzü tanımazsa tespit edersin kan tahlili bugün alman da İngilizce
- 11 ay
Fransız olsun bir hastaya kan grubu uyuştuğu zaman kan verebilir yeniden tarihe döndüğümüz zaman bak dostum şunu tekrar tekrar söylüyorum Osmanlı'nın hiçbir kuşağı Türk değildir Türklerin bir kısmı Türkiye'de Osmanlı çatısı altında köliydi biliyorsun zaten biz Ermenilerle Yunanlılarla Yahudilerle beraber yaşıyorduk karışık bir milletti Osmanlı Atatürk gibi sağda solda dağılmış olan Türk soyları Kurtuluş Savaşı'nı vererek Türkiye Cumhuriyeti'ni kurmuştur yani Osmanlı'nın yönettiği Topraklar Türk toprağı değil zaten Türkiye Cumhuriyeti'nin bizim ırkımız Türklerin ırkı kurmuştur ağzına sağlık çok güzel bilgiler paylaştık
- 11 ay
yunan diye bir millet yok tarih sahnesin de şişirilmiş yalan bir yunan tarihi var orası ayrı bir konu bizim yunan dediklerimiz çoğu roma italyan kökenli türkleşmiştir bir kısmı zaten greek sahte demek yunan varsa bile makedonya da vardır ermeniler binlerce yıldır türkler ile birlikte yaşamış dır bahadır akkoyunlu göre ermeniler türk diyor ne kadar doğru bilmem şu an türkiye de doğu illerinde 2 milyon ermeni var kendine kürdüm diyen bu da tuhaftır misal yunanlar ile yemek kültür hiç bir farkımız yok tipler bak göremezsin fark kılıçtar oglu ve selehattin dermirtaş ermeni kökenlidir yine girdik bir sarmala :D atilla etkisi hunlara girmek lazım tam anlatabilmek için neyse ben den bu kadar iyi akşamlar :) teşekkür ederim bilgilendirmelerin için
mustafa kemal truvanın intikamını aldık demesinin sebeplerinin araştır - 11 ay
Yunan ilk varoluş toplumudur yunan mitolojisi var dikkat edersen mitolojik yunan tanrıları olarak bilinen atlantis gerçeği vardır ben hepsini okudum dostum evet güzel bilgiler paylaştın çok mutlu oldum senden de bilgiler alarak eksik noktalarimdaki bilgileri tazeledim teşekkür ederim. Evet bu söylenti yayıldı ama kaynak yalanlandi turuvanin intikamini aldik diyen aa haber gibi yanlis bilgi taşıyan yandaş medyalar dostum bunu araştır istersen beraber karar alalim bu soz gazi Mustafa Kemal Atatürk ün lafi değildir. Yeni nesile yanlış bilgi aşılamak amaci ole ortaya atılmış bir yalandır bilmeni isterim. turuvaya bak savaşa bak o dönemde ve ne Türk ile ne yunanla olmus bir savaşa alakasiz bir söylenti atılmış ortaya kayanga bakınca yalan haber olduğunu görürsün.. her sey için teşekkür ederim güzel sohbetti ağzına sağlık dostum🌹🙏
- Müzik & Etkinlik konusunda 369 cevap paylaştı.
11 ayTamamen bizim ki mantalite sorunu.
116 Yorumla- 11 ay
Doğru söylüyorsun Senin düşüncelerine katılıyorum düşünebiliyorsun Avrupa seni kıskanıyor Diyor ama Türkiye'nin ürettiği Şuraya bir tane ürünü yazabilecek kimse çıkmıyor Çünkü Türkiye hiçbir şey üretmiyor sana ambargo koyuyor aksine Yabancı ülkeler yollamış olduğun kayısıyı Şam fıstığını elmanın domatesini geri iade ediyor sebebi ne biliyor musun dışarıya muhtaçsın diyor sen diyor ben sana muhtaç değilim diyor
- 11 ay
Bir çok ürün vardı ancak gdoyu kullanan ilk ülkelerden olduk. Toprak ana küstü ne yazık ki. Bu topraklar da hazine var bence. Ürettiği bir ürün degil aslında milyonlarca ürün olur. Eskiden bu ülke portakal veya elma ile ödeme yapan ülkeydi. Askeri alanda gelişmeler var ancak motoru senin değil işte oda ambargo olsa uretemezsin. Ne olursa olsun ben ekonomik bağımsızlık her şeyde bağımsızlık olduğuna inanan biriyim. Hayırlısı bakalım. İnşaallah düzelir bir gün.
- 11 ay
Abi ağzına sağlık vallahi haklısın her konuda dediklerine katılıyorum abi ama ben bur şeylerin olması için adımların atilmasi taraftarıyım yoksa böyle gitmez abi
- 11 ay
Üretim odaklı olmalıyız. Yani bakarsak sadece üst taban değil alt taban da konfora alışmış. Yani ne ekersen onu biçersin mantığı. Eğitimin önemi burada ortaya çıkıyor. Haklısın o konuda kardeşim. Adım atmadan olmaz.
Teşekkürler kardeşim. - 11 ay
Evet abi bu üretim içinde tarim devlet tarafindan desteklenip sahip çıkılmalı. Dışarıya bağımlı yaşamak bir ulkeyi yok eder abi ve ekonomisini bitirir.. rica ederim abi asıl ben teşekkür ederim bu vatana en iyi hizmeti sizler sundunuz🌹🙏
- 11 ay
Allah razı olsun kardeşim. Hizmet elbette üç biçimde de olacaktır. Tarım, sanayi ve hizmet.
Gecenin güzel olması dileğiyle. - 11 ay
Agzina saglik abi allah sizin gibi düşünen zeki insanları bu vatandan eksik etmesin her kelimene kesinlikle katılıyorum abi. seninde gecen güzel hayatin mutlu ve sağlık icinde geçsin 🌹🙏
- 11 ay
Allah razı olsun kardeşim.
Teşekkürler... - 11 ay
Rica ederim izmirli aydin hemşehrim hemde abim yorumunda bizim yörenin samimiyeti var abim saygılar iyi akşamlar 🙏🫶
- 11 ay
Çok şükür kardeşim. Bilirsin zeybeğin havası dik duruş gerektirir. Hayatında bize ogrettigi kadar konuşuyoruz. 🙂
Teşekkürler... - 11 ay
Adamsın abi insallah gelicem yone sık sık gelirim bir çayımızı içer zeybek oynarız seviyorum😃her zaman var olun başımızdan eksik olmayin abim 👍 rica ederim saygılar 🙏
- 11 ay
Her zaman beklerim kardeşim. İnşaallah.
Allah razı olsun.
Saygılar her daim bizden olsun kardeşim. - 11 ay
Başım gözüm üstüne abim🙏
- 11 ay
Eyvallah can kardeşim. 🙂
- 11 ay
Teşekkürler efendim. ✨
- 11 ay
Rica ederim abi🙏
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kıskanma hikayesi biraz fazla romantikleşmiş bir söylem bence, tatlım. Her ülke kendi güzellikleri ve eksiklikleriyle var oluyor. Avrupa’nın tarihi yapıları zaten baş tacı, fotoğraflarda da direkt o dokulara hayran oldum. Ama bizde de her köşede ayrı bir tarih yazıyor yahu. Yine de her şeyi kıyaslama derdine düşmeden biraz gerçekçi olmalı. 😊 Özetle, kendini geliştiren toplumları kıskanmak yerine, ilham almak daha mantıklı olur! 😉
02 Yorumla- 11 ay
O-pera bizim bütün tarihi yerler satıldı ve talan edildi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u 11 aybazı saflar var maalesef.
11 Yorumla- 11 ay
Evet paşam onlar olmasa ülkenin inan 1 günde toparlar
- Müzik & Etkinlik konusunda 411 cevap paylaştı.
11 ayTabi kıskanıyor ben inanıyorum😎
Ülkenin içinden geçtikleri halde hala peşlerinden gidiyolar böyle millet hangi ülkede var? Hangi ülke böyle düşünmeden peşinden gelen kuzu gibi bi milleti istemez😂13 Yorumla- 11 ay
Ağzına sağlık Çok güzel bir bakış açısı Maalesef ki üzücü olsa da espri mahiyetinde bir gülücüğün yanağınıza belirmese bile bir mucize. Düşünebiliyor musun daha bulgaristan 2007 2008'de buraya Kaçak gelerek çalışıyordu ben o zaman 13 yaşındaydım babamın orada bir ticaret yaptı arkadaşı vardı hesapları beraber yapardık onların hiç unutmuyorum 34 levasi bizim 1 liramızdı Bu sadece basit bir örnek. Suriye bile halen soğuk savaşta parası değer kazanıyor Biz refah içindeyiz diyoruz halen paramız değer kaybediyor kısacası ben sizi Sizce beni anlıyorsunuz Evet Avrupa bizi kıskanıyor
- 11 ay
Ağlancak hale gülüyorum artık çünkü trajikomik bir haldeyiz, kendine bile acımayan ℅52 lik bir kesime ne anlatabilirsin ki? Bin yıl da geçse koyunluk bizde ebedi kalacak maalesef değişmez
- 11 ay
Doğru söylüyorsun Zaten bu %52'lik kısım Gerçekten bak inan bana araştırmasını yap Atatürk'ün denize döktüğü Yahudilerin Ermenilerin torunları bu insanlar sana bütün samimiyetimle söylüyorum Pontus bunların birçoğu
Akpliler
Okumamış cahiller
Yaşlılar
Babadan zenginler11 Yorumla- 11 ay
Ağzına sağlık zaten doların artmasi bir anda insanların fakir olması ve her şeye ulaşmanin zor olması onlarin hoşuna gidiyor
- Müzik & Etkinlik konusunda 504 cevap paylaştı.
11 ayAvrupa neyimizi kıskanıyor cehaletimizi mi? trajikomik..
13 Yorumla- 11 ay
Sanırım ki buna inanan ekmek kuyruğunda bekleyen insanlar ve emekli maaşım yetmiyor diyen insanlar var... ağzına sağlık 🌹
- 11 ay
Teşekkür ederim
- 11 ay
Rica ederim ağzına sağlık 🌹🙏
11 ay65/70lik dayılar veya çok cahil, embe*sil s*lak kesim falan yiyodur yiyen varsa
13 Yorumla- 11 ay
Ağzına sağlık geneli o zaten ama ne bilim hayırlısı olur inşallah
- 11 ay
Eyw reis tesekkurler, evet inşallah hayırlısı olucaktır
- 11 ay
Rica ederim agzina sağlık olacak insallah
11 ayTürk toplumu kafa yapısını değiştirmeden gelişemez.
11 Yorumla- 11 ay
Doğru söylüyorsun bu sebeple okumak lazım bilgi sahibi olmak lazım Ağzına sağlık
11 ayAvrupa'nın umurunda bile değiliz, deyin o saflara. :)
13 Yorumla- 11 ay
Inan ki değilsin sebebi senin bütün kaybaklarini zaten parasi ile almış işçisi biziz patron onlar
- 11 ay
Kardeşim adam üklesine girmen için sana vize başvuru randevusu bile vermiyor.
Ayrıca adamın 1 birimine karşılık sen 47 birim vermek zorundasın.
Fıkrada bu: Avröpa bizi gısganiy :) - 11 ay
Ahah agzina saglik super tespit😃
- Müzik & Etkinlik konusunda 457 cevap paylaştı.
11 ayYemiyoruz hiçte yemedim
225 Yorumla- 11 ay
Kesinlikle size katılıyorum ayrıca tebrik ederim
- 11 ay
Yalanlara karnımız hep toktu 23 yıldır yemedik bop projesi tıkır tıkır işliyor iklim değişikliği kanunuda geçti meclisten hayırlı olsun tüm türkiyeye
- 11 ay
Bak çok güzel söylüyorsun somali nin imf borcunu Türkiye ödedi bilginiz vardir sanırım. Bizim halk aptal
- 11 ay
Herşeyden bilgim var da inzivaya çekildim artık bu halk herşeyi hakediyor
- 11 ay
Doğru diyorsun dostum bak sayfamda da var sende bilirsin kesinlikle yunan da masa kur deniz ürünleri masada da yine 1.5 rakı var 68 euro sen bu parayı Türkiye'de ancak bir büyük rakı içersin güya adamlar düşman vallahi bizden daha insanlar O yüzden Türkiye'ye eğlenmeye giden çok adamlar dürüst disiplinli adamla sohbet ediyoruz biliyor musun meyhaneyi işleten arkadaşın dediği laf şu Siz dedelerinizi Şehit verdiniz Biz de dedelerimizi şehit verdik Şu Adalar için dedi 3 tane adayı alamadık sizden dedi ama dedi Recep Tayyip Erdoğan bize 7-1 2- de bir ayri toplam 9 Ada hediye etti dedi O yüzden siyaseti boş verelim biz içip eğlenelim dedi adam haklı biliyorsun 9 tane ada verdik biz yunana biz o Adalar için kaç tane şehit verdik kim çıktı sesini çıkarttı kim Bunu yargıladı kim hesap sordu o yüzden sen beni anlıyorsun sanıyorum siyaset ve ekonomi Bilgin olduğunu düşünüyorum Bu halka ne yapsalar az o yüzden biz de susuyoruz
- 11 ay
Bir laf vardır bizde koy sarhoşu kendi ayılsın o kafadayım artık ayılmıyor ne dediysek hain ilan edildik bende susuyorum artık
- 11 ay
Çok güzel konuştun Çok doğru söylüyorsun insanı üzen ne biliyor musun Yani benim param var ben yapıp yiyebiliyorum dediğin zaman kaybedersin orada bir dünya evine ekmek götüremeyen aç kalan çocuklar istediği meyveyi sebzeyi yemeyen yetişme aşamasında olan o vitamine ihtiyacı olan çocukların ona yetişememesi kadar acı bir durum yoktur çalışan insanların emeklerini alıp alın teri döküp kazandığı paranın kendisini yetmemesi stres altında olması gerçekten bizi üzüyor
- 11 ay
Soğan ekmek yeriz diyenler onlar boş ver çokta üzülme şimdi Soğan ekmek bile alamaz haldeler o ekmek elinden alınacakki uyanacak bu halk hiç üzülme derim
- 11 ay
Doğru söylüyorsun ama yine içimiz el vermiyor onun cahillikten ezildiğini görsek de üzülüyoruz onun hak ve hukuk savaşını vermek bizlere düşüyor
- 11 ay
Ayılmaları için bunları yaşamaları lazım yardımla olmaz
- 11 ay
Ne bileyim herkesi sabır ve sükunete davet ederek akıllarını başlarına alıp bir Suriye İran gibi iç savaşa götürmeden gözlerini açıp gerçekleri görmesini istiyoruz hepsi bu
- 11 ay
İşte bu yüzden kendileri uyanacak biz uyandıramıyoruz çünkü
- 11 ay
Evet dostum Winston Notre geldiğin zaman onlar da her şeyin farkına varacaklar ama amacımız oraya gelmesin yoksa ülke zaten parçalanmak isteniyor parçalanır yani kimse AK Partili MHP'li CHP'li diye ayrım yapmaksızın Paramparça olur biterler aileler yuvalar Hayatlar biter savaş en kötü ve en çirkin acımasız bir katliamdır
- 11 ay
Kurtuluş yok tek başına ya hep beraber ya hiç birimiz
- 11 ay
Bak sana bir şey söyleyeyim Madem öyle konu açıldı Türkiye'yi iç savaşa sokacaklar neden Suriye'den afgan'dan İran'dan gazzeden Akın Akın insanları ülkeye soktular bunu az çok biliyorsun değil mi Farkındaysan bu gelen göçmenlerin hepsini bütün haklar ve yurtlar yerler Maddi manevi destekler verildi Ortadoğu projesini canlandırıyorlar bu mesaj sana buradan not kalsın Türkiye seçime gitmeyecek iktidarı Eninde sonunda kaybedeceğini bildiği halde hiç kimse ülkenin dört bir yanına Saray yapmaz benden sonraki de gelsin buralarda Paşa gibi Yaşasın demez padişahlık sistemine çökerek insanların zorlayan bu rejim tamamıyla bob projesi hazırlığında olan yönetimin büyük bir planıdır o sebeple Diyanet ve AK Parti kollarının yurt dışında Amerika İngiltere Kanada Fransa gibi yerlerde yatırım yaptığını göreceksiniz çakmağı çakıp Ülkeyi terk edecekler zaten Avrupa'nın istediği de Türkiye'yi parçalamak Rusya boru hatları mecbur bu ülkeden geçecek Amerika'ya İngiltere'ye boğaz zaten 1 numaralı kaynak Ama bunun farkında olmayan bir millet cellada boynunu teslim etmiş hani elle tutulur bir Müslümanlığı bile yok Müslüman çalmaz yalan söylemez iftira atmaz insanları ezmez vicdanlı olur Bunların hiçbirisi bu insanlar da yok Bana bir kişi desin bu var ama anlatamazsın şu anda zaten ülke karışmış her taraftan ayaklanma ve sesler geliyor Adalet tamamiyle bitmiş tarikatların emri ile insanlar anlıyor bacak kadar çocuklar için 8-10 yaşlarında kızlar için Diyanet nikah düşer diyor kadınlar öldürülüyor Ben siyaseti ve para politikasını ekonomiyi çok iyi takip ediyorum bazı hisselerle alakalı yorumlar ve düşünceler de kullanıyorum bunu kör bile görür Türkiye kaçınılmaz bir sona gidiyor
- 11 ay
Hepsinin farkındayım biliyorum daha fazlasınıda biliyor görüyorum kadın olarak pesetmiş durumdayım
- 11 ay
Evet güzel düşünüyorsun farkında olduğunda Tahmin edebiliyorum şu anda bunları yapmış olduğu kadınları öne atarak işte biz çok dinciyiz size sahip çıkıyor siz de bize sahip çıkın allah yolundayız diyor aynı iran rejimi gibi kadınları seçim için kullanıyor fakat kadınlar bunu farkında değil dedikleri yönetimi kurdukları an 6 tane kadın hareme kapatılır gibi bir adamın eline verecek hiçbir söz hakkı olmayacak şu anda konuşursa laikliğin vermiş olduğu özgürlük sayesinde konuşuyor farkında değil fakat dediklerini Yaptıkları zaman kadınların Elinde telefon araba sürmesi oje sürmesi saçını açması bir erkeğin gözüne bakması karşı gelmesi kocasına bile ağzını açıp laf söylemesi bir suçtur Hani derler ya kendi ölüm fermanını imzalıyor Aynen onu yapıyorlar sanıyorlar ki dedikleri olursa daha Adalet daha rahat yaşayacaklar aslında hayatları bitecek haberleri yok Senin de başını ağrıttım Ağzına sağlık her şey farkındasın yakın bir takiptesin Ben sonumuzu iyi görmüyorum
- 11 ay
Siyaseti yakından takip ederim evet Atatürkün izinden giderim görelim bakalım neler olacak
- 11 ay
Sizi tebrik ediyorum bende bjr izmirli olarak BAŞ KOMUTAN GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ün çizdiği yolda ilerliyorum. Ne diyelim hayırlısı
- 11 ay
İzmir aşık olduğum şehirdir bende Samsunlu olarak daima izindeyim Atatürkün
- 11 ay
Ağzına yüreğine sağlık kendimi çok güzel yetiştirmişsin Hadi ya Samsun'da çok güzel bir memleket Çok kez gitmişliğim var sizi tekrar tebrik ederim🌹🙏 biz fark etmiyor Türkiye topraklarının her karışında her yöresinde gazi mustafa kemal atatürk ve şehitlerine saygı duran bir türk toplumuyuz azınlık olarak dedelerin denize döktüğümüz insanların torunları atatürk düşmanıdır bunu zaten biliyoruz
- 11 ay
Bu ülkede çok asenalar var emin ol hala var
- 11 ay
Sana sonuna kadar katılıp hak veriyorum ama yapacak bir şey yok mecbur kalıyoruz biz gidersek din gider diyorlar 😃ecdadi 610 yılı olan millet ve tc de diyaneti kuran adam var onlardan önceden vardı ama ahlaklı bir din. onlar da imam hatip te okudu gelde bunlara anlat bunu. asil şimdi din gitti bunlardan önce Müslümanlık bir onur du şimdi? susuyorum
- 11 ay
Her şerde vardır bir hayır boş ver sen din olmazsa daha vatancı olurlar
- 11 ay
Doğru söylüyorsun Bugün mesela İsa'ya Musa incili bilio tapan devletlere baktığım zaman kesinlikle oralarda dincilik yoktur kimse bunu yolda orada ulu orta yerde konuşmaz adamların bir hedefi var okumak bilgi sahibi olmak teknoloji ileriye gitmek Biz de zaten belli Müslümanların şartı belli farzı belli her gün çıkarlar yeğenini şeyler ekleyerek uzatıp uzatıp giderler Ya bırakın namazını kılsın adam orucunu tutsun zekatını versin bitti yani Sen ülke kalkınması için ilime bilgiye teknolojiye değer vermen gerekir senin ileriye taşıyacak olan teknolojin dir. Bugün bir üniversite sınavına yks'ye girmen için bile 1000 lira Devlete para yatırıyorsun Komik bir durum Bunu devlet karşılaması lazım ücret almaması lazım şu anda ortaokul lise üniversite dahiline baktığın zaman bugün mutlaka ki burada vardır okuyan arkadaşlarımız yurt dışında Master yapanlarımız Avrupa'da böyle bir sistem yok bu sistemi kimleri veriyorlar biliyor musun bilim adamları kimyada laboratuvarları okuma bölümünde değişik meslek dallarını Seçen insanlara öğretilen bir matematik terimi Şimdi kalkıp da bizim lisede üniversite okuyup Avukat olacak olan Doktor olacak olan Asker polis olacak olan iş adamı olacak olan muhasebeci olan bir insanın kesinlikle işine yaramayacağı bir matematik insanlar okumasını istiyorlar hayatı zorlaştırıyorlar ya konuşulacak çok şey var da artık konuşmak istemiyorum İyiye gitmiyoruz
11 ayÖyle bir şey olduğunu sanmıyorum
16 Yorumla- 11 ay
Haklısınız öyle bir şey yok fakat buna inanan kesim var üzücü olan bu
- 11 ay
Kimseyi takmamak kesin çözüm
- 11 ay
Kesinlikle sana katılıyorum doğru söylüyorsun
- 11 ay
Teşekkür ederim
- 11 ay
Rica ederim ağzına sağlık 🌹🙏
- 11 ay
🌸🩷
u 11 ayKıskanıyor tabi ama insanlarını değil topraklarını
15 Yorumla- 11 ay
Ağzına sağlık ve bunu başarıyor gibi abd bayrağını okullara kampüse bile diktirip zager gibi görüyorlar. Zaten toprak ve kurumumuz kalmadi ki satildi hepsi yabanci sermaya 🌹
- 11 ay
Aynen onları da yavaş yavaş kaptırdık zaten..
- 11 ay
maalesef öyle hepimiz yabancilaştık resmen sığınmacı gibi yaşıyoruz
- 11 ay
Doğru söze bir şey denmez
- 11 ay
Hepimzi aynı duyguyu yaşıyoruz 🌹🙏
11 ayBen bu masalı yemiyorum abi.
11 Yorumla- 11 ay
Ağzına düşüncene sağlık. Sağlıklı ve bilgili insanlar bu gibi gerçeğe dayanmayan bir masala inanmaz.. zeki insanlar hep var olsun güzel kardeşim 🌹🙏
- Müzik & Etkinlik konusunda 500 cevap paylaştı.
11 ayO kadar çoklar ki. Şaka gibi.
14 Yorumla- 11 ay
Evet inanmaması zor ama gerçek bu dostum
- 11 ay
Abi kusura bakma dostum dedim yaşınızı sonradan fark ettim kusura bakma abim benim ağzına sağlık
- 11 ay
Sıkıntı yok. 👍👍
- 11 ay
Anlayışın için teşekkür ederim abi biz sizin gibi abilerden öğrendik büyüklerimize kusur olmaz abi🌹🙏
Biz Avrupa'yı kıskanıyoruz
13 Yorumla- 11 ay
Bak bu konuda sana katılıyorum kesinlikle sonuna kadar kıskanıyoruz😃
- 11 ay
Sen de sağ ol teşekkür ederim yorumun için
11 ayEvet koca bir kitle var buna inanan 😃
11 Yorumla- 11 ay
Evet dostum Doğru diyorsun zaten bunu görüyoruz yapacak bir şey yok artık insanların da kararlarına saygı duymamız lazım hatalı olsalar bile Elimizden bir şey gelmiyor
- Müzik & Etkinlik konusunda 901 cevap paylaştı.
11 ayKimse yemiyor abi 😄
13 Yorumla- 11 ay
Doğru söylüyorsun güzel kardeşim ama bir insan kendi yalanını anlata anlata o yalana kendisi inanıyor ve milyonlarca insan da bunun yalan olduğunu bilerek alkışladığı zaman o ya diyorsun Ne oluyor ya biz nasıl bir toplumda yaşıyoruz diyerek utanıyorsun açıkçası
- 11 ay
Abi fazla konuşursan Silivri yolu gözükebilir
- 11 ay
Kurban olsun abisi bizim dedelerimiz biz bu ülkede huzur ve sükunet içinde yaşayalım diye canlarından olmuşlar onlara vefa borcumuz olan iki cümleyi edemeyeceksek ve bundan korkacaksak bizden hiçbir türlü adam olmaz silivri değil neresi oluyorsa olsun insanlar laflarını sakladığı zaman çekindiği zaman o kadere mahkum olur ben bunlardan hiçbir zaman için korkmadım senin deden ya da bir başka bana düşman olup bu yazdığıma kızan insanların dedelerine bile saygımdan ötürü korkmadan yazıp konuşacağım her zaman her yerde onların bizim için canlarını Feda Etti bu vatan topraklarında iki cümle ederek onları gururlandıracağız
Gizli Üye(25-29)11 ayAvrupa bizi kıskanıyor atam Abdülhamid kalk gör torunların cihana hüküm ediyor
11 Yorumla- 11 ay
Sen daha ecdadını bilmiyorsun o Abdülhamit dediğin 9 tane kardeşini katledip Öz amcasının oğullarını taht için öldüren Sultan Mehmet'ten bir farkı yoktur 19 kardeşini de Sultan Mehmet öldürmüştür Sen aslına indiğin zaman Osmanlı hükümdarı diye bir şey yoktur Arap soyu vardır Atatürk O yüzden Osmanlı'yı yıkarak Türkiye Cumhuriyeti'nin kurdu Sen eğer Türk'ün aslından bahsediyorsan Unutma ki ilk Türk göktürklerdir hepsi Gök tanrılarına inanan bir Türk topluluğudur orta asyadan Çin'e kadar Sınırsız hükümdarlığa sahip olan yeryüzünün Kralları olan Türkler göktürklerden ataları olarak yol alarak en son Caka Beyliği olarak devam etti tarihi güzel okuyun Osmanlı bir arap soyudur Hiç türklükle alakası yoktur Halkalı zulüm eden hükümdarlık osmanlı'dır o da arap soyudur
11 ayNiye kıskansınlar bizden daha iyiler
123 Yorumla- 11 ay
Tabii ki öyle bak ne güzel söylüyorsun ağzına sağlık ama halkı sindirmek için söylenen yalanlar Mesela işte biliyorsun Türkiye'de Havalimanı mı vardı insanların buzdolabı yoktu araba mı traktör mü vardı Boğaziçi Üniversitesini biz kurduk insanlar karşıya geçemiyordu İstanbul boğazını biz yaptık diyor ve bunu alkışlayan insanlar var ya Yani bu halka Ne diyeceksin ki yani tarihini Televizyon dizilerinden öğrenen insandan fazla bir şey beklenmez adamlar aya gidiyor çocukları yetiştiriyor Aydın Bilim adamları var biz hala Kur'an kursları dinden gidiyoruz Her sokakta bir cami var ama toplasan üniversite sayımız daha birçok ilimizde bile yok
- 11 ay
Aynen öyle küçük şehirler de özel hastane bile yok
- 11 ay
Teknolojileri bizden daha iyi
- 11 ay
Adamlar akıllı her şeyi yapıyor biz yerimiz de sayılıyoruz.
- 11 ay
Evet doğru söylüyorsun Bakın ben burada inançlara bir şey demiyorum insanlar her şeye inanabilir fakat ortak bir nokta var ki bütün insanlar mutlu huzurlu olup hizmet almalıdır bir hükümetin görevi bir devletin görevi bir cumhurbaşkanı ve başbakan olmak üzere askeri polisi yargısı yani kendi halkına insanlarına faydalı olup yardımcı olmak zorundadır Bizim ülkemize Maalesef bu mümkün değildir inşallah her şey daha güzel olur Daha iyi insanlar gelir daha iyi yönetiliriz adaletli ve Türk halkına yakışan yaşam koşullarını insanlar için sunar ve hepimiz mutlu oluruz
- 11 ay
Tamam Kur'an kursuna gitmek güzel ben de müslümanım ama hizmetlerimiz güzel değil
- 11 ay
Adalette yok
- 11 ay
Evet doğru söylüyorsun Ben bakın inançsız bir insanım fakat bir yaratıcı olduğuna inanıyorum Bu demek değildir ki bir inanan insanın inancına saygısızlık yapma hakkın var. Insanlar insan olarak sevmek lazım beni üzen tek şey burada çalışan insanların alın teriyle kazanmış oldukları paranın kendisini yetmemesi bugün durumu iyi olup da rahat yaşayan bir insan Ben bunu görmüyorum dediği zaman yanlış yapmış olur Her baba ya da her birey alın terini aldığı zaman yaşam standartlarını rahatlıkla yaşayıp her istediğine ulaşabilmesi lazım huzur içinde olması lazım bütün Gaye amaç da zaten bu insanların hepsi inançları ve değerleri ne olursa olsun mutlu olsun hepimiz bunu istiyoruz
- 11 ay
Aynen öyle
- 11 ay
Deprem oluyor yabancı ülkede bir tane ev yıkılmıyor
- 11 ay
Adalet yok bir de
- 11 ay
Bak sana ne söyleyeyim güzel kardeşim genç tatlı bir kardeşimizsin bilgin de mutlaka ki vardır daha fazla daha güzel bilgiler edinmen ve bunları öğrenmeye çalışman ayrı bir takdir kazanıyor. Hiçbir ülkede Çiftçi hacizlik olmaz devlet bütün kredilerini imkanlarını o çiftçinin ayaklarının önüne Serer Çiftçi Yoksa bir ülke zaten yok demektir ülkeye ayakta tutan tarımdır sanayidir bunlara Devlet sonsuz Kredi kapılarını açması ve yanında olması lazım Evet depremde çok büyük kayıplar yaşadık onları tekrar rahmetle anıyoruz o kadar Avrupa bile yardım ettiği Türkiye'den Bir dünya para toplandı Türkiye'yi baştan yapacak kadar para toplandı bırak bir deprem bölgesini Fakat bunların hiçbirisi ülkeyi bırak depremde hasar görmüş zarar görmüş insanların yarasını bile sarmadı çadırları parayla satıp hatırlarsınız 1 liralık suları 50 liraya sattılar bu ülkede Kime neyi anlatmaya çalışıyorsun
- 11 ay
Yardım edilmesini demiyorum Avrupa'da evler daha sağlam yapılıyor demek istedim
- 11 ay
Ve neremizi kıskansınlar değil mi?
- 11 ay
Doğru söylüyorsun bilgin var bende senin gibi düşünüyorum. Neremizi kıskansın lar ki al yemek yedim af edersin kusura bakma ödediğim 4.5 euro ama bunu orada yapma şansın yok evler sokaklar piril piril toplu taşıma oyle her insanin hayati geleceği güvence altinda bize bak neyimizi kıskansın adamlar
- 11 ay
Ama yemeklerimiz güzel
- 11 ay
Bak lezzetlerimizi kıskanabilirler😂
- 11 ay
Evet o konuda haklısın ama. o lezzeti de yemek istersen asgari ücretin her halde %10 unu vermen lazım bu kadar pahali yemekleri sevmem 😃
- 11 ay
Yok öyle demiyorum kıskanabilecekleri misafirperverliğimiz , yemeklerimiz
- 11 ay
Evet yemeklerimizi kıskanırlar paralarını kazandığımız için misafirperveriz onlara karşı fakat bir yakınımızın dostumuzun bize gelmesi ya da misafir olmasıni artık türk toplumu istemiyorum bundan emin olabilirsin çünkü maliyetler arttığı gibi masraflar altından kalkamayacagi bir duruma sokuyor insanlari
- 11 ay
Aynen öyle yaa
- 11 ay
Evt kardeşim
- 11 ay
🙂🙂🙂
Gizli Üye(25-29)11 ayAvrupa aşkım. Keşke Avrupalı erkek bulsam
21 Yorumla- 11 ay
Evet valla hepimize şart emin ol🌹
afiyetle yiyorlar bu arada
11 Yorumla- 11 ay
Kesinlikle sana katılıyorum O yiyenlere Afiyet olsun Biz yemiyoruz
Yiyen çok var
11 Yorumla- 11 ay
Doğru söylüyorsun dostum Zaten onlar yüzünden bu haldeyiz
Masal diyorum ben 😂
11 Yorumla- 11 ay
Evet şefim maalesef öyle adamlarda medeniyet var sefim ağzına sağlık 🙏
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


