Doktorlar 30-40 alıyormuş en kötüsü duydunuz mu arkadaşlar?

Üstün zekalı bir arkadaşımız aynen böyle bir paylaşımda bulunmuş asistan maaşı 15 bin civarı ek ödemelerle maaşının iki katına çıkıyormuş 30-40 alıyormuş bir de 15 diye agliyormus bakın siz hele şu işe 😂😂
Doktorlar 30-40 alıyormuş en kötüsü duydunuz mu arkadaşlar?
Cevapla