En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir? Para biriktiren arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız?

Kısaca ne şekilde para biriktirmek daha güvenli daha mantıklı? Amacım hiç bir yerden kâr veya kazanç sağlamak değil. Sadece birikim yapmak istiyorum. Yine de farklı fikir ve tecrübeleri olan arkadaşlar yorum yapabilirler. Şimdiden teşekkürler.
En mantıklı ve güvenli birikim şekli nedir? Para biriktiren arkadaşlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız?
Cevapla