Genel olarak birikmiş paranızı ne yaparsınız?
Onu sık sık harcar mısınız yoksa dokunmadan kenarda bekletir misiniz?
Genel olarak birikmiş paranızı ne yaparsınız?
Onu sık sık harcar mısınız yoksa dokunmadan kenarda bekletir misiniz?
Biriktirmek için olanları parça parça yatırım yaparım hep , harcamak için de yine güzel bir para ayrı hesabımda olur hep , hiç dokunmak zorunda kalmıyorum birikimime
Cevap
10Cevap
Düğün için biriktirdiğim paralarım var ve 20 bin TL'de bir bankaya yatırıyorum. 20 bin biriktirirken hiç dokunmuyorum. Çok nadir araba masrafları için kısmen harcarım.
Birikiyor kenarda pinti değilim harcama yapacağım bir şeyde yok
Bir ihtiyacım olunca kullanıyorum sadece ve sürekli biriktirmeye devam
Biriktiririm ve ihtiyaç olmadıkça harcamam.
Birikmiş paramla normal harcadığım para aynı hesapta. Yani harcıyorum ama çok az, sadece gerekli şeyleri almaya çalışıyorum.
Ben sürekli kriptoya atıp parayı hiç ederim :)
sık sık harcarsak nasıl birikmiş paramız olacak
Büyük çoğunluğunu diyeyim o zaman.
Sık sık harcarsan birikmiş paran olmaz
Yani büyük kısmını diyeyim o zaman.
Yine olmaz. Biriktirmek kullanmamak saklamaktir
Arsa işi yapmaya başladım ben yoksa eriyip gidiyor
Ufak ufak harcıyorum ben
Hisse Senedi aliyorum ben
Şirkette çalışıyorsunuz o zaman?
Hayir ben kamudayim...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?