iyi akşamlar elinize para geçince hemen harcamayı mı düşünüyorsunuz ya da azda olsa birikim yapmayı mı düşünüyorsunuz


Hep biriktiririm. Böylece kafama bir şey esince aa benim kenarda param vardı mutluluğu yaşayabiliyorum
direkt ev alıcam kanki
Hadi inşallah kanks
Cevap
8Cevap
Yari sni harcarim yarisini biriktirirm sonucta ihtyclarimi karslimak zorundayim ama gereksiz harcamaya karsiyim
Elime doğru dürust para gecmiyor ki biriktireyim buldukca harciyorum buldugum da 20 30 40 50 bundan ne cikar
Birikim yapıp o birikimleri toplu bir şekilde 1 saat içinde kaybederim 😒😒
Yarısını birikimime katıyorum, yarısını da harcıyorum.
Harcama ve birikimi dengeli karşılamak en iyisi olsa gerek.🙂
Tr de asgari ücretle çalışıp birikim yapacaksın düşüncesi bile komik.😅
Önce biriktirip sonra işe harcamayı düşünüyorum. Günde 200 hamburger satıyoruz ve satış gelirlerini 2. şubenin açılması için biriktiriyoruz.
Eger alınacak var ise alırım yık ise kent karta atarım
Kesinlikle birikim 😌
Bu aralar birikim yapmayı düşünüyorum
Birikim yapmayı severim
Harcarım yarısını yarısını da biriktiririm bazen
Birikim
Birikim
Of işim bile yok ki para köşeye koyim ya 😐
Birikim
Harcarım ben.
Birikim.
Harcarım
Duruma göre değişir
Biriktirme
Harcarım
Harcarm
elime para geçmiyor
Birikim
Para geçmiyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar