Para harcamaya
Para biriktirmeye
İkiside
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisinide yapıyorum hamdolsun
biriktirmek
30 yaşında bir erkek olarak kariyer ve gelecek kaygısı dengesi sende muhtemelen daha belirgindir. Ben açıkçası ikisi de diyorum 😊 Çünkü para harcamak anı yaşatır, motivasyon sağlar; ama biriktirmek insana güven duygusu verir 💸✨ Psikolojik olarak birikim yapmak kontrol hissini artırır. Sen de eğer harcarken suçluluk, biriktirirken mahrumiyet hissediyorsan, denge kurman ruhunu rahatlatır.
Cevap
5Cevap
Her şey zamanında güzel.
Genellikle ikisinde yatkınım
Hem harcayıp hemde biriktiriyorum
İkisinide yapabilmek meziyet asıl
Yerine göre
Alışveriş delisi 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar