Nişanlım bana cimri dedi. Pahalı şeylere para vermemek beni cimri mi yapıyor?

Mesela dışarıda kahve içmem yemek yemem. Sadece parfümün orijinalini alırım. Telefonum 6 yıllık şu an piyasada sıfırı yok. Bi kıyafet görürüm beğensem de 200den fazlaysa almam. Mutlaka ondan daha güzelini daha uyguna ararım ve bulurum hahdh nişanlım bana seninle bi ömrü nasıl geçiricem ben çok cimrisin dedi bu yüzden. İlla parasını mı yiyelim anasını satayım boşa para harcamayı doğru bulmuyorum. Cimri olduğumu da sanmıyorum, evde 5 kedim var masrafları aylık bin TL civarında, sabahları evden çıkarken yanıma mama alıyorum belirli yerlere bırakıyorum. Yani boşu boşuna marka ürünler alacağıma daha fazla mama alıp daha fazla kedi doyurabilirim diyeydi tüm çabam. Zoruma gitti be
Nişanlım bana cimri dedi. Pahalı şeylere para vermemek beni cimri mi yapıyor?
Cevapla