Güncellemeler
+1 yıl
Off valla bunalıma gircem ya 2 3 sene önce yaptığım aktivitelerin bir kısmını şu an yapamıyorum artık para harcarken etikete bakar oldum
Güncellemeler
+1 yıl
sıradan bir memur maaşı 15 bin tl olmuş 34 bin tl 2 bin dolar bile etmiyor üstün zekanın biri gelmiş troll soru diyor sanki çok büyük bir para gibi. Tanrım ölcem çıkarın beni bu simülasyondan yaa. kafayı yicem artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gelir artıkça daha fazla harcamak istediğin için daha fazla giderin oluyor Ve bu yüzden yetmediğini düşünüyorsun asgari ücretlilerde de şöyle onlar sürekli kısıyorlar ve giderleri dolayısıyla az oluyor
İyi de kısarak da yetmez ki o para biz de kısıyoruz ona rağmen yetmiyor
İnsanın içi doymuş olsun, dışı doyar zaten.
Siz görmemiş bir ailesiniz.
Ne alaka şimdi görmemişlikle?
Gelir artıkça daha fazla harcamak istediğin için daha fazla giderin oluyor Ve bu yüzden yetmediğini düşünüyorsun
Gelir artmıyor ki düşüyor biz de. 2 sene önce ki 14 bin tl ile cok daha iyiydik
Yuh mk ben de test kitabı almamak için kitabın fotokopisini cektircegim parayı denklemeye çalışıyorum hayat ne acimasizsin hayat
8 bin tlsi kiraya gidiyor zaten yetmiyor yani aman aman bir hayat yaşayamıyoruz
Çok üzüldüm hanfendi ben de derdim var sanıyordum utandirdiniz beni
Troll
Keşke
Paraya güvenip yükseltmiş sin harcamalarını. Aslında gecinebilirsinizde. Normal sartlarda
kazancın arttıkca harcaman da artar mesela pantolnu lcw den alırken levıs dan almaya baslıyosun
Ayağını yorganına göre uzatmak diye bir tabir var. Önemli olan ne kadar kazandığın değil parayı yönetmeyi bilmiyorsan kazanman bir şey ifade etmiyor
Nasıl yöneteceğiz ki? 8 bin tl oldu kiramız. Elektrik 700 tl civarı geliyor. Bu kış kesin 2 3 bin tl de doğal gaz gelir. Okul masrafı, kuaför masrafı, mutfak masrafı vb derken para bitiyor. Yani lüks bir şey yaptığımız yok inan ki
3 yıldır aynı yerde kiradayiz 1100₺ kira geldi 200 elektrik 20 su doğalgaz henüz gelmedi ama o da azdır size göre. Saçlarımı kendim keser boyarım kpss çalışıyorum kitap yerine fotokopi alıyorum. Babam emekli ve ben altın alıp kenara koyuyorum. Yaşam standartlarını bir daha gözden geçir
Neresi orası ya. burada 1100 tlye oda bile bulamayız
Enflasyon bu yıl arttı 3 yıldır oturduğumuz için kiramız uygun 3+1 evde oturuyoruz
Troll bir soru
Hahaha sıradan bir memur maaşı 15 bin tl şu an. Nesi troll neyin kafasını yaşıyorsun
Isbatla ev kirasi sozlesmesi maas bodrosunu gonder gorelim gosteristen baska birsey degil
Şaka olsa gerek
Keşke. 2 sene önce 14 bin tl ile rahattık ama şimdi zorlanıyoruz. 8 bin tl oldu kiramız. 3 4 bin tl mutfak masrafı tutuyor. Elektrik 700 geliyor. Bu kış doğal gaz 2 3 bin tl gelir kesin. Okul masrafı vb. Derken hiçbir şey kalmıyor
Yetmıyeceğine inanmıyorum o paranın. Siz zevkine düşkün, zengin hayatı isteyenlersinz
Hojdur eme benene