Ben 10 TL'ye 'hiçbir şey' alabiliyorum. Peki siz 10 TL'ye neler alabiliyorsunuz?
Almanya'da yaşayan bir Türk, 10 euro'ya yaptığı alışverişin videosun paylaştı. Siz 10 TL'ye neler alabiliyorsunuz? #faiz #dolar #euro #enflasyon #ekonomi #alışveriş pic.twitter.com/Khd1taGpj9
— KizlarSoruyor. com (@KizlarSoruyor) September 22, 2022
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
Kahve alıyorum
Sadece cok basit bir örnek, Almanya'da bir ekmek arasi Döner 7 Euro oldu, gecen sene 3,5 Euroydu. Almanyada maaaslara %100 zam yok, 2 senede bir eger anlasabilirlerse en fazla ortalama %2 zam gelir.
Peki yorumdaki kişinin söylediğine ne demeli :) Ülkenin bu kadar köhneleşmesinde başı çeken bu ve bunun gibilerdir.
"Beni ilgilendirmez. Vatanımda pahalıda olsa yaşarım.. toprağım, suyum, kanla tarih yazılmış bu topraklara paha biçilmez"
Böyle cahil kuş beyinliler yüznden seçimler aleyhimize
Tamam anladık
10 Euro'ya. onu bunu alıyorsun Türk parasını değersiz göstererek, alçaklaştırarak vesaire
10 Euro'dan büyük para var
Tabii biz de bazı süper zekalar
Hala Almanya nın bizi kıskandığında
İnanıyor
Yazık
Bizim ekonomistimize göre Avrupa çökmüş , avmlerde hiç ürün kalmamış, yumurta bile bulamıyorlardı
Ekmek, yoğurt, et, meyve içecek vs vs,10 lirayla 5 poşeti zor götürüyorum eve, padişahım çok yaşa hüloğğğğğ
Hep uyduruk şeyler alıyorlar. Temel şeyleri gösterin biraz da... un, yağ, sebze, meyve, peynir, yogurt, süt vs
Saydıkların da ucuz haberin olsun
Koyuna benziyor bu Almanya bizi kıskanıyor mu?
ay çiçek yağı en son 2 euro idi. Türkiyede 70-80 tl
Yüzde 98 karşılaştırma paritesi de alım güçleri bizi tokatlar
@gubyb koyun? Burdaki sazan da sensin belli ki. Avrupaya gidiyorum 10 gün sonra. Kalanlar düşünsün. Ben fiyat olarak objektif bakmak icin temel gıdaların ön plana çıkarılmasi taraftariyim!
@liber_tango bilgi için teşekkürler. Litre fiyatı mı 2 euro? Diğerlerinin fiyatları ne?
Ülke fiyat siteleri var nereye gidecekseniz tüm ortalama giderleri görebilirsiniz
Defol git ve lütfen bir daha gelme
@gubyb benim cevabimin altindasin.
Ya şen böyle şeylere mutlu mu oldun oraya git ve kendi gibi slk birini bul 28 yaşına kadar ev de kalmışsın
@gubyb 😂😂😂 evliliği başarı sanan tipik cahil.
Yalnız yabancı erkeklerle ilgili soru açan ben değilim ne zannediyorsun 28 yaşında sana mı bakacaklar?
@gubyb senin varoluş amacın bir erkeğe ait olmaksa evlenebilirsin. Sen benim seviyem değilsin. Sorularimda yabanci kadinlarla ilgili de soru var. Tabi senin algilama kapasiten dar oldugu için yaş olarak degerlendiriyorsun. Sen mümkünse evlen. Bu ülkenin sana ihtiyaci var.
Daha 18 yaşındayım önümde çok güzel bir gelecek var çok iyibir üniversite okuyorum senin gibi yabancı erkeklerin peşine düşmedim sen otur ezik "daha önce hiç sevilmediğin için ağla" 28 yaşındasın hala daha eziksin daha doğru düzgün sevilemissin bile yabancı erkekler seni bekliyordu hadi git peşlerinden ezik Türk erkeklerin beğenmediği eziği yabancı erkekler çok beğeni ya
Daha hayata bir tane bile başarısı olmamış laf yapıyor ezik 😂
@gubyb 18 yaşında daha hiçbir şey yaşamamış ama bu kadar iddialı olmak ve boş konusmak... yaşıma geldiğinde görürsün bebeğim.
Ben erkekler tarafından beğenilmiyorum mu dedim? Senin güzelliğine bin basarım.
Ben hayatımı kurtardım. Mühendisim ve Avrupaya gidiyorum. Sen erkeklerle kendini avut. Bütün beni haketmeyen Türk erkekleri senin olsun. Ben başarılı hayatıma bakarım.
Ya tabi tabi kesin öyledir defol git ve lütfen bir daha geri dönme belki orada erkeklerin burnundan getiren şeytan kız olursun hadi bye 😘
@gubyb dönme niyetim yok. Senin gibilerden kaçıyorum. Umarım bu ülkeye saplanir kalırsın boşa çabalar durursun. Bir de evlenirsin.
Bütün soruların neredeyse erkeklerle ilgili 🤦🏻♀️
@gubyb ne görmek istiyorsan onu buluyorsundur.
Kesinlikle Koca meraklisi
İki ekmek alabiliyorum. İki TL kalıyor onla da bişey bulmak artık zor zaten.
10₺’ye 2 ekmek alırım 2₺’yi de g0tume sokarim ekonomi bunu gerektiriyor cunku
2 ekmek 2 lira da artıyor hatta. Çok şükür 😂
kanka bu videolar eskidi artık 2 sene önce de kaldı. çağa ayak uydur
cips aldım 13 tl verdim söyleyeceklerim bu kadar
Lays baharatlı çok güzel, afiyet olsun.
@Daffy99 hahah evet ben de onu cok seviyorum tesekkurler ❤️
10 TL ile doğru düzgün çikolata bile alamıyorsun anam babam.
Eskiden çuvalı dolduruyorduk ama lanet olsun artık her üründe alarm var 🤣🤣
asgari ücret hesabina göre onun 10 u bizde 35 falan ama yinede onun aldgını alamayız
At bir tweet inanacak kitle var kitle gitsin
tweet silinmiş
10 TL ve 10 Euroyu karşılaştırmak elma ve armudu karşılaştırmak demektir.
anca video izleriz hiç bir zaman öyle olmaz bu ülke başa kim gelirse gelsin.
10 tl demen yanlis orada asgari ucret 1200 euro yanlis olmasam Tr 5500 Yani Sen 4,5 kati diyeceksin Yani 50 tl
Almanya'da asgari ücret 1420 euro ama hemen hiç kimse o paraya çalışmıyor. Ortalama ücret ise 4000 küsür euro. Yani öyle kat mat yok kardeşim, üzgünüm.
Almanya'da 5 sene önce asgari ücret 1200 Euro ydu şu an 1700 Euro
Ve oradaki insanların %10 u asgari ücret alıyor ortalama maaş 4-5 bin euro
Bu arada şu an 1850 mış asgari ücret
Sadece asgari ücrete göre baktığımızda 10 euro birim olarak 28 TL gibi oluyor ama orada asgari ücret alan insan sayısı çok az
@Vshahhahhhh cok ucmusun. 4/5! bin euro degil. Asafari ucrete yok almanayda saatlik ucret var 11 euro galiba. Ortalama Maasland 1800/2200 arasi. Almayada asgari neden yanismiyor cunku bir tik ustu veriyorlar orada. Turkiyede tam tersi asgari ucrete calismis gosterip fazla veriyorlar ama vergiden kacirmak icin
Hayır Almanya da asgari ücret var.. bi seyler atmadan önce Google a yaz. asgari saat ücreti 12 Euro ve bu ASGARİ SAAT ÜCRETİ. calisanlarin sadece %10 u için geçerli ve haftalık çalışma saati 40 saatten az.. Türkiye'de asgari ücretin yarısı çalışan sigortasız binlerce işçi var
Asgari değil ortalama ücret ile karşılaştırılır
Almanya da ortalama ücret 1850 euronun çok üstü ama Türkiye de yansıtılandan çok düşük çünkü sigortasız çalışan binlerce insan var daha bu kadar basit şeyleri bilmiyorsun ya
@Vshahhahhhh ben Hollanda yasiyorum. Kimin bilmedigi Beli asgari ucret yok Saat ucreti var diyorum hala gelip aynisini bana diyor. Asgari ucretle calisan sayisi az cunku bir tik ustu para veriyorlar. Turkiyede fazla prim vermemek icin asagri ucreten gosteriyorlar cogu. Yani sana sunu soyliyebilirim ortalama 1800/2200 euro kazaniyorlar almanyada norma bir isci
Hayatında yurt dışına çıkmadığın o kadar belli ki.. ve Türkiye de asgari ücretin altında çalışan binlerce insan var bunu bilmeyecek kadar da cahil olunmaz ya
@Vshahhahhhh benim gecmis sorularima bakabilirsin. Sana yalan borcum yok Hollanda yasiyorum. Cevap veremiyince hemen cahil diyorsunun. Yazik sana
Bir çok çalışanın eksik gösterildiği sigortaya ortada ama bunu asgari verip üstünü alan patron ile nötrle ve eldeki ortalama ya göre bak
@Emir_Timur Tamam iste bende bunu diyorum. Asgari gosterilip cogu kisi elden kacak para aliyorlar ozelikle lokantacilar cafeler boyle yapiyorlar. Avurpa asgari uceret misal 1600 euro Ne yapiyorlar 1700 euro veriyorlar ondan dolayi asagri avurpada az gorunuyor
Evet bunu biliyorum doğru da fakat asgari üstü alanları asgari verip ücretininin bir ksımını alan ya da sigortaya kaydetmeyen çalışanını, patronlar dengeler geçer bile
Mesela türkiye'de Migros markette çikolata 10tl burada Migrosda 50'li paket çikolata 13 euro
10 tl ile markete gidip borç yazdırır geri geliyorum
Bir su 1.50 tl
2 ekmek 6 tl diyelim
2 çikolata anca alır borçlu Bİle kalabilirim
Ben de 10 TL ye hiçbir şey alabiliyorum... Çünkü 10 TL ye bir şey alamazsın...
3 defa tuvalete gidilir yani🙄
A101'den asiton alabiliyorum. 😂
Türkiye'de sadece ciklet alır
Ufak bir iki parça bişey alınır sadece
Burada 10 tl 2 su 2 kek alırsın
Başını evet yalnış duymadınız başını
Sonunu göreceğiz o ülkelerin bekleyin biraz daha.
Sakız felan alırız herhalde.
Knk bu null yazıyor bende ne demek o neden öyle oldu?
Lidl markta daha çok gıda alınabilir
2 simit 2 sakız alabilirim.
çikolata alırsın anca
Bende az önce tras bıçağı aldım
Çiğköfte bimden paket
2 çikolata o da anca.
O videoyu yapacağına bizi yanına alsın
18 misin
Ekmek alir cikarim napim yani 😅
2 çikolata alirim anca belki 3 😅
Evet 2 tane alınır ancak😂
Ekmek
ekmek
Sakız gelmiyo
1 tane çikolata
2 ekmekcik
Ben 10₺ markete giremiyorum
10 tl ye nefes alamıyoruz şu devirde
5 lt su
Su ve biskûvi
2 tane su
180 tl diyeceksin :D
10 tane sakız 🥰
Kafasını
Bisküvi 🙄
2 tanecik noodle😃
2 ekmek
Çikolata alıyoruz
Sakız bile alınmiyor