Bot fiyatları uçtuğu için askerden dönerken istihkak botlarımı da getirdim, fakirlik olarak görülür mü?

Askeriyenin verdiği botlar çok kaliteli ve güzeller, bende masabaşındaydım o yüzden eskimedi hiç. Askerden yeni geldim sayılır botlarımı getirdim, bu kış giysem dışarıda görenler "haha askerden botları getirip giymiş" diye düşünürlermi acaba

Bot fiyatları uçtuğu için askerden dönerken istihkak botlarımı da getirdim, fakirlik olarak görülür mü?
Cevapla