Normalde kıyafetlere para harcamam ama kaliteli iyi bir markadan pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım normal mi fiyat olarak?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılArtık şaşırmıyorum bu tarz şeylere. Çünkü yavaş yavaş alıştık bu yükse fiyatlara. İki parça eşya al dünya kadar para öde. Yazık gerçekten eskiden bol bol elbise alırken şimdi sadece iki parça giysi alabiliyoruz. İnsanların halinden anlayan yok vallahi. Bu fiyatların artmasının tek sebebi insanların sesinin çıkmayışı bence. Eğer biz tepki göstermeyi öğrenebilseydik şimdi böyle pahalı şeylere para ödemek zorunda kalmazdık.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
En İyi Cevaplar
+1 yılbak şimdi ayakkabı hummel 390 lira ya da ayakkabı fila 600 lira
pantolon kot tarz her model var 185tl
tişört pazarcı bir abim var mavi, colins, zara, ne istersen modeller var 50 tl tek fiyat ürünler ihraç fazlası orjinal
monta gelince bakirköyde bir abi var karışık ürünler satıyor kız/erkek montlar 350tl tek fiyat ama çok tarz şeyler var şimdi hesap edelim
ayakkabıyı hummel alsak 390+185+50+350 en ucuz bize=975 tl ye gelicek:)
daha ucuzu olmaz artık
00 Yorumla
+1 yılYani şu andaki fiyatlarla normal gözüküyor Geçen bir tane mağazaya girdim ayakkabı gördüm hoşuma gitti adam 3.500 lira dedi bir ayakkabı fiyatına sadece
00 Yorumla
Gayet iyi fiyata almışsın bence. Bu zamanda kalitelisini bulmak ayrı uygun fiyata alabilmek ayrı dert. Hele hepsini bi arada aldıysan artık kışı rahat geçirirsin. ☃️
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
45Cevap
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.
u +1 yılBence normal ekonomiye göre
00 Yorumla
+1 yılBu ekonomik için çok normal bence her şey çok pahalı zaten ucuz bir şey kolay kolay bulunmuyor normal bir fiyata almışsın ürünlerini.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılİyi bile almışsın. Şu anki piyasa değerlerine göre bu kadar ürünü bu fiyata almak pek mümkün değil
03 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
1.70 kısa değil ki, türk kadının boy ortalaması 1.60-168 arası zaten 😃 kendinizi sevmemek için bahane arıyorsunuz yav kendinizle barışın biraz
Soran+1 yılÇirkin hissediyorum kendimi fiziğim kötü antidepresan ilaç kullanıyorum düzensiz besleniyorum
Evet gayet iyi. Mont zaten pahalı, ayakkabıda öyle, kaliteli pantolonuda düşünürsek fazla bile tutabilirdi.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Gecen hafta waikikide basit bi yagmurluga 800lira verdim.. ekonomi bu şekilde. Konusuncada düzelmicek hani. Alişsaniz iyi edersiniz
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılBu devire göre normal mont ayakkabı diyorsun bunlar bile en az bin
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Ben geçen bi ayakkabı aldım 1.500 liraya. Valla çok ucuza almışsın umarım kaliteli çıkar daha fazla para harcamazsın
01 Yorumla
Soran+1 yıl4AKC firması
+1 yılMontlar beş yüzden başlıyor çıplak gezcem bu sene :/
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Mont zaten 1000 en normal olanı gqyet normal ben bugün 2 pantolona 1000 ödedim
018 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Soran+1 yılNeden
Soran+1 yılBen bide dış görünüşümü beğenmiyorum psikolojik sorunlarım var ilk defa bu kadar tutara alışveriş yaptım giysi aldım normalde çok para harcarım ama kıyafetlere harcamadım dediğim gibi dış görünüşüm iyi değil
Soran+1 yılFotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler
Soran+1 yılMisin
Soran+1 yılÇevrimiçi misin?
Soran+1 yılTakip ettim mesaj atarsan sevinirim
Soran+1 yılya da profile koyim 1sn
Soran+1 yılProfile bak
Soran+1 yılFotoda iyi çıkmışım iğrenç bir fiziğim var
Soran+1 yılPsikolojik sorunlarımdan dolayı spora gidemiyorum
+1 yılBen bir pantolon bir gömlek aldım 1.4699 bence iyi fiyata almışsın nereden aldın
01 Yorumla
Soran+1 yıl4AKC
Çok iyi fiyat bence. 1800 sadece ayakkabıya da gidebilirdi :D
00 YorumlaHepsini ucuza bile kapatmışsın. Kinetix ayakkabılar 500 tl şu an.
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 310 cevap paylaştı.
+1 yılsadece montların 1k üzerinde olduğunu düşünürsek normal
00 Yorumla Gayet uygun almıssın hiçbirseyi olmayan tişört 100 TL den baslıyor
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl4 parça şey için bu doğal, mont bun fiyatın yarısını etmiştir, doğal o zaman.
Devir bu oldu artık.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGayet uygun bence bu devirdeki fiyatlara bakacak olursak.
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılNormal çakması bile bu fiyata alınıyoeken orjinal fiyata bu kadar alman gayet tasarruflu olmuş güle güle kullan
07 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
Kimse dış görünüşe bakmıyor artık boş ver paranla ez bacım
Soran+1 yılBen erkeğim bacım derken
- +1 yıl
Pardon
- +1 yıl
😂😂😂Hani para karşılığı o işi yapanlar oluyor ya onu yazdım site bacı ya çevirdi lafı
- +1 yıl
🤷♀️
Soran+1 yılSorun değil fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin dış görünüş olarak
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen bir kot pantalona gecen hafta 3000 TL verdim
01 Yorumla- +1 yıl
Banada bi 500 ateslesenw maviden pantolon alim
+1 yılÇok ucuza almışsın ak ben sadece ayakkabıya 1k veriyom
00 YorumlaTek ayakkabı fiyatına dördünü almışsın karlı alışveriş ama bilemedim
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Nerdenn aldın söyleee
015 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Soran+1 yılYakışmaz ama boşuna aldım
Soran+1 yılÇirkinim fiziğim kötü boyum 1.70😊
Soran+1 yılFotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin
Soran+1 yılEvet ya o benim
Soran+1 yılFizik kötü knk boyda kısa ya
Soran+1 yılTeşekkür ederim yardımcı olduğun için
normal bu devirde artık maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Hangi markadan aldın bende gideyim 🤣
02 Yorumla
Soran+1 yıl4AKC
Bence bu devirde bayaa uyguna almışsın
03 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Soran+1 yılNeden
+1 yılnormal ucuz bile :) akpye %50 veren halka
03 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
fotou atabilirsin yorumlarım
Soran+1 yılTakip ettim mesaj at
Bu ekonomi de gayet normal maalesef
02 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
iyi almissin gule gule eskit
+1 yılhangi marka? ona bağlı biraz
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Ucuz bile bence iyiye almışsın 😊
06 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Soran+1 yılFotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin
Soran+1 yılXper seviyem yetmiyor
+1 yılBu ekonomi ile ucuz bile almışsın
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılNormal değil ama bu şartlarda normal
03 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
Öyle düşünme ya hatta imkanın varmış psikloga git iyi gelir
Soran+1 yılFotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin tip fizik olarak
+1 yılturkiye ekonomisine gore normal maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNormal bu zamlarda iyi almışsınız
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılolum ne aldin mk ben bi ayakkabiya 2.100 tl verdim para bitti aw
00 YorumlaAlışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı. Az bile öyle söyleyeyim
00 YorumlaNormal, benim de kışlık bakmam lazım.
00 Yorumla1800 lira ideal bence. Pahalı değil.
00 Yorumla
+1 yılNormaldir.
Fazla degil00 Yorumla
+1 yılİyi almisin aslında ayakkabi tek basina 800 900 tl
00 Yorumla
+1 yılnormal ucuz bile
00 Yorumla- Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.
+1 yılYine iyi almışsın normal
00 Yorumla Artık hic birsey ucuz degıl orti
00 Yorumla
+1 yılSadece mont 1.5 2 desem
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİçinde mont da olduğu için çok doğal 🥰
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Günümüze bakarsak cidden iyi almışsın
00 YorumlaNormal
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Bence normal
07 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
Soran+1 yılEvet knk ya
Soran+1 yılSence nasılım 😂
Soran+1 yılDimi knk haklısın
+1 yılArtık normal
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılNormal
01 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
+1 yılNormal tabiki
10 Yorumla
+1 yılGayet normal
04 Yorumla
Soran+1 yılAldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım
- +1 yıl
Bu düşüncen hiç hoş değil ama kendin için böyle bana bir şey yakışmaz dış görünüşüm kötü düşüncesiyle devam edersen kendine zarar vermekten başka bir şey yapmış olmazsın 24 yaşında olman ailenin durumu da iyi olmasına rağmen onlarda senin para almayacağın anlamına gelmez benden sana bi kız kardeş tavsiyesi bu fikri ve düşünceni değiştirmelisin ❤️
Soran+1 yılHaklısın😊 Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin?
- +1 yıl
Tabi canım
Normalimiz artık
00 YorumlaNormal
00 Yorumla
+1 yılNormal bu devirde
00 Yorumla
+1 yılNormal
00 Yorumla
+1 yılNormaldir ya
00 YorumlaUcuz bile
00 YorumlaBedava
00 Yorumla
+1 yılGayet nornal
00 Yorumla
+1 yılBu ekonomide absürt değil
00 Yorumla
+1 yılartık gayet normal
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > 1.800 liraya pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım, normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer