• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Alışveriş & Hediyeler

1.800 liraya pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım, normal mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor

Normalde kıyafetlere para harcamam ama kaliteli iyi bir markadan pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım normal mi fiyat olarak?

1.800 liraya pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım, normal mi?
Cevapla
Marka Soruları Ayakkabı Soruları Mont Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • StrawberryLittle
    StrawberryLittle Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Artık şaşırmıyorum bu tarz şeylere. Çünkü yavaş yavaş alıştık bu yükse fiyatlara. İki parça eşya al dünya kadar para öde. Yazık gerçekten eskiden bol bol elbise alırken şimdi sadece iki parça giysi alabiliyoruz. İnsanların halinden anlayan yok vallahi. Bu fiyatların artmasının tek sebebi insanların sesinin çıkmayışı bence. Eğer biz tepki göstermeyi öğrenebilseydik şimdi böyle pahalı şeylere para ödemek zorunda kalmazdık.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • mutluyaşamsırrı
    mutluyaşamsırrı Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    bak şimdi ayakkabı hummel 390 lira ya da ayakkabı fila 600 lira

    pantolon kot tarz her model var 185tl

    tişört pazarcı bir abim var mavi, colins, zara, ne istersen modeller var 50 tl tek fiyat ürünler ihraç fazlası orjinal

    monta gelince bakirköyde bir abi var karışık ürünler satıyor kız/erkek montlar 350tl tek fiyat ama çok tarz şeyler var şimdi hesap edelim

    ayakkabıyı hummel alsak 390+185+50+350 en ucuz bize=975 tl ye gelicek:)

    daha ucuzu olmaz artık

    0
    0 Yorumla
  • aloneman530
    aloneman530 Takip Et
    Guru Yaş: 47 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani şu andaki fiyatlarla normal gözüküyor Geçen bir tane mağazaya girdim ayakkabı gördüm hoşuma gitti adam 3.500 lira dedi bir ayakkabı fiyatına sadece

    0
    0 Yorumla
  • PloverNur
    PloverNur Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Gayet iyi fiyata almışsın bence. Bu zamanda kalitelisini bulmak ayrı uygun fiyata alabilmek ayrı dert. Hele hepsini bi arada aldıysan artık kışı rahat geçirirsin. ☃️

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

45

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 17,5b cevap paylaştı.

    Bence normal ekonomiye göre

    0
    0 Yorumla
  • AyYıldız0110
    AyYıldız0110 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 30
    +1 yıl

    Bu ekonomik için çok normal bence her şey çok pahalı zaten ucuz bir şey kolay kolay bulunmuyor normal bir fiyata almışsın ürünlerini.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    İyi bile almışsın. Şu anki piyasa değerlerine göre bu kadar ürünü bu fiyata almak pek mümkün değil

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      1.70 kısa değil ki, türk kadının boy ortalaması 1.60-168 arası zaten 😃 kendinizi sevmemek için bahane arıyorsunuz yav kendinizle barışın biraz

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çirkin hissediyorum kendimi fiziğim kötü antidepresan ilaç kullanıyorum düzensiz besleniyorum

  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet gayet iyi. Mont zaten pahalı, ayakkabıda öyle, kaliteli pantolonuda düşünürsek fazla bile tutabilirdi.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • yenibirii
    yenibirii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 95%
    +1 yıl

    Gecen hafta waikikide basit bi yagmurluga 800lira verdim.. ekonomi bu şekilde. Konusuncada düzelmicek hani. Alişsaniz iyi edersiniz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • Mavitüylükelebek
    Mavitüylükelebek Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    Bu devire göre normal mont ayakkabı diyorsun bunlar bile en az bin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • kadans
    kadans Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben geçen bi ayakkabı aldım 1.500 liraya. Valla çok ucuza almışsın umarım kaliteli çıkar daha fazla para harcamazsın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4AKC firması

      Yorumla
  • benvisnelimufffin
    benvisnelimufffin Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Montlar beş yüzden başlıyor çıplak gezcem bu sene :/

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • RrrAaa06
    RrrAaa06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 74%
    +1 yıl

    Mont zaten 1000 en normal olanı gqyet normal ben bugün 2 pantolona 1000 ödedim

    0
    18 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Allah akıl fikir versin kardeşim ne deyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Aile parası yememen de ne biliyim jsjshrbwibejebejsbr çalışsamda çalışmasamda yerim ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben bide dış görünüşümü beğenmiyorum psikolojik sorunlarım var ilk defa bu kadar tutara alışveriş yaptım giysi aldım normalde çok para harcarım ama kıyafetlere harcamadım dediğim gibi dış görünüşüm iyi değil

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Sen dış görünüşüne para harcadıkça bu takıntın gidecektir. Kendini bu şekilde kabul et ve beğenmeye bak sonrası kendine para savur. Gerek kıyafet gerek kişisel bakım yeter ki temiz ve özenli giyin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Misin

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Profil yap

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çevrimiçi misin?

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Yes

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Takip ettim mesaj atarsan sevinirim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ya da profile koyim 1sn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Profile bak

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Bence tipin gayet iyi kendi kendine kurmuşsun sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoda iyi çıkmışım iğrenç bir fiziğim var

      Yorumla
    • RrrAaa06
      RrrAaa06
      +1 yıl

      Yazık böyle düşündüren kafana ne deyim arkadaşım spora git vücut yap kendinizi delirtmenin kime ne faydası var 24 yaşındaymışsın 40 değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Psikolojik sorunlarımdan dolayı spora gidemiyorum

      Yorumla
  • Serdarizm21
    Serdarizm21 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 93%
    +1 yıl

    Ben bir pantolon bir gömlek aldım 1.4699 bence iyi fiyata almışsın nereden aldın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4AKC

      Yorumla
  • BALAT34
    BALAT34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 79%
    +1 yıl

    Çok iyi fiyat bence. 1800 sadece ayakkabıya da gidebilirdi :D

    0
    0 Yorumla
  • Teόmάń
    Teόmάń Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Hepsini ucuza bile kapatmışsın. Kinetix ayakkabılar 500 tl şu an.

    0
    0 Yorumla
  • masumcocuk34
    masumcocuk34 Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 30%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 310 cevap paylaştı.

    sadece montların 1k üzerinde olduğunu düşünürsek normal

    0
    0 Yorumla
  • yigit6443
    yigit6443 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 96%
    +1 yıl

    Gayet uygun almıssın hiçbirseyi olmayan tişört 100 TL den baslıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    4 parça şey için bu doğal, mont bun fiyatın yarısını etmiştir, doğal o zaman.

    Devir bu oldu artık.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Gayet uygun bence bu devirdeki fiyatlara bakacak olursak.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • MekanınGüzeli21
    MekanınGüzeli21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Normal çakması bile bu fiyata alınıyoeken orjinal fiyata bu kadar alman gayet tasarruflu olmuş güle güle kullan

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • MekanınGüzeli21
      MekanınGüzeli21
      +1 yıl

      Kimse dış görünüşe bakmıyor artık boş ver paranla ez bacım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben erkeğim bacım derken

      Yorumla
    • MekanınGüzeli21
      MekanınGüzeli21
      +1 yıl

      Pardon

      Yorumla
    • MekanınGüzeli21
      MekanınGüzeli21
      +1 yıl

      😂😂😂Hani para karşılığı o işi yapanlar oluyor ya onu yazdım site bacı ya çevirdi lafı

      Yorumla
    • MekanınGüzeli21
      MekanınGüzeli21
      +1 yıl

      🤷‍♀️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sorun değil fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin dış görünüş olarak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben bir kot pantalona gecen hafta 3000 TL verdim

    0
    1 Yorumla
    • Fdeftxxsj2j23h
      Fdeftxxsj2j23h
      +1 yıl

      Banada bi 500 ateslesenw maviden pantolon alim

      Yorumla
  • WhatTheBok
    WhatTheBok Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Çok ucuza almışsın ak ben sadece ayakkabıya 1k veriyom

    0
    0 Yorumla
  • _elzemm
    _elzemm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    Tek ayakkabı fiyatına dördünü almışsın karlı alışveriş ama bilemedim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Nerdenn aldın söyleee

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Hım anladım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yakışmaz ama boşuna aldım

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Yakışır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çirkinim fiziğim kötü boyum 1.70😊

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Deme be öyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Şey misin ya şu her yorumda, pp ne bak nasılım diyen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ya o benim

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      İyisin sen ya

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Sen kendini verem edecen kahırdan, kafaya takmaktan aw

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fizik kötü knk boyda kısa ya

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Spor yap, boy için bir şey yapamazsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim yardımcı olduğun için

      Yorumla
    • mylfe343
      mylfe343
      +1 yıl

      Rica ederim

      Yorumla
  • LoveBuzz_
    LoveBuzz_ Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    normal bu devirde artık maalesef

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • serkayyyy
    serkayyyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hangi markadan aldın bende gideyim 🤣

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      4AKC

      Yorumla
    • serkayyyy
      serkayyyy
      +1 yıl

      Mantıklı çünkü ben daha 2 gün önce baktım sadece bit 2200 tl

      Yorumla
  • Konuşmaaw
    Konuşmaaw Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bence bu devirde bayaa uyguna almışsın

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • Konuşmaaw
      Konuşmaaw
      +1 yıl

      Çılgınsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden

      Yorumla
  • whiteangel9696
    whiteangel9696 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    normal ucuz bile :) akpye %50 veren halka

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • whiteangel9696
      whiteangel9696
      +1 yıl

      fotou atabilirsin yorumlarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Takip ettim mesaj at

      Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu ekonomi de gayet normal maalesef

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • yalnızinsanlar35
      yalnızinsanlar35
      +1 yıl

      iyi almissin gule gule eskit

      Yorumla
  • OtakuBilge
    OtakuBilge Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 80%
    +1 yıl

    hangi marka? ona bağlı biraz

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • hilall379
    hilall379 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Ucuz bile bence iyiye almışsın 😊

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • hilall379
      hilall379
      +1 yıl

      Hmm anladim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin

      Yorumla
    • hilall379
      hilall379
      +1 yıl

      At buraya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Xper seviyem yetmiyor

      Yorumla
    • hilall379
      hilall379
      +1 yıl

      Hmm sinra atarsın ozamn

      Yorumla
  • dynamiteee
    dynamiteee Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu ekonomi ile ucuz bile almışsın

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • nurr19032022
    nurr19032022 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal değil ama bu şartlarda normal

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • nurr19032022
      nurr19032022
      +1 yıl

      Öyle düşünme ya hatta imkanın varmış psikloga git iyi gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin tip fizik olarak

      Yorumla
  • putthathere
    putthathere Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    turkiye ekonomisine gore normal maalesef

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Normal bu zamlarda iyi almışsınız

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    olum ne aldin mk ben bi ayakkabiya 2.100 tl verdim para bitti aw

    0
    0 Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.

    Az bile öyle söyleyeyim

    0
    0 Yorumla
  • Sahil06
    Sahil06 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    Normal, benim de kışlık bakmam lazım.

    0
    0 Yorumla
  • AReckless
    AReckless Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    1800 lira ideal bence. Pahalı değil.

    0
    0 Yorumla
  • kuralsiz_pisikopat
    kuralsiz_pisikopat Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl

    Normaldir.
    Fazla degil

    0
    0 Yorumla
  • DeckProteus
    DeckProteus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    İyi almisin aslında ayakkabi tek basina 800 900 tl

    0
    0 Yorumla
  • yarikizyarierkek
    yarikizyarierkek Takip Et
    Xper 6 Yaş: 63 , eic 100%
    +1 yıl

    normal ucuz bile

    0
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Alışveriş & Hediyeler konusunda 549 cevap paylaştı.

    Yine iyi almışsın normal

    0
    0 Yorumla
  • Val_val
    Val_val Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 94%
    +1 yıl

    Artık hic birsey ucuz degıl orti

    0
    0 Yorumla
  • ichwillsieg
    ichwillsieg Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 47%
    +1 yıl

    Sadece mont 1.5 2 desem

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İçinde mont da olduğu için çok doğal 🥰

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Günümüze bakarsak cidden iyi almışsın

    0
    0 Yorumla
  • Senaaaay
    Senaaaay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • Hamraaa
    Hamraaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Bence normal

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • Hamraaa
      Hamraaa
      +1 yıl

      Ben seni biliyorum her defasında nasılım kendimi beğenmiyorum diyen çocuksun sen.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet knk ya

      Yorumla
    • Hamraaa
      Hamraaa
      +1 yıl

      Bırak artık bu soruları artık sıkmaya başladı böylesin değişmezsin boyun bu tipin bu aplasanda aynı ağlamadan da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sence nasılım 😂

      Yorumla
    • Hamraaa
      Hamraaa
      +1 yıl

      Sende insanlardan iyisin yakışıklısın laflarını duyup kendini mutlu etmek istiyorsun bunun farkındayım bana sorduğun soruya gelince ne bileyim tipinden banane halla halla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dimi knk haklısın

      Yorumla
  • mervelerdeeyizzz
    mervelerdeeyizzz Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Artık normal

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • MaşaKocaAyıı
    MaşaKocaAyıı Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Normal

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
  • Goodgirl0034
    Goodgirl0034 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Normal tabiki

    1
    0 Yorumla
  • gülüşügüzell
    gülüşügüzell Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    Gayet normal

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aldım ama dış görünüşümü beğenmiyorum 24 yaşındayım boyum kısa 170 ailemin maddi durumu iyi iş yerlerimiz olmasına rağmen sürekli aynı kıyafetleri giyiyorum bana bir şey yakışmaz düşüncesiyle ailemden para almıyorum kendi kredi kartımla aldım

      Yorumla
    • gülüşügüzell
      gülüşügüzell
      +1 yıl

      Bu düşüncen hiç hoş değil ama kendin için böyle bana bir şey yakışmaz dış görünüşüm kötü düşüncesiyle devam edersen kendine zarar vermekten başka bir şey yapmış olmazsın 24 yaşında olman ailenin durumu da iyi olmasına rağmen onlarda senin para almayacağın anlamına gelmez benden sana bi kız kardeş tavsiyesi bu fikri ve düşünceni değiştirmelisin ❤️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Haklısın😊 Fotoğraf atsam nasıl olduğumu söyler misin?

      Yorumla
    • gülüşügüzell
      gülüşügüzell
      +1 yıl

      Tabi canım

      Yorumla
  • uzzian
    uzzian Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Normalimiz artık

    0
    0 Yorumla
  • Ataslanma
    Ataslanma Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 90%
    +1 yıl

    Normal

    0
    0 Yorumla
  • bycr0niccc
    bycr0niccc Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 79%
    +1 yıl

    Normal bu devirde

    0
    0 Yorumla
  • leonidasss01
    leonidasss01 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 74%
    +1 yıl

    Normal

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Normaldir ya

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Ucuz bile

    0
    0 Yorumla
  • pehlivaan
    pehlivaan Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bedava

    0
    0 Yorumla
  • testomurat
    testomurat Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Gayet nornal

    0
    0 Yorumla
  • öylesinebirhesap20
    öylesinebirhesap20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bu ekonomide absürt değil

    0
    0 Yorumla
  • kafalaarguzeel
    kafalaarguzeel Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    artık gayet normal

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Alışveriş & Hediyeler > Sorular > 1.800 liraya pantolon tişört ayakkabı ve mont aldım, normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

1700₺'ye Nike mont aldım. Sizce fazla mı para vermişim? 8 cevap verildi
Bir ayakkabıya 1300 TL verdim, çok mu sizce? 34 cevap verildi
550 TL'ye aldığım ayakkabı 1200 TL olmuş, sizce bir ayakkabıya 1200₺ verilir mi? 25 cevap verildi
100 tlye kot pantolon aldım normal mi? 62 cevap verildi
Bir ayakkabı mağazasında çanta ve ayakkabı için 14 bin tl harcadım çok mu? 16 cevap verildi
Bir çift ayakkabıya 2.600₺ verdim, kendimi nerelere atayım? 162 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨