Zeki ve fakir olmakmı yoksa cahil ve zengin olmakmı? Hangisini tercih edersiniz?

Şimdi diceksiniz zeki insanlar mutlaka bi şekilde zengin olmayı becerebilir diye ama bu kolay olmuyor. Örneğin kafalarını çalıştırıp başarıya ulaşmak isteyen bilim insanı doktor vs olmak için öğrenciler senelerce sürünüyorlar yiyecek yemeģi zor buluyorlar bazen kalcak yer kiraları demiyorum bile. Münevver ayaşlinin rabanza sistemine bakarsak bebek beşiğimi yoksa hapishane mahkumumu belli olmayan o odaları görenler önemsiz bi böcek gibi hissetmeniz normaldir. Birde cahil olup fakir olanlar en vasiti tiktokfa o kadar saçma şeyler yapıp kolay para kazananlar hatta hiç hareket etmeden oturup veya uyuyarak kamera açıp para hediye vb kazananlar var. Şimdi bu durumda konfor için canım olmak gerekiyor. Ben anlamıyorum bu sistemi. Bu olay sadece turkiyede var bence. Ben acayip yakınıyorum şuanda düşünmekten çıldırmamak elde değil.
Zeki ve fakir olmakmı yoksa cahil ve zengin olmakmı? Hangisini tercih edersiniz?
Cevapla