seçim sizin soru ortada
Zengin ve aptal olmak isterim
Fakir ve Zeki bir insan olmak isterim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Zengin olup aptal olursam eğer önüme gelen beni kolay bir şekılde kandırabılir ama zeki ve fakir olursam zekamı kullanıp zengin olmanın bir yolunu bulabılırım 😉
Ben fakirken de aptalım, bırakın zenginken olayım madem.
Zengin olup zeki olmak. Zenginler zeki olduğu için zengin olmuşlardır hepsi kurnaz çünkü.
Hiçbiri
Cevap
4Cevap
Abi bu nasıl soru ya. Zeki insan zamanla zengin olur aklını kullanarak. 😂👍
Zengin ve aptal olursam zenginliğimi kaybederim.
Zeki ve fakir olursam fakirlikten kurtulurum.
fakir ve zekiysen zengin, zengin ve aptalsan fakir olursun✌🏻
fakir ama gururlu bir genç
Zekamla zenginde olabilirim.
zeki adam fakir olmaz olamaz
Fakir ve Zeki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar