Özel okula geçmek istiyorum ama maddi durumumuz çok iyi değil. Aileme nasıl söylerim?

Ben iyi bir lise kazandım ve 11. Sınıfta özel okula geçtim durumumuz çok iyi değil dedemin emekli maaşı benim okuluma yatıyodu ama bu yıl yani 12. Sınıfta okul aşırı zam yaptı bir de benim psikiyatrik tedavi görmem gerektiği için ona da baya para gidiyodu ben de aileme fazla yük olmak istemediğim için daha uygun olan bir okula geçmek istediğimi söyledim babama onlar da kabul etti ve şimdi yeni okula başladım ama okul hiç özel okul gibi değil çok ilgisizler ve bu sınav senesinde olan biri için çok kötü bişey ve ben tekrar eski okuluma dönmek istiyorum pahalı biliyorum ama ne yapayım. Ama bunu aileme de söyleyemiyorum sizce ne yapmalıyım

Özel okula geçmek istiyorum ama maddi durumumuz çok iyi değil. Aileme nasıl söylerim?
Cevapla