12. sınıfa geçtim. Ailem beni özel okula yazdıracak. Ne yapacağım ben?

18 yaşındayım bu sene 12. sınıfa yani lise sona geçtim. Devlet okulunda okuyorum fakat bu sene ailem beni özel okula yazdıracak.

Çünkü ailem devlet okullarında son sınıflarla pek ilgilenmediğini ve yoklama da alınmadığını duydu çevresindekilerden.
Ve bu sebeple benim okulu ekip erkek arkadaşımla buluşmamı istemediklerinden beni özel okula yazdıracaklar

Çünkü özel okullarda çok sıkı yoklama alınıyormuş ve okula gitmedigin zaman direk aileyi arıyorlarmış.
Gerçi verecekleri okul öyle Doğa Koleji, Bahçeşehir Koleji gibi ünlü bir okul değil
Ucuz bir koleje vericekler beni. Vizyon Koleji, Mektebim Okulları gibi

SİZCE ÇOK SIKI YOKLAMA ALIRLAR MI BU OKULLARDA? GITMEDIGIM ZAMAN DİREK VELIYI ARARLAR MI?
Erkek arkadaşımla bulusabilmemin tek yolu 2 haftada 1 de olsa okula gitmemek. Ve ben onsuz yapamam.
Lütfen beni anlayışla karşılayıp cevap verin
12. sınıfa geçtim. Ailem beni özel okula yazdıracak. Ne yapacağım ben?
Cevapla