18 yaşındayım bu sene 12. sınıfa yani lise sona geçtim. Devlet okulunda okuyorum fakat bu sene ailem beni özel okula yazdıracak.
Çünkü ailem devlet okullarında son sınıflarla pek ilgilenmediğini ve yoklama da alınmadığını duydu çevresindekilerden.
Ve bu sebeple benim okulu ekip erkek arkadaşımla buluşmamı istemediklerinden beni özel okula yazdıracaklar
Çünkü özel okullarda çok sıkı yoklama alınıyormuş ve okula gitmedigin zaman direk aileyi arıyorlarmış.
Gerçi verecekleri okul öyle Doğa Koleji, Bahçeşehir Koleji gibi ünlü bir okul değil
Ucuz bir koleje vericekler beni. Vizyon Koleji, Mektebim Okulları gibi
SİZCE ÇOK SIKI YOKLAMA ALIRLAR MI BU OKULLARDA? GITMEDIGIM ZAMAN DİREK VELIYI ARARLAR MI?
Erkek arkadaşımla bulusabilmemin tek yolu 2 haftada 1 de olsa okula gitmemek. Ve ben onsuz yapamam.
Lütfen beni anlayışla karşılayıp cevap verin
Çünkü ailem devlet okullarında son sınıflarla pek ilgilenmediğini ve yoklama da alınmadığını duydu çevresindekilerden.
Ve bu sebeple benim okulu ekip erkek arkadaşımla buluşmamı istemediklerinden beni özel okula yazdıracaklar
Çünkü özel okullarda çok sıkı yoklama alınıyormuş ve okula gitmedigin zaman direk aileyi arıyorlarmış.
Gerçi verecekleri okul öyle Doğa Koleji, Bahçeşehir Koleji gibi ünlü bir okul değil
Ucuz bir koleje vericekler beni. Vizyon Koleji, Mektebim Okulları gibi
SİZCE ÇOK SIKI YOKLAMA ALIRLAR MI BU OKULLARDA? GITMEDIGIM ZAMAN DİREK VELIYI ARARLAR MI?
Erkek arkadaşımla bulusabilmemin tek yolu 2 haftada 1 de olsa okula gitmemek. Ve ben onsuz yapamam.
Lütfen beni anlayışla karşılayıp cevap verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar