• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Halk Ekmek 3 lira oldu, nasıl buldunuz fiyatı?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
23
Yapay Zekaya Sor

ne düşünüyorsunuz? sizce daha da artar mı fiyatlar?

Halk Ekmek 3 lira oldu, nasıl buldunuz fiyatı?
Halk Ekmek 3 lira oldu, nasıl buldunuz fiyatı?
Cevapla
Fiyat Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
5 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ham tahıl 180 dolardan 140 dolara düştü bunlar zam yapıyor a.. q sözde halkçılar bunlar üstelik halk ekmek kamu iktisadi tesebbüstür zaten görev zararı olsa bile kamu tarafından sübvanasiyon edilir...2 lirada tutulabilirdi ama söylemler çatal dilli olunca normal...

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      takip etmedim ama sadece Chp belediyeleri mi zam yaptı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      chp veya akp olmasının ne farkı var ki? ne değişir yani halk gene 3 liradan alacak sözde halk ekmeğini...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      sordum sadece

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • SanaNeDerGibi
    SanaNeDerGibi Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence Şu an iyi dayanıyor chp. akp herseyi aldi ve hic kaynak atarmadi. kotulemek icin elinden geleni yapti. bu benzin ve mazot zamini da bilerek uçurdular. Toplu tasimada kar birakmamak icin herseyi yaptilar. zarar vardi onlarin dönemde. Kar yapiyoruz dedirtmemek icin butun kötülüğü yapiyorlar fakat bundan etkilenen halk oldu. ekmekte ayni enerji fiyatı arttı ve hersey pahalı

    1
    37 Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      kafalar pırıl pırıl. muhteşem analizler yapmışsınız. okurken gözlerim yaşardı.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Master81 41 yasinda bir abimiz sin fikrini paylasirsan belki bizde faydalanırız tsk

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      www.cnnturk.com/.../ibbnin-2022-yili-butcesi-kabul-edildi

      Şuradan ibb bütçeleriyle ilgili bir öngörüye sahip olabilirsiniz.

      Eko'yu kim nerde engellemiş? bunu lütfen açıklayın ki bilmiyorsam öğreneyim bende. Yukarıda benzin vs sırf ibb zarar etsin diye zamlandı demişsiniz. Bununla ilgili olarak geçen yılki ve bu yılki brend petrol fiyatlarını karşılaştırın (dolar bazlı yapabilirsiniz)

      Halk ekmek konusunda da daha önceki dönemlerde fırın ekmek fiyatı ve halk ekmek fiyatı arasındaki oranlamayı alıp, günümüzdeki oranlamayla karşılaştırın.

      Şöyle yapacağım, bunu yapacağım diye palavra atmak kolaydır, önemli olan icraat yapmaktır. Eleman seçim vaadi olarak 600 km metro sözü verdi. 3.5 senede kaç km yapılmış açın bakın. Palavralara karnınız doysun, eğriyi doğruyu bulup araştırın derim 41 yaşında bir adam olarak.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Bu bütçe kabul edildi evt herkes bunu biliyor peki ödemesi neden yapılmadı. Bu zamana kadar iptal edilen istekleri ve bütçe komisyonuna giden raporlari karara baglamadi?

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      www.cumhuriyet.com.tr/.../istanbul-akp-kiskacinda-bircok-hizmet-engele-takildi-1796486

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Meclis arastirma komisyinunda ki red alan lari da atim isterseniz? arastirma dosyalari ve ibb den tayyibin oglu vasitasi ile vakiflara attigi paralar dahil. ayakkabi kutusu yaninda hic kalir. bunlari bile medya engeli ile kaldirdilar

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      yapılmadığından emin misin?

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      cumhuriyet gazetesine ait attığın linki de inceledim. Hükümet yardımının kesildiği, engellediğine ait bir link atabilir misin? ben baktım bulamadım.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      tele1.com.tr/.../

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      lütfen paylaşın. Hangi konularda red verilmiş görelim hep birlikte ama şu şekilde olsun.

      halk ekmek büfesi artışına onay verilmedi şeklinde değil.

      Halk ekmek büfesi artışı için önerge verildi. Şu bahaneyle itiraz edilip kabul edilmedi şeklinde.

      Tanıtım bütçesi gibi şeylere harcarsanız elbette bütçe kalmaz elinizde. Bunları araştırın lütfen.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Tabiki attim linke bakin

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      www.sozcu.com.tr/.../

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      attığınız linkte new yorta yapılan bina var. Ne alakası var ibb ye ödenmeyen parayla bunu anlamadım.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Iste akp nin ulkeyi soyup vakif araciligi ile yaptıgı hirsizliklar buda link baska sen ne istiyor sun atim

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      İroni mi yapıyorsunuz:)

      attığınız link kayseri de bir ırmağa ait suyun kullanımıyla alakalı:)

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      www.sozcu.com.tr/.../

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Evt kim faydalanacak? ciftci degilmi? oku yaziyi ironi yok gercek turkiye var

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Ben cok sey attim abi senden ricam ulke icin akp ne yapti birtane atarsan sevinirim

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      hahahah:)))

      yani yatırım yapmak, hırsızlık mı?

      Örneğin bahsettiğiniz new york taki bina neden yapıldı araştırdınız mı?

      Peki sahte fatih sultan mehmet tablosunu 8 m tl (3 sene önce) almanın hayırlı bir iş olduğunu mu düşünüyorsunuz? ya da reklam tanıtım için ibb nin yaklaşık milyar tl ödeme yapmasını (kentsel döşünüme ayrılan bütçeden daha fazlası)

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Bu yatirim degil hirsizlik. sen vatan icin yaparsan burada t. c yazar vakif la devletin ne bagi var? siz siyaseti sanirim cok bilmiyorsunuz abi

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-45042998

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Tek tek bakin bende cok kardeslerimden fikir aldim abi. abilerden de aldim

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      8 miyarin tablo icin hesabini sorduk haklisin bende karşıyım ama tarihi var. siz ki akp fatih sultan mehmet diyor da abi tablosuna mi sahip cikmadi. aeffaflik icinde aldi ve odedi fatura etti. peki 128 milyar dolar nerde sordun mu? hala cevap alamadik

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Bakin 8 milyarı soruyoruz haklisin bizde sorduk siz butun hirsizlik ve haksizligi sordunuz mu. hepsini geçelim bana ulke icin yaptigi ne oldu onu yazin ben siyaset bilimini inceden gectim diyelim. buz bize sohbet edelim..

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      abim bildiğim için yazıyorum siyaseti:)

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Sahte darbe ile halki sus pus ettiler tek adamlik rejmini serdi. okadar insan oldu ve yaralandi. sizce bu dogru bir kararmiydi. dsrbe sonrasi cnn ye basin sözcüsü cikip biz biliyorduk bunu ama karismadik. kendi kadromuzu koymak için buna musade ettik dedi ve yayın kesildi. ertesi gun kalkip basin aciklamasi yaparak ben partime zarar veriyorum diyerek istifa etti

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Bende soruyorum sana abi bana fikir ver beni aydinlat abi bilgim olsun. akp bu ulke icin ne yapti bana birsey de abisin cok basit soru ne yapti?

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      önergelerin içeriklerini gördün mü bilmiyorum ama çoğu şu şekilde.

      asker ve şeklindeki yazıyı, asker gibi şeklinde düzelteleim vs. gibi zırvalarla oyalamak şeklinde düzeltmeler.

      içeriklerini bulun paylaşın hatta özelden de yazabilirsiniz. emin olun içeriği görseniz gülersiniz. Hiçbiri bir şeyi çözeyim diye değil. Hep saçma sapan, sırf muhalefet yapılsın diye yapılan şeyler.

      diyorsunuz ki paylaşın.

      şunu yazabilirim. ekonomi son 1./2 seneyi saymazsak gayet olumluydu ama tüm dünyayı bir ekonomik krize soktular. Bundan türkiye de fazlasıyla yara aldı. Bir ülkenin ekonomisinin ayakta kalmasının iki yolu vardır.

      1- Üretim ekonomisi (verilere bakın tarım, sanayi üretimleri sürekli artmıştır ve hala artıyor)
      2- sıcak para ekonomisi ( sana para veririz ama şu yasaları yapacaksın derler örnek olarak kemal derviş yasaları şeklinde arama yaparsan karşına çıkacaktır)

      RTE üretim ekonomisini seçti. üretmek uzun vadede kazandıracak ama kesinlikle kazanan olacağız.

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      ne mi yaptı?

      Askeri sanayiyi inceleyin,
      Sanayi üretim endeksini inceleyin.
      Tarımı inceleyin (bence tarımda yeteri kadar faydalı iş yapmadılar ama geçmişe göre daha iyi)
      Büyüme oranlarına bakın

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      abim o kadar çok şey var ki. Bunu anlatmak alfabeyi başlat anlatmaya benziyor.

      Bak sana bir twitter hesabı paylaşayım lütfen onu incele.

      bu adam sanayide neler yapıldığını paylaşıyor mesela.

      https://twitter.com/eurodolar1980x

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Hepsi Şu an o kanallarda ki yalanlar ve düzmece abi. bana birtane gosterin yaptığını. Askeriyede ne yapiyoruz abi. mermi bile ithal ediyoruz. Silahimiz yok mke bile ruslarin silahini butda toplayip sarsimaz damgasi basıyor. Tarim ortada ne büyümesi abi patlican mercimek kabak pirinc bile ithal markalara bak ustundeki etikete. aynu ulkede yaşıyoruz

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Düşün abi ya bilerek darbe yapmaya musade edip insanlar in ölmesine neden oldular. bu insanlar in savunacak neyi var.2 rus ucagi gelse bizi teslim alacakmis gibi hava yarattılar. Demekki bizde savunma yok. yalandan bir gösteri halk umurlarinda degil. tek adam rejmi icin

      https://youtu.be/_QEEPZYuzLQ

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      O linkleri bende gördüm abi iyi bak paylaşıma. Akp genclik kollari ve trol paylasim. hergun haberlerde izliyoruz cifcilerin hacizine bak. neler var tarim bakani aciklama yapti dinledin mi? gulmemek eldemi? ya hazine bakani abi izle bak yerlere yatarsin bunlarin birsey bildigi yok

      Yorumla
    • Master81
      Master81
      +1 yıl

      kardeşim allah aşkına uçak yapıyoruz. bayraktar da mı trol? toog trol mü? solunum cihazı trol mü? yapmayın ya biraz tarafsız bakalım.

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      18 Mart 2023'te MMU'yu hangardan çıkarıyoruz, Hürjet'i, Atak-2'yi uçuruyoruz." dedi. Motor konusunda Kale Arge ve TEI'nin geliştirdiği motorlar bulunduğuna değinen Kotil, TEI'nin 1600 beygir turboşaft motoru 1 yıl içinde kendilerine teslim etmeye başlayacağını belirtti.26 Mar 2022 bu hayali de insallah olur. fakat bu bir ilaçlama jeti olur oda biz üretmiyoruz parcalari ingiltere den ve almanya olmak üzere bir cok ulkeden gelecek biz toplayacagiz. togg gelince 3 yildir hala uretimi olmayan ama lafta kalan bir arac. her secim oncesi gibi boşvaaf abi. birtane cikarip atsinlar yana. toog dediginiz arac kore mali etketi ustunden alinmis bir arac. bununla ilgili zaten almanya aciklama yapti. bu da bir hayal ortada olan birsey yok. uretim yapan açan üreten bir ülke 3 yilda faliyeti yoksa bitmiştir. Sana yetli verse 1 ayda kuratsin neden hala kurulmadi?

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Bayraktara gelince abi damadi ve babasi topu oraya atti ama üretim bizde yok. tofas nasıldı fiat vs italyan ama biz topladik o arabalari. turk mali diyoruz ama turk degil italyan. yani bizde o teknoloji yok mu? evt var ama onu hayata gecirecek kimse yok... silahli kuvetler ve diyanet kafada odenekte. madem bizde urerim varda neden silah mermi ya mermi yurt disindan alip bunu devlete fatura ediyoruz. Abi bizim silah sanayi bile araplar ve ruslarda tank palet bile girdi katarin alanina. silah savunma sanayi verilirmi?

      Yorumla
    • SanaNeDerGibi
      SanaNeDerGibi
      +1 yıl

      Ben severim yeni bilgileri cikmam lazim yaz laflariz gelince abi kendine iyi bak saygilar🌷🙏🏼

      Yorumla
  • Ebûgurebâ
    Ebûgurebâ Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 372 cevap paylaştı.

    3 lira neymiş be 10 lira yapında yiyen yiyemeyen belli olsun. zaten şişman bir ülkeyiz. zayıflamamız gerekiyor. :D acınası halde olan güzel ülkem , sen tarımın gözbebeği durumunda bir ülkeydin , ne ettiler böyle sana.

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      pasta yoksa ekmek yiyin diyen Fransızlara ekmek yoksa hiç bir şey yemeyin diyen Türkler :D

      Yorumla
    • Ebûgurebâ
      Ebûgurebâ
      +1 yıl

      vekilin biriside simit kıyaslaması yapıyordu. böyle garip bir ülke yönetimi ile her gün ayrı bir şok yaşıyoruz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çare milli görüş. liberal ekonomi batırdı bizi

      Yorumla
    • Ebûgurebâ
      Ebûgurebâ
      +1 yıl

      Fatih ERBAKAN çözecek bu işi. ben o adama inanıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fatih Erbakan tek başına çözemez. Ekibiyle beraber çözecek. Doğan Aydal hoca tarım için yapılması gerekenleri biliyor. İnsanların aklı varsa Milli Görüşçü olurlar. Chp de Akpden farksız olacak. Borç al borç öde.

      Yorumla
    • Ebûgurebâ
      Ebûgurebâ
      +1 yıl

      Ya zaten erbakan derken ekibide giriyor bu işin içine. yoksa aydal hoca sağlam adamdır. eğer ekibi arkasından iş çevirmeden sağlam dururlarsa ,10 seneye 2 kat büyür bu ülke.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      başa gelmemiz gerekmiyor. Kaynak paketleri gönderildi tüm partilere hatta cumhurbaşkanına

      Yorumla
    • Ebûgurebâ
      Ebûgurebâ
      +1 yıl

      hiçbiri kulak asmadı bile. bizdeki mevcut siyasetçiler ülkeye hizmet değil kendine hizmet etmek için varolmuşlar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      aynen öyle.

      Yorumla
  • Altinbasakk
    Altinbasakk Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Görüşler artacağı yönde. TMO ambarları bomboş. Ukrayna bize tahıl sevkiyatı yapamayacak ve önümüzdeki aylarda çok daha zor günler bizi bekliyor gibi.

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pasta yeriz sıkıntı yok 😥

      Yorumla
    • Altinbasakk
      Altinbasakk
      +1 yıl

      :((

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

28

Cevap

29

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    Pahalı olmuş

    1
    0 Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    burada niye 4 ya hemde aylardır🙄 neyse ki çok fazla ekmek yiyen biri değilim allah yokluğunu göstermesin

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      neresi orası

      Yorumla
    • Balhaatunn
      Balhaatunn
      +1 yıl

      İzmir

      Yorumla
  • _MelisYıldız_
    _MelisYıldız_ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal ekmek 5 lira bence uygun kıyaslama yapınca

    1
    2 Yorumla
    • _MelisYıldız_
      _MelisYıldız_
      +1 yıl

      Tahılı savaş olan ukraynadan alıyoruz gemiler daha yeni yola çıktı bu açıdan bakınca fiyatlar iyi baskılanıyor yine... Asıl sıkıntı 2023'te tekrar AKP iktidara gelirse başlayacak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      20 yıllık iktidarın bahanesi olamaz

      Yorumla
  • zeynepaydas17
    zeynepaydas17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Annemin gözü yaşlı... Annem çok sever halk ekmeği normal ekmeği asla yemez ne zaman 3 TL oldu oaaaa

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bilmem ben bugün aldım 3 lira olmuş yuh ya

      Yorumla
    • zeynepaydas17
      zeynepaydas17
      +1 yıl

      Anneme söyledim o da sabah almış 3 liraymis benim şimdi haberim oldu vay be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      takip etmeyince bilemiyorsun ki sürekli değişiyor.

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu halk bunu hak etti. Kimse kusura bakmasın. Saraylarda sefa sürenleri desteklerken hesap etmeleri gerekirdi.

    2
    0 Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    10 liradan da olsa yeriz ekmeksiz hayat geçmez biz türküz

    1
    0 Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Normal hersey artarken ekmegin artmamasi beklenemez demi

    1
    0 Yorumla
  • novel
    novel Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 316 cevap paylaştı.

    Halk ekmekleri diğer ekmeklere göre daha güzel bence. Tadı bile farklı

    1
    0 Yorumla
  • ÜyeOldum34
    ÜyeOldum34 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Bakkalda tırtıklı (elektirik fırında pişmiş ekmek) 3 normal odun ekmek 4 ne anlamı kaldı o zaman

    0
    0 Yorumla
  • SeninİcinGeriGeldim
    SeninİcinGeriGeldim Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 93%
    +1 yıl

    3 liraya nasıl satıyorlar valla helal olsun kâr etmeyi geçtim zarar bile edebilirler o fiyata...

    0
    0 Yorumla
  • TAPASYA_
    TAPASYA_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bu halka her sey mustahak

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      bu İstanbul fiyatı diğerlerini bilmiyorum

      Yorumla
  • Ildır35
    Ildır35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 56 , eic 96%
    +1 yıl

    10 TL olsun işim olmaz.

    Fakirlik kader değil bilinçli bir tercihtir.

    0
    0 Yorumla
  • MelikeÇaytak
    MelikeÇaytak Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 95%
    +1 yıl

    Hem fırın ekmeklerine göre daha sağlıklı bu kadar zammın üstüne de zam yapması bence normal.

    0
    0 Yorumla
  • By_Barsss
    By_Barsss Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 73%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 365 cevap paylaştı.

    Artsın tabi ya zaten her şey pahalı zarar etmesinler

    0
    0 Yorumla
  • Ozanca32
    Ozanca32 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 93%
    +1 yıl

    1 lirası olan bir ekmekle bir gününü savuşturuyordu yazık oldu bize

    0
    0 Yorumla
  • essearaa
    essearaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Her yerde fiyatlar farklı.. Umarım artmaz

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstanbul için konuştum 2 lirayken 3 oldu

      Yorumla
  • Birabey
    Birabey Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    3 liraya nerde satılıyordu bizim burada 4 tl

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      yeni 3 lira oldu İstanbul'da zaten

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      Bursa da 3 aydır 4 lira

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      harbi mi yuh

      Yorumla
    • Birabey
      Birabey
      +1 yıl

      3 lira yazınca şaşırdım ben

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstanbul'da 2 liraydı 3 lira oldu çok tepkiliyik

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yani yazık o kadar kuyruk bekleyenler falan vardı ucuz diye

    1
    0 Yorumla
  • Dominant_Bey
    Dominant_Bey Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Nasıl buldunuz mu? Biz mi istedik ki memnun olalım.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben yazmadım Adminlere söyle ben ne düşünüyorsunuz diye sormuştum

      Yorumla
    • Dominant_Bey
      Dominant_Bey
      +1 yıl

      Kusura bakma sana denk geldi o zaman.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tamam 😁

      Yorumla
  • 1terazikadınıı
    1terazikadınıı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Ekmek 7 liraydi en son

    1
    0 Yorumla
  • ekrtl95
    ekrtl95 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Avrupa bizi kıskaniyeeeehhhhhh

    1
    0 Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 366 cevap paylaştı.

    İdeal. Özellikle İzmir'e göre iyi

    1
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Artacağını düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok ucuz be 🥹

    2
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      eskiden 50 kuruştu reis neresi ucuz

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hangi eski? Ne kadar eski? Dünyanın ekonomisinden haberin var mı senin :D

      Yorumla
    • _MelisYıldız_
      _MelisYıldız_
      +1 yıl

      Sosyetic bacım bunlar talımatı wayt hausdan alıyor hepsi h@yin

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @_MelisYıldız_ sjsjshs :D vay hayinler vaaay

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tarımı bitirdikleri için bu kadar pahalı her şey.

      Yorumla
    • TurritopsisDohrnii
      TurritopsisDohrnii
      +1 yıl

      su 3 tl ucuzzzzzzzzzz

      Yorumla
  • sevilöncü
    sevilöncü Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    +1 yıl

    fiyattan ziyade çoğu fırın ekmeğinden daha sağlıklı hiçbir sindirim sorunu yaşamıyoruz

    0
    0 Yorumla
  • AynenKader
    AynenKader Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 104%
    +1 yıl

    Nerenin halkı bu

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstanbul

      Yorumla
  • kafalaarguzeel
    kafalaarguzeel Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    iyi yinede

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      10 lira olacak bu gidişle

      Yorumla
    • kafalaarguzeel
      kafalaarguzeel
      +1 yıl

      yarın 10 tl olunca bu fiyat daha iyi olacak öyle düşün

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tarımı bitirdi Akp ve öncekiler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    memnun olmasakda fiytlar böyle

    1
    0 Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 306 cevap paylaştı.

    Artar seneye bu fiyat 4 5 lira olur

    0
    0 Yorumla
  • Kömüüür
    Kömüüür Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 93%
    +1 yıl

    Umarım artmaz, ama artacak gibi duruyor.

    0
    0 Yorumla
  • HollandEUnl
    HollandEUnl Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 616 cevap paylaştı.

    Bu daha bir sey degil daha cok cikacak ekmek

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ekmeğin fiyatı daha da artmalı

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      niye

      Yorumla
    • 1terazikadınıı
      1terazikadınıı
      +1 yıl

      Bu müştecilere yariyor

      Yorumla
  • Billy59
    Billy59 Takip Et
    Master Yaş: 25
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 436 cevap paylaştı.

    Çok fazla

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      diğer şehirlerde daha da pahalıyımş

      Yorumla
  • Isbackafr0
    Isbackafr0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Geç kaldı harika buldum

    1
    0 Yorumla
  • TurritopsisDohrnii
    TurritopsisDohrnii Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    ucuzzzzzzzzzzz

    1
    0 Yorumla
  • Mysteriaa
    Mysteriaa Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Artar

    1
    0 Yorumla
  • aslıı_7
    aslıı_7 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    artar

    1
    0 Yorumla
  • gencoyn-135
    gencoyn-135 Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Artar

    1
    0 Yorumla
  • Yalanduunyaa
    Yalanduunyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ee normal 3 olur 4 olur 5 olur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Her şey pahalılaşıyor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    ekmek 35tl zaten

    1
    0 Yorumla
  • ncwpnfpbwlncw
    ncwpnfpbwlncw Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl

    Artar

    0
    0 Yorumla
  • XxlAYUBOĞAN
    XxlAYUBOĞAN Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 96%
    +1 yıl

    Artacak

    0
    0 Yorumla
  • Öyküisik
    Öyküisik Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    Artırdıkca arttiriyolar

    0
    0 Yorumla
  • Fatmanurarı
    Fatmanurarı Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    burada. niye 4 tl

    0
    0 Yorumla
  • Pinky_Pie
    Pinky_Pie Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    normal

    0
    0 Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Yazık alamayan var.

    0
    0 Yorumla
  • Patron-Burada
    Patron-Burada Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    4 tl. Yoksa 5 mi oluyor şimdi de!!!

    0
    0 Yorumla
  • SeductiveWhiteWoman
    SeductiveWhiteWoman Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Sudan ucuz sfsfs

    0
    0 Yorumla
  • Daffy99
    Daffy99 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Hiç ekmek yemedim

    0
    0 Yorumla
  • apro45
    apro45 Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ucuz

    1
    0 Yorumla
  • Ultrasonreyz
    Ultrasonreyz Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Markette 3.5 tl

    0
    0 Yorumla
  • KIYUIBI
    KIYUIBI Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22
    +1 yıl

    burada 5 tl

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    İns daha da artsrr

    0
    0 Yorumla
  • π_anistt
    π_anistt Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    İyi iyi

    0
    0 Yorumla
  • Zaza0700
    Zaza0700 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Artsin

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(42)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Halk Ekmek 3 lira oldu, nasıl buldunuz fiyatı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Tanesi 3 lira'dan ekmek alıyor musunuz? 10 cevap verildi
Ekmeğe zam geldi. Sizin orada ekmek kaç lira? 33 cevap verildi
Bulunduğunuz yerde ekmek kaç lira? Zam geldi mi? 76 cevap verildi
Ekmek fiyatları? 20 cevap verildi
Ekmeğin fiyatı ve ebatı? 9 cevap verildi
Rize'de ekmek 5 lira oldu! Sizin orada ekmek ne kadar? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨