Eşim fakiriz diye çok şikayetçi napıcam bununla?

Bir anda zengin oluyum istiyor çok isyankar şükür yok ondanda hep işten çıkıyor azla yetinmeyenin çoğu olmaz diyorum anlamıyor bura bana yetmezki hiç bir şey beğenmiyor burnu çok havada bıktım inanki arkadaşlar kendimi nasıl rahatlatıcqm onun yollarını aryorum çocuğumuzda var eşimin karnı doyuyorsa azıcık çocuğu sayesinde Rabbim onun rızkını veriyorda oluyor çok şükürsüz yaptığım yemekleri beğenmez bıktırdı ya eve gelmesini istemiyorum o derece
Eşim fakiriz diye çok şikayetçi napıcam bununla?
Cevapla