Doktorların az para alıyoruz deyip en iyi otel, villalarda tatil yapmasına ne demeli?

Doktorluk en saygı duyduğum mesleklerin başında geliyor, herkes Doktor olamaz zor ve iş yükümü fazla olan iş ama sinir olmaya başladım Doktorlara tanıdığım 2 Doktor var bir Lüks Villa da tatil yapıyor günlerdir diğeri de lüks otelde ikisi de Devlet hastanesinde doktor Ee hani az para alıyordu bunlar? Bu zaman da tatil yapmak zengin işi lüks yerler de bide

Doktorların az para alıyoruz deyip en iyi otel, villalarda tatil yapmasına ne demeli?
Cevapla