Ailemle yaşıyorum diye herkes "maaşın sana kalıyor, şanslısın" diyor. Sizce bu ekonomik açıdan şans mı?

Dışardan bakan herkes bana "ailenle yaşıyorsun, maaşın sana kalıyor, rahatsın" diyor ama durum hiç öyle değil. Ona rağmen param yetmiyor. Aileyle yaşamak avantan mı?

Ailemle yaşıyorum diye herkes maaşın sana kalıyor, şanslısın diyor. Sizce bu ekonomik açıdan şans mı?
Ailemle yaşıyorum diye herkes "maaşın sana kalıyor, şanslısın" diyor. Sizce bu ekonomik açıdan şans mı?
Cevapla