Dışardan bakan herkes bana "ailenle yaşıyorsun, maaşın sana kalıyor, rahatsın" diyor ama durum hiç öyle değil. Ona rağmen param yetmiyor. Aileyle yaşamak avantan mı?

Dışardan bakan herkes bana "ailenle yaşıyorsun, maaşın sana kalıyor, rahatsın" diyor ama durum hiç öyle değil. Ona rağmen param yetmiyor. Aileyle yaşamak avantan mı?

Buna şans diyenlerin yaşantısına bakmak lazım bi de, ellerinde imkan olsa kendileri de köpek gibi isteyecektir, bende abimle yaşıyorum mesela, bana da ooohh kralsın falan diyorlar ama işin bi de arka tarafı var kimsenin bilmediği. İmkanı varken ailesiyle yaşamayı kabul eden insan her zaman benim gözümde bir adım öndedir. Dışarda kalıp ne olacağı belli olmayacakken ailesiyle kalmaya katlanan kişiyle her türlü olur
Ailem hep bunu dedi, yanımızda kal masrafın olmaz maaşın cebine kalır vs. bi süredir yalnız yaşıyorum evet aylık oldukça yüksek bi miktar eve yemeğe vs gidiyor ama yalnız yaşamaz harika bi olay. Mutlaka herkes deneyimlemeli
Cevap
9Cevap
Bence değil
İyi bir şey tabi.
Kira, elektrik, su, gıda vs giderleri yok. Nasıl para yetmiyor? Biriktirmen gerekir. Paranı nerede harcadığının listesini yap.
Bir insan tek başına yaşadığı zaman güçlü olur. Paranın sana kalması önemli değil hayat kendini nasıl hazırladığın önemli
Yetmesi lazım aslında , ailene mi veriyorsun çoğunu
Valla ailemlede yaşarkende, kendim yaşarkende bi şekilde para yetmiyordu. Hayır azda kazanmıyorum ama yinede yetmiyordu.
Evet avantaj. Kendi ev kiranı faturani ve diğer tüm zorunlu ihtiyaçları odediginde işler değişiyor keyfi harcamalara para kalmıyor.
Günümde Türkiyesinin ekonomik şartlarına göre şans tabi ki.
Yoo alakasız her zaman öyle değil.. Ailem zengin ama onlarla yaşamaktansa yalnızlığı daha çok sevdim
Evet, bu devirde şans bacım
Tek yaşamaya göre avantaj
Çok şanslısın birikim yaparsın
Dışı seni içi beni
Yok be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?