Ailenizle aranız nasıldır? Her şeyi konuşabilir sohbet edebilir misiniz? Kendinizi bu konuda şanslı hissediyor musunuz?

Ailenizle aranız nasıldır? Her şeyi konuşabilir sohbet edebilir misiniz? Kendinizi bu konuda şanslı hissediyor musunuz?

Evet şanslı hissediyorum. Şükür babam vefat etti zaten annem ve kardeşim ile çekirdek aile kavramı oluşturuyoruz ve birbirimize kenetli yaşayan bir aileyiz. Keyifli günler.
Maşallah
Teşekkür ederim..
Cevap
7Cevap
Hayır hiç şanslı görmüyorum
Babamla günlük konular konuşuyoruz sadece. 15 saniyeden uzun olsa da sohbetin içeriği ve kalitesi de önemli..
Aile konusunda çok şükür iyiyim. Zaten daha iyi aile olsa şu anki "ben" ben olmazdım.
Hayır görmüyorum özellikle babam belirtilen gibi cidden uzun süre babasıyla telefonda konuşabilen varsa çok şanslı bu konuda
Dünyaya bir daha gelsem yine aynı ailede olmayı seçerdim. Bu konuda çok şanslıyım
Maşallah
Ben her zaman şanslıyımdır.. evet aile bakımından da oldukça şanslıyım.. insanlar babalarına fikirlerini iletemezken ben iletirim
Çok şükür herkes sağ arada anamın dirdiri oluyor evlen evlen diye diye ama ne yapsa boş tabi
İyidir görüyorum evet
Maşallah
Baba taraftan şanslı değilim😂
Babamla Sabaha Kadar karı kız Konuşuruz 😂
Evet görüyorum.
evet şanslıyım
Maşallah
Ufak tefek şeyler oluyor ama yine de şanslıyım
Evet 👍🏻
Kesinlikle
Evet
Hayır
Pek değil
Hayır tâbi ki de
Neden tabi ki de dedin
Hayır dedim yanı
Evet, şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?