Selam arkadaşlar hangi banka kartını kullanıyorsunuz memnun musunuz

Selam arkadaşlar hangi banka kartını kullanıyorsunuz memnun musunuz

Akbank,
Vakıfbank,
Ziraat ve İNG kullanıyordum.
Şimdi Garanti'de açtım. Bir ara TEB'de kullanıyordum ama ilgi sıfır. Bir ara kartım kopyalanmıştı, tüm param çekilmişti. İlgilenmedikleri için paramı iade aldıktan sonra anında kapattırmıştım. En memnun kaldığım Akbank.
Cevap
3Cevap
İninal kart kullanıyorum
nasıl bir kart o
Garanti💚, memnunum
Yapıkredi world kart. Memnunum.
Vakıfbank, memnunum.
Ziraat bankası maaşımı da ordan alırım.
Ziraat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?