Ben üniversite 2. Sınıfım fizyoterapi okuyorum. 2 gün sonra bütüm var ekonomik krizden, stresten çalışamıyorum 😞 kafam hicbir şey almıyor! Bu kız kyk yurdundaki oda arkadaşım! Namı değer or*spu rüya! Arkasından değil yüzüne de diyorum!!!
Kıza bu günlerde gerçekten hak vermeye başladım. Kötü yola düşmek istemiyorum!
Ama siz şimdi çalış diyeceksiniz. Size yemin ederim iş bulamadım. Köy gibi ilçede yaşıyoruz. Manavda, bakkalda hatta fırında beni gectim erkek kuzenim bile iş bulamadı İstanbul'a çalışmaya ablasının yanına gitti.
950tl kredi kartı borcum var. Her harcamamı sonradan taksitlendiriyorum harçlık avans cekiyorum asgariyi ödüyorum. Gerçekten böyle yaşamaktan bıktım...
Kötü yola düşmeden para kazanmak için ne yapmalıyım?
şu an cazip gelen bu teklif sonrasında bütün hayatını yok edecek bilmiş ol sen terapistlere kaç hayat kadınıo gidiyor senle aynı sebeplerden başlamış biliyo musun bilsen aklından dahi geçirmezsin neler yaşamışlar senin o, rüya zaten ruhunda varmış bu para bahanesi ama senin sonun kazandığın her kuruşun hayatından bir parça ışık ve akıl sağlığı götürüşü olacak.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Sakin böyle bir yola düşeyim deme. İlk başta zor durum içindi dersin sonra da sana çok rahat gelir. Bırakmak istemezsin. Misal youtubede de falan gelip hayatını anlatan videolar oluyor. O videolarda küçüklükte zor durumdan dolayı bu duruma düşenlerin daha sonra durumları düzenlediğinde bile hala ona devam ettiğini görüyoruz çoğunlukla. O yal cazip geliyor artık. Senin bedeninle değil de emeğinle para kazanmak kesinlikle daha doğru bir yol. Bunun için hiç iş durumu yok diyorsun , internet ortamında yapılan işlere yönelebilirsin. Örneğin internette bir firmayla anlaşıyorsun. Makyaj malzemeleri ya da bakım ürünleri ya da temizlik ürünleri gibi şeylerle ilgili oluyor. Sen çevrendeki insanların o firmadan ne kadar çok alışveriş yapmasını sağlarsan o kadar para kazanıyorsun. Biraz geniş bir çevren olması lazım ama. Ya da el el yeteneğin varsa bir şeyler yapıp Instagram sayfası açıp ordan satabilirsin. Veya letgo gibi bir şeyler satılan yerlere kullanmadigin kitapları , eşyaları falan satabilirsin. Pek eline bir para geçmez ama hiç yoktan iyidir. Bunlar daha çok artar. Sen de istersen daha detaylı bir şekilde araştirabilirsin
şu an sıkıntıda olduğun için teklif cazip gelebilir ama sonrasında psikolojik olarak kendini daha dipte hissedersin. Durumun zor Allah yardımcın olsun. Yorumlarda okudum başka bahçede akşama kadar çalışıp 160 TL almak az demişsin. Haklısın beden gücü az ama diğer taraftan alın teri pişman olmaktan iyidir
Pişman olmaktan iyidir mi? 😂 bak ben 3 sene önce İzmir'de zeytin topluyordum. Yazin calismak nedir cok iyi bilirim. Sabah 8 akşam 4 çalışırdım ve 90tl kazanırdım. 38-40 derece sıcak olurdu 10 dkda bir kafamıza su dökerdik!
Bir gün çavuş su almayı unutmuş ne içecek suyumuz var ne de başımızı ıslatacak su! Hava 39 derece zeytin ağaçlarının yaprağı çok ince güneşten korumuyor. Öğlen 2 gibi merdivende iken bir anda bayılmışım düşüp omuzumu kırdım. Gözümü bir açtım 1.5 gün geçmiş. Ameliyattan çıkmışım. Simdi Aradan 3 yıl geçti hala kolumu eskisi gibi kullanamıyorum! Kac kere kendi kendime düşündüm. Ceske zeytinde çalışana kadar bi pêzévenk olsaydım diye! En azından omuzum sağlam kalırdı...
Şimdi omuzumun eskisi gibi olması için 2. Ameliyat lazım. Onuda isvicrede hastaneler yaparmış en ucuz. 800.000 liram olmadığı için böyle yaşayacağım...
Öncelikle çok geçmiş olsun. Verilen paraların verilen işin karşılığı olduğunu savunmuyorum ne yazık ki ülkemiz bu konuda saçma sapan düşünceler içinde. Ancak bir insanın bedenini kullanması da kötü değil mi? . bunun kadını erkeği yok ikisi içinde kendilerini ilerisi için kötü hissettirecek bir davranış.
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
5
Cevap
13
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kötü yola düşmekten korkma bence! Neden mi kendimden örnek verim. Ben 28 yaşındayım. 21 yaşında askerden geldikten sonra yaz kış demeden hep çalıştım. Kimsem yoktu tek başıma yaşadım. 18 yaşında çalışma hayatına atıldım 26 yaşına kadar serefimle çalıştım ve ardima baktim. 8 senede bir telefonum birde 95 model ninemin gençliğinden kalma çürük bir tipo arabam vardı.
Sonra değiştim. Senin tabirinle kötü yola düştüm. 2 sene olmadı aşağı yukarı 19-20 ay oldu. o 20 ayda ister inan ister inanma 8 yılda emeğimle kazandığım paranın 100 mislinden fazlasını kazandım. Artık bmw'ye biniyorum son model iphone kullanıyorum. Işlerini macbookdan hallediyorum. Önceden bana ezik gariban diyenler şimdi benden iş ve ya para dileniyor. Kısacası bu sefil ülkede emeğinle alın terinle hicbir başarı göremezsin! Senin alın terini emeğini çalanlar sömürenler her daim olur! Onun için namus etik deneyeceksin bu ülkede! Namuslu ve etik kişileri bu ülkede šikerler net!
Sakın yapma. 950 TL için bu duruma düşülmez. Ailenden iste yazın çalışıp verirsin.
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Baba evinin bulunduğu yerde iş yok! Herkes çiftçi büyükşehirde yaşamıyorum. Kasabadan farksız yerdeyim 😑 babamda gel bahçede bize yardım et diyor ve parada alamıyorum...
Sabah 7de iş başı yapıyorlar akşam 5de canın çıkınca iş bitiyor 😑 geçen sene 120tlydi günlüğü. Bu sene çok olsa 150-160tl yaparlar! Hem yaşıtlarım yok hemde bu kadarcık para icin bu kadar rezillik çekmeye gerçekten değmez!