Güncellemeler
+1 yıl
ben işimi değiştirmek için yardım istiyorum iyi niyetle para vermek isteyenlere teşekkür ederim ama kabul edemem sadece iş için bana yardım edin lütfen sadece hakkım olanı kazanmak ve insan hibi dinlenebilmek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
24 saat için asgari ücret veriyorlarsa geç önce işini değiştirmeye bak. Daha az saate al alacaksan asgari maaş. Bir de eve ev arkadaşı al.
14*
Ev arkadaşı al
Yeni asgari ile belki biraz düzelir sin
ev arkadaşı arıyorum ama kimse yok kız olsa iyi olur çünkü 2 erkek gabıma taşınmak istedi ama korkuyorum ve niyetleri başka yani belli elimde bi canım var
Saçmalama erkek alma sakın
almıyorum zaten
İyi nerelisin
samsundayım
Ne dedin ya
Acil bir sevgili bul onun yanına taşın yardım eden yok mu hiç
yok yardım eden allahım sevgili mi kurtaracak beni
Seni tanımıyoruz ki nereden bilelim böyle olduğunu ispat edebilir misin
ağlamaktan canım çıkıyo 1 aydır ne doğru düzgün dinlenebiliyorum nede çözüm bulabiliyorum nasıl kanıtlayabilirim ben bunu
Tamam yukarı bir daçay içelim
Eğer cidden acilse ve dediğin gibiyse yardımcı olurum
evet acil teşekkür ederim ilgin için
Yardımcı olurum o zaman soruyu beğendim
Oncelikle 14 saatlik calistigin yerden kurtul sonra ev arkadasi bul bekarsan sayet akilli hareket et extra masrafa girme sakin
bekarım ekstra masrafım yok ben son 5 aydır her ay sadece 200 tl ike karnımı doyurmaya çalışıyorum o kadar herşeye zamn geliyo görüyosunuz 60 kilodan 48 e düştüm stresten de yiyemiyorum içemiyorum bişey
Valla bende sikintidayim ama sistimm
İnternetten bazı iş modelleri var dilersen detaylı anlatim onları yap hemen gelir elde edersin
ne gibi
Çok üzücü bir durum Allah yardım etsin sana sevgilin Koşanin yok mu..
yok fakirin yüzü güler mi intihar edicem artık
Bir kahve içelim bir çay içelim
Ev arkadaşı istiyor musun tüm giderlerini ödesin..
of ya derdiniz ya dalga geçmek ya şerefsizlik peşindesiniz yanıma kiracı bile bulaam sevinirim ama yok kimse hep erkekler gelmek istiyo erkeklere güvenmiyorum bi canım var elimde onu da birine veremicem
Ev arkadaşı istiyor musun tüm giderlerini ödesin.. beraber yaşayabiliriz her şeyi ben ödeyeyim
Göbek dansı yapacaksın bu gidişle
hiç komik değilsiniz
Troll soru
Sevgilin yok mu yazıp durmuşlar bıktım artık ya
her şey üst üste gelirlen bi de bunlarla uğraşıyorum evet
Şansındaymışsın iş konuşabiliriz
Samsun’dayım personel alıcam
ne işi
Emlak
Açtım
Sen gizlisin belli et kendini
Bir ev arkadaşı ara, ilan ver.
şehir yüzünden sanırım sadece erkekler başvuruyor denedim erkek almak istemiyorum eve
Erkek alma zaten.
Bulunduğun şehirde üniversite var ise o üniversitenin ilan gruplarına gir, sayfalarına gir, adminlerine yaz sayfalarında paylaşsınlar v. s mutlaka bulunur
yaptım ama kızlar nadiren eve çıkıyo zaten ayrıca okul döneminin ortasında kim neden eve çıkmak istesin
Bilmiyorum aklıma gelenler bunlar 🤷🏽♂️😣
O zaman sen bir yurt v. s biryer arayacaksın daha uygun fiyata olan.
ev eşyalarını napıcam peki çalıştığımı onları ödemeye veriyorum karşılamayacak fiyata mı satayım allahım ölmek istiyorum ya
Olur böyle şeyler dönem dönem, bir şekilde yolunu bulursun.
Ölmek isteme, daha güçlü olmak iste.
Ailen yok mu?
yok maalesef
O halde ev arkadaşı alman gerekiyor.
kadın birini bulsam zaten rahatlicam kira aşırı yük oluyo borç falan bıraktı eski ev arkadaşım onun yüzünden bunları çeliyorum
Pert time seni sarsmayacak bir ise de girebilirsin. Bir esnaf grubuna sor. Bulaşık, temizlik vs.. Her tür ek iş yapılabilir.
Kötü yola düşmede ne yaparsan yap
esktra bi iş bile olaun onu arıyorum 14 saat çalışıyorum 20 saat çalışsam da yetmiyo işverenler k kadar acımasız ki
Seni anlıyorum ama yapılabilecek bir şey yok burs kovala
burs veren birini nereden bulabilirim ki gerçekten çıldırmak üzereyim
Vakıflar genel müdürlüğü ya da çeşitli kurumlar var internetden araştır
14 saate asgari ucrete ne isi bu?
yerel bi market ekstra çalışma saatlerini de ödemiuo başka iş bulmadan da çıkamıyorum her şey sıkıntı off
hangi ildesin yardimci olurum
samsundayım teşekkür ederim ama nasıl yardım edeceksiniz iş ilanı falan kovalıyorum sürekli ama yok daha iyi bi yer
gelcen mi
ya kusura bakmayın ama sapık falan da dolu burada ben sadece iş istiyorum dilenci değilim
iyi geceler
yardimci olcm
Seninki dertse benim intihar etmem lazım 😅
senin neyin var 14 saat çalışıyorum asgari ğcret alıyorum sağlık sigortam bile yok başıma biley gelse evde ölü bulunmam bile 2 ayı bulur
Benim derdim çok büyük öyle yazmaya çalışsam çok uzun olur
Başka şehre taş alır mısın
benim durumum bu abi ben dert yarıştırmıyorum bi başıma hayatta kalmaya çalışıyorum bundan daha beter nasıl bi durum olabilir
Sana yardımcı olmak isterdim ama nerede olduğunu bilmiyorum
Yav umudunu kesme delirtme beni çalış azimle ödersin bana şu an 100 milyar verseler 10 katı yokmu derim sen haline şükrrt diyorum yarış yapmıyoruz diyorum ki dert edilecek kadar sıkıntı değil seninki üzme kendini.
Şehir?
samsun
Okkk
Şehir soran var sanki Robinhud mk
Nerelisin bende sana verim
Ev arkadaşı bul
Show yapabilirsin
Sende sevgiline taşın
yok ki
Yaşın kaç minnoş
23
Üzüldüm aynı şehirde olsaydık seni ev arkadaşım olarak alırdım 🤦
Ne kadar ki kiran
Ben yardımcı olayim