Para kazanmak için illa kötü yollara mı düşmek zorundayım?

İş yok bu aralar olsada asgari ücretten az biraz fazla oluyor. Maaşın yarısı kiraya gidicek bana ne kalıcak yani geçinmek imkansız 2 cocugunla birde. Dulum ve illa bu işi mi yapayım yani bilmiyorum
Para kazanmak için illa kötü yollara mı düşmek zorundayım?
Cevapla