Değişen bir şey olmayacak. Maaş euroya çevrilip 280 euro olacak. Aynı şekilde her şeyin fiyatı da böyle olacak. Mesela bir araba 170 bin TL değil de 10 bin Euro olacak. re-state://background_color_rgb (32, 33, 36), font_color_rgb (189, 193, 198), justifyLeft
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
İşte yurt dışından ona göre gelecek her şey dolar ver dolar al veya euro ver euro al olacak o zaman da fiyatlarda normal olacak onlar gibi olacaz bizler zaten dışarıya bağlı bir ülkeyiz hep ver gülüm ver gülüm diyoruz al gülüm diyemiyoruz bizim paranında kıymeti kalmadı artık ee biz de euro ve dolara geçek ikisine de geçek karışık olsun herkes rahat olsun o dediğin yine iyi 170 yerine 10 vermek
Bşımızdaki veya diğerleri farketmez hepsi aynı lafa gelince vatandaş icaata gelince yeme var o gitse başkası gelse aynı olacak hatta daha kötü bile olabilir farketmiyor mesele şu bizler diğer ülkeleri seven insanlarız zaten şimdi herkesin elinde olsa Türkiye de bir tane bile adam kalmaz ben de dahil benimkisi para değil tabi şincik biz dışa bağlı bir ülkeyiz ne kadar lafta kalsa da işte özgürüz şuyuz buyuz vs dense de dışa bağlıyız dediğim gibi aşığız zaten her şey dışardan türk lirasınınn da bir değeri kalmadı artık bundan sonrada bir değeri olmayacak hep ver gülüm yapıyoruz dışarıya al gülüm diyemiyoruz o yüzden dolar ve euro kullansak daha iyi olur bunu yapacak birileri olsa çok iyi olur türk lirasının değerli olması için bu türk halkının çalışması lazım ama maalesef öyle bir türk halkı yok youtube da ruhi çenetin bir videosu var 1 dolar 1 lira olursa ne olur diye ruhi video da bu türk halkı yatıyor yiyor içiyor sadece diyor tabi böyle demiyor o daha farklı diyor ama bu milet ver yiyim ver uyuyum ver yatıyım olduğu için bir yerde böyle olduk zaten sadece başımızdakilerin suçu değil ee bir ülkenin insanı nasıl olursa başındaki de o olur adam diyor ki hırsız çalışıyor ama bakıyorsun ki bunu diyen ben de hırsızlık yaparım çalarım diyor o zaman ne oluyor böyle insana böyle hükümet olur insnalar neyse baştaki de odur zaten her şey ortada
Eee yani biz seçiyoruz işimize geleni seçiyoruz angisi gelirse onların umrundamıyız hayır tabiki de onların ki ne oluyor köprüyü geçene kadar ayıya dayı demek oluyor bu hepsi için geçerli hepsi de aynı zaten
siyasetcilerin hepsi amcamın çocu tayibe söven asan kesenler yalıyor şimdi satılık köpek partisine döndü malum parti örnek verdim alaynın mng hiç bir parti bu alageyik kadar sqmedi memeleketi
Niye kullanıyoruz ya bugdayi, mercimegi, ineği, koyunu, samanı, yagi, elektriği, akaryakiti dolar kullanarak alıyoruz yolu köprüyü euroyla yaptırıyoruz yani asıl sorun dolar euro kullanmak değil gerekenden fazla kullanmak 😉
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bunları nereden kullanıyoruz temin ediyoruz nasıl temin ediyoruz bizim türk lirasının değeri kaldı mı ki değeri varsa neden dolar 16.50 euro 17.50 daa dün dövizciye gittim o zaman bizim paramız çok değerli fiyatlar bu kadar artıyor almış başını gidiyor herşeyimiz dışardan bizler dışarıya bağlıyız zaten hep ver güllüm ver gülüm diyoruz al gülüm diyemiyoruz onu desek bu halde olmayız o yüzden dolar ve euroya geçsek senin benim herkes için iyi olacak
Tamam işte senin de dediğin gibi hep ver gülüm diyorsak o verdiklerini alacak dövizi nereden bulacaz bi şey satamiyoz ki (hea sorsan ihadan arabaya uçaktan gemiye fuzeden uzay gemisine herseyi biz satiyoz orası ayrı ama ) merkez bankası sahte döviz mi basacak bak o zaman olur işte 🤣🤣
Onlarla bir yere varamayız millete hiç bir faydası yok oturup teneke mi yiyecez millet ekemek yerine teneke mi yesin bu millete iş azım bu ülkeye üretim lazım bizim ülkemiz zengin bir ülke en azından bazı şeylerde dışarıya bağımlı kalmamalıyız tarımcılıkta hayvancılıkta samanı güreyi bile dışardan alıyoruz topraklarımız zenginken biz kalkıyoruz bu toprakları işlemek yerine dışarıdan hallediyoruz olan şeyleri kullanmalıyız artık ona da onlar bakacak ne yapıp ne edip türk lirasını kaldırıp dolar euro getirecekler bu türk lirası bu millete bir fayda sağlamıyor artık ancak zarar getiriyor
Düşünsene devlet memurusun ve 4250 dolar alıyorsun. Heyt be çekilin yoldan
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Dolar kullanınca heyt be diyemiyeceksin işte onu türk parasına çevirince heytt bee oluyor yeni bunu yapacak olan var mı ki acaba ben bunu yaparım diyecek kişi
Zaten değeri kalmadı ki Türk lirasının eriyip gitti tarih olacak daha yeni aklıma mark geldi bir bakıyım dedim bir tek yerde kullanılıyormuş sadece ve o bile yani bizim paradan daha kıymetli ona rağmen artık sen düşün dolar ve euroya geçiş yaparsak türk lirasını ortadan kaldırırsak bizim için çok iyi olur
ayrıca euroya dolara geçsek de durumumuz aynı olacaktı örneğin dolara geçtik diyelim ama doların çeşitleri var amerikan doları kanada doları panama doları ve hepsinin kurları farklıyani biz dolara da geçsek geçsek türk doları olacaktı ve gene bizim ekonomimiz kötü olduğu için dolar da olsa euro da olsa değeri çok düşük olacaktı mesela amerikaya gitmek istiyosun ama orada tür doları değil amerikan doları kullanılıyo gene bizim kurumuza göre paramız çevrilecekti
bizim refah seviyemizin yüksek olması için ayrıca amerikan dolarını kullanabilmek için amerikanın türk cumhuriyetini yıkıp kendi sınırları içine alması lazım ki böyle bişey mümkün değil
Ekonominin iyi olması için bu milletin calışması gerekiyor ama bu millet yayıl yat asağı devamını unuttum bie kac seferdir şunu dpgru yazamiyorum bir turlu neyse bu millet yatmayı seven bir millet o yüzden olmuyor o dedigin rüyan da bile olmaz ekonominin iyi olması icin senin üretim yapman gerekiyor ve o ürettiklerini dışarıya satman gerekiyor o cok sevdigin apple iphone ne biliyor musun önceden çin yapıyordu telefonu üretiyordu veriyordu Amerikaya şimdi başkası üretiyor herhalde Amerika sadece yazılımını yapıyor çin malı dedigimiz begenmedigimiz ürünler aldı başını gidiyor üretimde çin dünyayı yönetiyor begenmedigimiz çin ürünleri de pahalandı bir saat 50 lirayken 250 lora oldu akılları saatleri de 500 600 oldu biz dısa bağlı bir ülkeyiz diger ülkelere aşığız zaten dolar euro kullansak bizim icin daha iyi olacak turk lirası düsmüş mü cıkmış mı derdimiz olmaz hersey daha düzgün fiyatta olur yurt disi fiyatiyla ayni olur onu şimdi bilemedim ama böyle olmaz türk lirasının degeri kalmadı artık en kötü para türk lirası şu anda dün elime 400 euro geçti 200 200 ilk defa gördüm ben de dolarlar var 10 dolar bir tek onu biliyorum dolarda bu türk lirasının bize faydası yok zararı çok
abicim aynı şeyden bahsediyoruz ekonomi iyi olsa bu işin sorumlulukları üstüne düşeni yapsa ekonomide en iyisi olabilirdik hem madencilikte hem tarımda hem de hayvancılıkta çok vermli topraklara sahibiz aynı şeyden bahsediyoruz iyi oku yazdıklarımı
Merak etme adamlar onu zaten yaptıılar türk cumhuriyetini öyle bir şey yok kalmadı artık bu millet uyuyor sadece uyudukları için hiç bir şeyin farkında değiller
İşte bunlar olsaydı iyi olurduk bunlar olmadığı için kendi üretimimizi yapmadığımız için ve dışarıya satmadığımız için bu haldeyiz üretecez dışaarıya satacaz dolar euro girecek ekonomi iyi olacak dışa bağımlı olmayacaz zaten ama bunun mümkünatı yok işte bundan sonra da olmayacak
aynen ekonomiyi düzeltmek türk lirasını değerli olması için devlet fabrikalar kurmalı tarım hayvancılığa destek vermeli çiftçiye yardım etmesi lazım babamın çiftliği var arpa saman alı başını gidiyo asla kar yok bu durumda hayvancılığı bırakmak zorundda kalıyo herkes yanımızda hindiden tut da at çifliklerine kadar hepsi var ama çoğu bırakıp gitti zarar var zararı da kendi cebinden öde öde nereye kadar çiftçilik mesela devlet arsalarının dönümü 50 bin tlden satışta parası olmayan nasıl girsin ki gübre sulama elektrik aldı başını gitti gene zarar var herkes bırakıyo bu yüzden ülke bi yere varamıyogelemiyo
Aynen öyle Hollandaya bak bizden çok küçükler ama çüftçilikte hayvancılıkta çok iyiler canlı çiçekler oradan geliyor bize bir de devletin buna el atması biz tarım konusunda çok iyiyiz ama maalesef onu bilebeceremiyoruz en azından arımmda hayvancılıkta bir şeyler yapmamı gerekiyoruz bazı konularda dışarıya bağlı kalmamalıyız artık elimizdeki imkanları kullanmalıyız yoksa halimiz hiç iyi değil