Türk lirası neden bu kadar değersizleşti, 100 dolar bizde neden artık pul gibi geliyor?

Geçen yıl Özbekistan'a gittim ve 100 dolar bozdurduğum zaman 1300 TL verdiler Özbek somu o para Özbekistan'da rahat 2 veya 3 günlük idari olarak kullanılıyor belki de 4 veya 5 günde olabilir ama ne yazık ki bizim ülkemizde 100 dolar hemen hemen 4.500 TL civarı bir şey emin olun o para da hiçbir işe yaramıyor söylemeye gerek yok zaten biliyorsunuz Özbek para 1 TL'si bizim 3 TL Türkmen 1 TL'si bizim 12.5 TL yapıyor şimdi burada ekonomi iyi yok böyle şöyle yazanlar hiç yorum bile yapmasın ülkenin geldiği nokta ortada ve neden böyle oldu bilinçli kişiler yazarsa daha memnun kalırım
Türk lirası neden bu kadar değersizleşti, 100 dolar bizde neden artık pul gibi geliyor?
Cevapla