Siz gerçekten Türkiye'de işsizlik olduğuna inanıyor musunuz?

Bugün dışarı çıktım, bir durum dikkatimi çekti. Alışveriş merkezleri ağzına kadar doluydu. İnsanların ellerinde alışveriş poşetleri vardı. Cafelerin önünden geçtim, oturacak masa yoktu herkes oturmuş keyif yapıyordu. Esnaf işletmelerin önünden geçtim, camlarına hep eleman alınacak diye ilan asmışlardı. İşsizlik var diyorlar, ekonomik kriz var diyorlar. Türkiye'de kriz varsa insanlar neden rafah içinde yaşıyor?
Siz gerçekten Türkiye'de işsizlik olduğuna inanıyor musunuz?
Cevapla