18 üstündeysen alamazsın die biliyorum yasa ölen kişinin eşini varsa kızını bekar veya dul olması lazım, erkeklere bu şans verilmiyor, annene ait maşaı çekmekten bahsediyosan o da bankamatik işi zati
Yaw ne canım saçma sapan iş ya kendi babam alınması gerekir bu ülkede her şey saçma sapan canım saçma sapan işler diğer ülkelerde böyle değildir mesela