2,5 litre kola 20 lira oldu! Kola sever inşaat sektörü etkilenir mi dersiniz 😂?

Kolasın sen kendine gel diye tokatlamak istersin ama yapamazsın... Ulan nasıl 20 lira olabilir bir kola ya? Rezalet gibi rezalet!

Sağlıksız zaten içmem diyecekler gelmeden söyleyelim, olay senin içip içmemen değil, 2.5 litre kolayı 20 liraya satmaları. Rezalet ötesi bir şey artık şaka mı yapalım ağlayalım mı belli değil ya!
2,5 litre kola 20 lira oldu! Kola sever inşaat sektörü etkilenir mi dersiniz 😂?
#kola20tl
2,5 litre kola 20 lira oldu! Kola sever inşaat sektörü etkilenir mi dersiniz 😂?
Cevapla