Bu canım saçma yüksek vergiler, artık suyunu kaçırmadılar mı?

Sigara fiyatları mesela, şahsen para sorunu olmayan biriyim ama gittim artık golden tütünü alıp sarıyorum, tekel sigaradan daha maliyetli, ama en azından tedarikçi kazanıyır... Bunlara vergi vermemek için her şeyi yaparım... Sizce de artık fazla olmadı mı
Bu canım saçma yüksek vergiler, artık suyunu kaçırmadılar mı?
Cevapla