Yaşamak için mi işe gidiyorsunuz, hayatta kalmak için mi?

Malum... Asgari ücret açlık sınırının bile altında. Peki sizin durumunuz ne? Tek başınıza tatile gidebiliyor musunuz? Ayrı eve çıkabiliyor musunuz?
Yaşamak için mi işe gidiyorsunuz, hayatta kalmak için mi?
Cevapla