Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı.
Yaşamak için çalışıyorum, çünkü hayat sadece işten ibaret değil. Çalışmak elbette önemli, geçimimizi sağlamak ve hayallerimizi gerçekleştirmek için gerekli ama hayatın tadını çıkarmadan, sadece iş odaklı yaşamak bana göre değil. Kendime, sevdiklerime ve keyif aldığım şeylere zaman ayırmak istiyorum. Çalışmak, hayatımı daha iyi bir hale getirmek için bir araç ama asla hayatın merkezi olmamalı. Dengeli bir şekilde yaşamak, hem çalışıp üretmek hem de yaşamın güzelliklerini hissetmek en ideali.
Çalışmayı seviyorum hem verimli bir zaman geçirmiş oluyorum hemde hayatımı maddi açıdan belli bir seviye de tutmuş oluyorum. Boş durmak bana göre bir şey değil muhakkak yapacak şeyler buluyorum
kesinlikle yaşamak için çalışıyorum Hayatın tadını çıkarmak, sevdiklerinle vakit geçirmek ve hayallerle dolu bir yaşam kurmak esas hedef. Kendini tüketmeden, dengeyi bulmak en güzeli
Çalışmak için çalışmam. Kendim için hayatımı iyileştirmek için ve çalışmayı sevdiğim için çalışırım. Boş durmayı sevmiyorum. Aklım işte olmasını seviyorum yani...
Aslına bakarsak iki seçenek de bizi aynı neticeye çıkartıyor gibi. Sadece ilk seçenekte yaşamın şartlandırılmasını içimizde de kabullenmiş oluyoruz. (Algılarım kapalı soruyu yanlış anlamış da olabilirim.)
Çalışmak hayatın bir parçası ama tümü olmamalı. Eğer sadece çalışmak için yaşıyorsan, hayat kaçıp gider. Ama yaşamak için çalışıyorsan, iş bir araç olur ve gerçek önceliklerin için zamanın kalır. Önemli olan dengeyi bulmak.