Kullanıp faydasını gören var mı? 10 yıl sonunda emekli ediyor sgk dan ayrı olarak
Kazanç sağlıyor mu?
Kazanç sağlıyor mu?
Çalıştığım şirketler tarafından otomatik yapılıyor. 4 tane ayrı hesaplarda var kimi devam ediyor kimi etmiyor. Hiç çekmiyorum paraları. Ama aylık 1000-2000 tl arası yaparsanız ciddi faydasını görürsünüz. 250/300 tl ile çok beklentiniz olmaın
Anladım doğrudur ne kadar yüksek ödeme yaparsan para öyle katlanıyordur
Cevap
4Cevap
Kazanç sağlıyor kesinlikle emin ol çok iyi bir sistem tavsiye ederim devlet katkı da koyuyor
Bende 2 tane var biri oks iş yerinden diğeri özel olarak ben yapıyorum da kısa dönemde kâr yapıyor mu uzun dönem için daha mı uygun?
Ya uzun dönem kullanıyorum ben şu an 10 bin TL para var
Aylık ne kadar yatırıyorsun ve ne zamandan beri devam ediyorsun
Aylık 300 TL olmadı lazım ama ne zaman baslafim bilmiyorum
Anladım teşekkür ederim kazanç iyi sağlıyorsa 3. Hesabı açacağım bakayım
Aç bence de
Onun yerine döviz hesabı açıp bi o kadar döviz almak daha mantıklı.
İlla birikir, 11 senedir yapıyorum devlet katkılı..
İşe başladığım gibi kullanmaya başlıcam
Kullan kullan umarım güzel bi işe sahip olursun
Umarımm
Boş işler
Nedeni nedir?
Yapsam mi yapmasam mi bilmiyorsun
Yap bence güzel bişi
Sağlamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?