Bireysel emeklilik kullanıyor musunuz? Bi avantaj sağlıyor mu?

Kullanıp faydasını gören var mı? 10 yıl sonunda emekli ediyor sgk dan ayrı olarak
Kazanç sağlıyor mu?
Bireysel emeklilik kullanıyor musunuz? Bi avantaj sağlıyor mu?
Cevapla